Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт двоповерхової будівлі стаціонару з переходом за адресою: смт. Ріпки, вул. Соборна, 9 Чернігівської області»
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-09-22-010841-b 22ebaf633a114f07ac554eef595d94a0
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Штучко Людмила Олександрівна

+380464121168 RipkunskaCRLCB@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Ріпкинська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02006478
Місцезнаходження: 15000, Україна , Чернігівська обл., Ріпки, вул. Соборна, 9
Контактна особа: Штучко Людмила Олександрівна
+380464121168
RipkunskaCRLCB@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 15:38
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:50
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт двоповерхової будівлі стаціонару з переходом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, смт. Ріпки, вул. Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:36
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-010841-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ", Код ЄДРПОУ:22826261
Дата подання: 19 жовтня 2020 13:53
Щодо не відповідності тендерної пропозиції ФОП ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ вимогам тендерної документації Замовника
Вимога: Щодо не відповідності тендерної пропозиції ФОП ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ вимогам тендерної документації Замовника
Шановний Замовник, наша компанія детально вивчила пропозицію ФОП ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Учасник) , яке було обрано переможцем закупівлі 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт двоповерхової будівлі стаціонару з переходом за адресою: смт. Ріпки, вул. Соборна, 9 Чернігівської області» та встановила, що зазначена пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена з наступних причин:
1) Вимогами п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено, що учасник повинен завантажити позитивний відгук від замовника, з ким був укладений аналогічний до предмету закупівлі договір. Відгук має містити інформацію про послуги які надавалися учасником, посилання на реквізити договору (дату та номер договору), інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору, достатність технічного потенціалу, обладнання та матеріально технічної бази для виконання умов договору, забезпеченість учасника кваліфікованим персоналом, дотримання умов захисту довкілля під час виконання умов договору, а також рекомендації щодо можливої співпраці з таким Учасником.

Тендерна пропозиція Учасника містить файли в яких є договори на виконання ремонтних робіт, але відгуків по цим договорам немає, а в тих файлах де розміщені відгуки по виконаним договорам самі відгуки не містять інформації щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору, достатність технічного потенціалу, обладнання та матеріально технічної бази для виконання умов договору, забезпеченість учасника кваліфікованим персоналом, дотримання умов захисту довкілля під час виконання умов договору, а також рекомендації щодо можливої співпраці з таким Учасником, що суперечить розд. 3 додатку 4 до тендерної документації. Відсутність відгуків порушує вимоги Додатку 4 до Тендерної документації та робить не можливим встановлення дійсності по наявному досвіду виконання аналогічних договорів, тому пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам Замовника.
2) Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції учасників наступні документи:
- Гарантійний лист про те, що їх тендерна пропозиція є дійсною протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій - відповідно до вимог п.4 Р.3 Тендерної документації;
- Гарантійний лист щодо надання достовірної інформації у документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам встановлених статтею 17 Закону - відповідно до вимог п.5 Р.3 Тендерної документації;
- Гарантійний лист щодо вживання заходів захисту довкілля, що визначені діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності відповідно до вимог п.6 Р.3 Тендерної документації;
- Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником – Додаток 2 до Тендерної документації;
- Підписаний проєкт договору - відповідно до вимог п.3 Р.6 Тендерної документації;
Пропозиція Учасника не містить вищевказаних документів, що є порушенням вимог Тендерної документації.
Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який подав пропозицію в невідповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ФОП ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ на підставі абз. 2 п. 1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
У раз ігнорування даної вимоги, ми, як учасник даної закупівлі, використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-09-22-010841-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ЕНТЕР БУД", Код ЄДРПОУ:36655165
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:47
ВИМОГА Щодо невідповідності тендерної документації Замовника Вимог установлених Законом України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»

Невідповідність тендерної документації Замовника
Вимог установлених Законом України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

19 жовтня 2020 13:53
Вимога.docx

Документи подані скаржником

21 жовтня 2020 14:47
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-05-000014 ● 24b942e4931c4b2286a78f358a691328
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.10.2020 № 61
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 12.10.2020 № 61

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-09-22-010841-b 22.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом був розглянутий висновок про моніторинг закупівлі UA-2020-09-22-010841-b Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт двоповерхової будівлі стаціонару з переходом за адресою: смт. Ріпки, вул. Соборна, 9 Чернігівської області» в подальшому закупівлі будуть здійснюватись відповідно до вимог законодавства та недопущення таких порушень.

