Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі та фасаду будинку культури в с.Петрівка Красноградського району Харківської області. Коригування
Очікувана вартість
6 386 455,20 UAH
UA-2020-09-22-010944-b 333495ff95c6451cb93479128f354964
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Сергійович Бакай

+380574494516 s.petrovka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Петрівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04399950
Місцезнаходження: 63340, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Петрівка, вул. МИРОНОВА
Контактна особа: Анатолій Сергійович Бакай
+380574494516
s.petrovka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:27
Очікувана вартість: 6 386 455,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 864,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Капітальний ремонт покрівлі та фасаду будинку культури в с.Петрівка Красноградського району Харківської області. Коригування", під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі та фасаду будинку культури в с.Петрівка Красноградського району Харківської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63304, Україна, Харківська область, с.Петрівка, вул. Колесника, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку «Замовником» передбачено попередню оплату в розмірі 30% для придбання матеріалів на суму ___________________ (__________________гривень ____ коп.), в тому числі ПДВ 20% - _________грн. ____ коп. згідно з рахунком протягом 30 календарних днів з дня підписання договору. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Облік та оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання акту виконаних підрядних робіт. Акт складається за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ 3, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Підрядника», інформація про який була відображена у тендерній пропозиції «Підрядника», та довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами з банку «Підрядника», яка була подана ним з метою участі у закупівлі, за підсумками якої був укладений даний Договір. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:36
ТД_КР.docx
29 вересня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:36
ТД_КР.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000056 ● 6f9456b4ac384d0290634e63ea7a3c32
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
20.01.2021 №7
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.01.2021 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.01.2021 № 7

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
9 UA-2020-09-22-010944-b 22.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі за оголошенням № UA-2020-09-22-010944-b на закупівлю Код ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі та фасаду будинку культури в с.Петрівка Красноградського району Харківської області. Коригування) надаємо наступні аргументовані заперечення: 1. Щодо порушення Замовником частини 4 статті 23 Закону: По-перше, технічна специфікація Замовника не має жодних посилань на конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Абзацом 2 частини 3 статті 23 Закону передбачено, що в разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Згідно частини 4 статті 23 Закону Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства; Варто зазначити, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено конкретної форми обґрунтування, яке обов’язково має містити тендерна документація в разі закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі. Згідно вимог Додатку 3 тендерної документації Замовником зазначено: «У разі посилання у технічному завданні на конкретну торгівельну марку, патент, конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання треба вважати доповненим виразом "або еквівалент".». Тендерна документація не містить жодних висловів чи формулювань, що за своїм змістом трактувалися б як наполягання Замовника на використанні виключно тих матеріалів, що зазначено у технічній специфікації. В даному випадку, слід розуміти це як умову Замовника про використання будівельних матеріалів, що мали б технічні характеристики аналогічні, або такі, що відрізнялися б у бік покращення якості. Тендерна документація не містить також жодних умов стосовно того, що у разі, якщо учасник надасть пропозицію, у якій буде запропоновано використання під час робіт інших матеріалів-еквівалентів з аналогічними технічними характеристиками та такою ж, або кращою якістю, пропозиція такого учасника потенційно буде відхилена. Таким чином, в даному випадку порушення ч. 4 ст. 23 Закону відсутні, оскільки Замовник не наполягає на використанні виключно цих матеріалів, ця умова не визначена як єдина можлива чи обов’язкова до виконання, оскільки ці матеріали було наведено як приклад – мінімально допустимих якісних та інших технічних характеристик того чи іншого матеріалу, спираючись на конкретний приклад, для зручності Учасників під час проведення розрахунків, та їх можливості спиратись на мінімально допустимі якісні характеристики, встановлені Замовником, при цьому За учасниками закріплена можливість запропонувати еквівалентні матеріали. Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Міністенрства економічного розвитку і торгівлі України було затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відсутність порушення ч. 4 ст. 23 Закону. Щодо другого питання: Щодо питання відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, заданого в межах проведення моніторингу даної закупівлі, пояснюємо наступне, що відповідно до вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше 2-х аналогічних договорів за формою Додатка 6 тендерної документації на виконання робіт з ремонту покрівлі або фасаду. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати сканкопії оригіналів договорів, сканкопії оригіналів відгуків від замовника про досвід роботи з учасником та сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-3,КБ-2в) або актів приймання наданих послуг по кожному договору, зазначеному у довідці. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПСБК» підтвердив документально наявність досвіду виконання аналогічних договорів з ремонту покрівлі, завантаживши до закупівлі сканкопії двох договорів з Токарівською сільською радою від 08.07.2016 та 22.11.2016 років на суму 194 870,34 та 195 252,61 гривень відповідно, листи-відгуки до них, та актів приймання виконаних робіт (форми КБ-3, КБ-2в). На підставі вищевикладеного, вимогу Замовника щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасником ТОВ «ПСБК» виконано в повному обсязі, всі надані учасником сканкопії договорів, актів приймання виконаних робіт та листів-відгуків відповідають вимозі тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відповідність пропозиції Учасника всім умовам чинного законодавства, та вимогам тендерної документації, та пропозиція ТОВ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" не має підстав для відхилення. Виходячи з вищенаведенного, повідомляємо, що тендерна документація розроблена Замовником у відповідності з вимогами нової редакції Закону, а тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" не має підстав для відхилення. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки Замовником, керуючись ч.8 ст.8 Закону, надано аргументовані заперечення.

