Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Ріпкинська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02006478 |
Місцезнаходження: | 15000, Україна , Чернігівська обл., Ріпки, вул. Соборна, 9 |
Контактна особа: |
Штучко Людмила Олександрівна +380464121168 RipkunskaCRLCB@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 15:38 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 14:50 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 15:36 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовник, наша компанія детально вивчила пропозицію ФОП ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Учасник) , яке було обрано переможцем закупівлі 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт двоповерхової будівлі стаціонару з переходом за адресою: смт. Ріпки, вул. Соборна, 9 Чернігівської області» та встановила, що зазначена пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена з наступних причин:
1) Вимогами п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено, що учасник повинен завантажити позитивний відгук від замовника, з ким був укладений аналогічний до предмету закупівлі договір. Відгук має містити інформацію про послуги які надавалися учасником, посилання на реквізити договору (дату та номер договору), інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору, достатність технічного потенціалу, обладнання та матеріально технічної бази для виконання умов договору, забезпеченість учасника кваліфікованим персоналом, дотримання умов захисту довкілля під час виконання умов договору, а також рекомендації щодо можливої співпраці з таким Учасником.
Тендерна пропозиція Учасника містить файли в яких є договори на виконання ремонтних робіт, але відгуків по цим договорам немає, а в тих файлах де розміщені відгуки по виконаним договорам самі відгуки не містять інформації щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору, достатність технічного потенціалу, обладнання та матеріально технічної бази для виконання умов договору, забезпеченість учасника кваліфікованим персоналом, дотримання умов захисту довкілля під час виконання умов договору, а також рекомендації щодо можливої співпраці з таким Учасником, що суперечить розд. 3 додатку 4 до тендерної документації. Відсутність відгуків порушує вимоги Додатку 4 до Тендерної документації та робить не можливим встановлення дійсності по наявному досвіду виконання аналогічних договорів, тому пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам Замовника.
2) Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції учасників наступні документи:
- Гарантійний лист про те, що їх тендерна пропозиція є дійсною протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій - відповідно до вимог п.4 Р.3 Тендерної документації;
- Гарантійний лист щодо надання достовірної інформації у документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам встановлених статтею 17 Закону - відповідно до вимог п.5 Р.3 Тендерної документації;
- Гарантійний лист щодо вживання заходів захисту довкілля, що визначені діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності відповідно до вимог п.6 Р.3 Тендерної документації;
- Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником – Додаток 2 до Тендерної документації;
- Підписаний проєкт договору - відповідно до вимог п.3 Р.6 Тендерної документації;
Пропозиція Учасника не містить вищевказаних документів, що є порушенням вимог Тендерної документації.
Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який подав пропозицію в невідповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ФОП ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ на підставі абз. 2 п. 1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
У раз ігнорування даної вимоги, ми, як учасник даної закупівлі, використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Невідповідність тендерної документації Замовника
Вимог установлених Законом України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-05-000014 ● 24b942e4931c4b2286a78f358a691328
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2020 № 61
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 12.10.2020 № 61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-09-22-010841-b 22.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом був розглянутий висновок про моніторинг закупівлі UA-2020-09-22-010841-b Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт двоповерхової будівлі стаціонару з переходом за адресою: смт. Ріпки, вул. Соборна, 9 Чернігівської області» в подальшому закупівлі будуть здійснюватись відповідно до вимог законодавства та недопущення таких порушень.
2020-10-27 15:19:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 12 Закону, вимог частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу третього частини 3 наказу Мінекономіки № 1082.)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 12 Закону, вимог частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу третього частини 3 наказу Мінекономіки № 1082.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2020-10-27 15:21:35
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 025 299,00
UAH з ПДВ
|
993 299,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" |
1 106 752,32
UAH з ПДВ
|
1 009 298,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЄСИПЕНКО ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА |
1 254 369,55
UAH з ПДВ
|
1 199 750,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕНТЕР БУД" |
1 282 036,46
UAH з ПДВ
|
1 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СЕМИДАР |
1 425 999,98
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
1 476 701,03
UAH з ПДВ
|
1 237 666,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" |
1 350 211,20
UAH з ПДВ
|
1 350 211,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ #2628509957 |
Очікує рішення |
993 299,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 15:51
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ #2628509957 |
Рішення скасоване |
993 299,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 15:51
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 08:47 |
Кінець періоду оскарження: | 03 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 02 листопада 2020 23:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунень виявлених порушень |
23 жовтня 2020 08:47
|
Електронний підпис |
23 жовтня 2020 08:44
|
Протокол про відміну торгів |