2020-10-27 15:19:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 12 Закону, вимог частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу третього частини 3 наказу Мінекономіки № 1082.)
  3. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 12 Закону, вимог частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу третього частини 3 наказу Мінекономіки № 1082.) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2020-10-27 15:21:35

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ 1 025 299,00
UAH з ПДВ
993 299,00
UAH з ПДВ
Документи
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" 1 106 752,32
UAH з ПДВ
1 009 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄСИПЕНКО ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 1 254 369,55
UAH з ПДВ
1 199 750,36
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕНТЕР БУД" 1 282 036,46
UAH з ПДВ
1 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СЕМИДАР 1 425 999,98
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОРО" 1 476 701,03
UAH з ПДВ
1 237 666,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" 1 350 211,20
UAH з ПДВ
1 350 211,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:40
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:39
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 14:39
Ст.17 п.13. ч.1.pdf
09 жовтня 2020 14:39
Ст. 17 п.2. ч.1.pdf
09 жовтня 2020 14:39
Ст. 17 п. 6 ч.1.pdf
09 жовтня 2020 14:39
Ст. 17 п. 5 ч.1.pdf
09 жовтня 2020 14:39
Ст. 17 п. 12 ч.1.pdf
09 жовтня 2020 14:39
Ст 17 п.11 ч.1.pdf
09 жовтня 2020 14:39
ПАСПОРТ ХАРЧЕНКО В.А..pdf
09 жовтня 2020 14:39
ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf
09 жовтня 2020 14:39
ВІДГУКИ.pdf
09 жовтня 2020 14:39
ВИТЯГ З ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2020 14:39
ВИТЯГ ЄДИНИЙ ПОДАТОК.pdf
09 жовтня 2020 14:39
ВИПИСКА З ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2020 14:39
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:08
Довідка ст 17.pdf
08 жовтня 2020 12:08
Ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 12:08
Виписка.pdf
08 жовтня 2020 12:08
п.5 ст.17 не надаємо.pdf
08 жовтня 2020 12:08
Витяг Єдиний податок.pdf
08 жовтня 2020 12:08
Технічні розрахунки.pdf
08 жовтня 2020 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 12:08
Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 12:08
витяг ЄДРПОУ.pdf
08 жовтня 2020 12:08
Довідка працівники.pdf
08 жовтня 2020 12:07
Статут та опис.pdf
08 жовтня 2020 12:07
Декларація.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:44
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:39
Аналогічний договір 2.pdf
09 жовтня 2020 11:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 жовтня 2020 11:39
Аналогічний договір1.pdf
09 жовтня 2020 11:39
ВИПИСКА З ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2020 11:39
Договір оренди ТЗ.pdf
09 жовтня 2020 11:39
Локальний кошторис.pdf
09 жовтня 2020 11:39
ВІдгук замовника.pdf
09 жовтня 2020 11:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 жовтня 2020 11:39
Аналогічний договір 3.pdf
09 жовтня 2020 11:39
Паспорт+код.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:48
Тендерна пропозиція .pdf
09 жовтня 2020 14:48
Статут ЕНТЕР БУД.pdf
09 жовтня 2020 14:48
Свид-во НДС.pdf
09 жовтня 2020 14:48
Довідка Ст.17 ч.1 п.13 .pdf
09 жовтня 2020 14:48
Довідка Ст.17 ч.1 п.12 .pdf
09 жовтня 2020 14:48
Довідка Ст.17 ч.1 п.11 .pdf
09 жовтня 2020 14:48
Довідка Ст.17 ч.1 п.6 .pdf
09 жовтня 2020 14:48
Довідка Ст.17 ч.1 п.5 .pdf
09 жовтня 2020 14:48
Довідка Ст.17 ч.1 п.2 .pdf
09 жовтня 2020 14:48
Відгуки.pdf
09 жовтня 2020 14:48
Витяг ЄДРПО.pdf
09 жовтня 2020 14:48
Виписка ЄДРПО .pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 13:18
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:16
Технічні вимоги.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Тендерна пропозиція.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Статут.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Свідоцтво ПДВ.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Проєкт договору.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Лист-пояснення.PDF
08 жовтня 2020 13:16
ЛЗ на договір.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Інформація ст.17 ЗУ.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Дозволи та ліцензії.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Довідка МТБ.pdf
08 жовтня 2020 13:16
Довідка Додаток 5.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Довідка субпідрядник.PDF
08 жовтня 2020 13:16
ГЛ довкілля.PDF
08 жовтня 2020 13:16
ГЛ 90 днів.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Відгук.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Витяг з ЄДР.PDF
08 жовтня 2020 13:16
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:43
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:42
5.1. Стаття 17 ч. 2.PDF
09 жовтня 2020 08:42
5. Стаття 17.PDF
09 жовтня 2020 08:42
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

08 жовтня 2020 19:50
Електронний підпис
08 жовтня 2020 19:50
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 19:50
ПДВ завірено.pdf
08 жовтня 2020 19:50
Опись завірено.pdf
08 жовтня 2020 19:50
Лист-погодження.pdf
08 жовтня 2020 19:50
Кошторис.pdf
08 жовтня 2020 19:50
Довідка МВС.pdf
08 жовтня 2020 19:50
Витяг завірено.pdf
08 жовтня 2020 19:50
Виписка з ЄДР завірено.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ

БПП "ФІРМА "НОМІНАЛ"

ФОП ЄСИПЕНКО ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

ПП "ЕНТЕР БУД"

ПП СЕМИДАР

ТОВ "ДІОРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2628509957
Очікує рішення 993 299,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 15:51
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2628509957
Рішення скасоване 993 299,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 15:51

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 08:47
Кінець періоду оскарження: 03 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 02 листопада 2020 23:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливості усунень виявлених порушень
Документи:
23 жовтня 2020 08:47
Електронний підпис
23 жовтня 2020 08:44
Протокол про відміну торгів