2021-02-19 12:41:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 6 252 150,00
UAH з ПДВ
6 252 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Центральна дорожня служба 6 386 452,99
UAH з ПДВ
6 386 452,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 09:40
Електронний підпис
19 жовтня 2020 09:39
стаття 17 ЗУ.PDF
13 жовтня 2020 15:19
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:19
Довідка ч. ІІ ст. 17 ЗУ.PDF
13 жовтня 2020 15:19
public_doc.p7s
13 жовтня 2020 15:19
public_doc.pdf
13 жовтня 2020 15:19
Довідка п. 13 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
13 жовтня 2020 15:19
Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
13 жовтня 2020 15:19
Довідка п.8 ч.І ст. 17 ЗУ.pdf
13 жовтня 2020 15:19
Dovidka_20276570250270466031.pdf.p7s
13 жовтня 2020 15:19
Dovidka_20276570250270466031.pdf
13 жовтня 2020 15:19
Довідка п. 5 ч. 1 ст. 17 ЗУ.PDF
13 жовтня 2020 15:19
Довідка.zip
13 жовтня 2020 15:19
Довідка (1).zip
13 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:55
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:52
лiцензiя_Банку.pdf
06 жовтня 2020 12:52
довiренiст__Мороз.pdf
06 жовтня 2020 12:52
витяг_з_наказу_Мороз.pdf
06 жовтня 2020 12:52
21150_ТОВ_ПСБК_p7s.zip
06 жовтня 2020 12:52
14.Лiцензiя,_дозвiл.pdf
06 жовтня 2020 12:52
13.Ст.17.pdf
06 жовтня 2020 12:52
12.Аналогiчнi_договори.pdf
06 жовтня 2020 12:52
11.Субпiдрядники.pdf
06 жовтня 2020 12:52
10.Технiчне_завдання.pdf
06 жовтня 2020 12:52
9.Проeкт_Договору.PDF
06 жовтня 2020 12:52
7.Тендерна_пропозицiя.PDF
06 жовтня 2020 12:52
5.Мат.-тех._база.pdf
06 жовтня 2020 12:52
4.Працiвники.pdf
06 жовтня 2020 12:52
2.Док-ти_щодо_пiдпису.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 19:01
Електронний підпис
06 жовтня 2020 18:59
Баланс та фін звіт.pdf
06 жовтня 2020 18:59
Довідки згідно ТД.pdf
06 жовтня 2020 18:59
ДОГОВІРНА.pdf
06 жовтня 2020 18:59
Інформаційна довідка.pdf
06 жовтня 2020 18:59
Копія ліцензії.pdf
06 жовтня 2020 18:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 жовтня 2020 18:59
ТЗ.pdf
06 жовтня 2020 18:59
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ Центральна дорожня служба

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
Переможець 6 252 150,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
6 252 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 10:03
ДЦ до Договору.pdf укладений
29 жовтня 2020 09:54
Договір Графік План.pdf укладений
29 жовтня 2020 09:54