Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Проведення електромереж кварталу індивідуальної забудови для учасників АТО в районі Кільцевої дороги м. Винники, (будівництво)» (код ДК 21:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 155 228,00 UAH
UA-2020-09-22-010800-b 03f7b9c559894e219c968622b6625ddf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 15:37
Очікувана вартість: 2 155 228,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 776,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Проведення електромереж кварталу індивідуальної забудови для учасників АТО в районі Кільцевої дороги м. Винники, (будівництво)»
(код ДК 21:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, Кільцева дороги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:32
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
22 вересня 2020 15:32
Додаток_3_(проект_договору).doc
22 вересня 2020 15:32
Додаток 2 (тех.завдання ).docx
22 вересня 2020 15:32
Тендерна документація ел.мережі АТО.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Альтернативна енергія 2 052 833,70
UAH з ПДВ
2 052 833,70
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Енерго-Перспектива" 2 128 872,23
UAH з ПДВ
2 128 872,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:08
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:08
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:52
Додаток2,1.rar
07 жовтня 2020 12:52
Додаток 2,2.rar
07 жовтня 2020 12:52
Статут.rar
07 жовтня 2020 12:52
Кошторис.rar
07 жовтня 2020 12:52
Банківська гарантія.rar
07 жовтня 2020 12:52
Додаток 2.rar
07 жовтня 2020 12:52
Додаток 3.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Альтернативна енергія

Приватне підприємство "Енерго-Перспектива"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Альтернативна енергія
#35186460
Переможець 2 052 833,70
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Альтернативна енергія
#35186460
2 052 833,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2023 14:38
ДД_4.pdf зміни до договору
06 квітня 2023 14:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:05
ЛИСТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:05
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 00:25
АТО.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 00:24
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 18:18
дод.уг.2 Пров.ел.мер.кв.інд.заб.уч.АТО.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:32
дод.уг.1 пров.ел.мер.інд.заб.для уч.АТО в р-ні Кільц.дор.(буд).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:04
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 10:47
пров.ел.мер.квар.інд.заб.для уч.АТО в р-ні Кільц.дор..pdf укладений
26 жовтня 2020 10:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 листопада 2020 11:29
235 251,79 UAH UA258201720344221023100021533
Виконком Винниківської міської ради
UA543253650000002600401952133
ПП "Альтернативна енергiя"
Оплачений
27 листопада 2020 13:00
250 770,49 UAH UA258201720344221023100021533
Виконком Винниківської міської ради
UA543253650000002600401952133
ПП "Альтернативна енергiя"
Оплачений
27 листопада 2020 13:00
227 846,38 UAH UA258201720344221023100021533
Виконком Винниківської міської ради
UA543253650000002600401952133
ПП "Альтернативна енергiя"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 93/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода про уточнення сум фінансування у 2020 і 2021 рр.
Номер договору про закупівлю: 93/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «26.10.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 93/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт пролонговано до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 93/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «до 31.12.2023» на «26.10.2020 – 2021 – 2022 - 2023 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 93/10-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML