Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершення робіт з коригування проектної документації стадії «РП» по об’єкту «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) із заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (71320000-7-Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
295 900,00 UAH
UA-2020-09-22-010530-b 47cf58d690844e7a80cb73cadc83e2b1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 19:00
Очікувана вартість: 295 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 479,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Завершення робіт з коригування проектної документації стадії «РП» по об’єкту «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) із заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (71320000-7-Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:25
Документацiя_(П. Заорожця (гол корп)_22.09.20).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про авторські права
Дата подання: 26 вересня 2020 11:40
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:43
згідно ЗУ "Про авторські та суміжні права" коригування в проекті має право робити його автор ГІП чи ГАП. Просимо надати підтвердження на право вносити зміни (коригування) ПКД від автора проекту.
Відповідь: Договором на розробку проектної документації було передбачено наступне:
9.1. Всі майнові права інтелектуальної власності на результати робіт (включаючи проектну документацію) належать Замовнику. Автор результату робіт (включаючи проектну документацію) не має права на участь у подальшій його реалізації.
9.2. В разі виникнення необхідності у корегуванні проекту, Замовник має право укласти та оформити договір на корегування проекту з іншим Проектувальником (підприємством, організацією).
9.3. Генеральний Проектувальник гарантує і несе відповідальність за безперешкодне набуття Замовником всіх майнових прав інтелектуальної власності на результати Робіт (включаючи проектну документацію). У разі виникнення обґрунтованих претензій щодо майнових прав Замовника з боку третіх осіб внаслідок упущень або недобросовісності Генерального проектувальника останній сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% (десять відсотків) від Договірної ціни.
9.4. Майнові права на результат Робіт (включаючи проектну документацію) за Договором, виникають у Замовника в момент підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних Робіт відповідного етапу.
9.5. У разі дострокового припинення Договору, Замовник набуває майнові права лише на передані та/або оплачені результати Робіт (включаючи проектну документацію) за актами приймання-передачі виконаних робіт.
9.6. Сума авторської винагороди включається у ціну за Договором.
9.7. Особисті немайнові права інтелектуальної власності на розроблену проекту документацію, створену на підставі цього Договору, належать виключно Генеральному проектувальнику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПВК "БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА" 294 724,80
UAH з ПДВ
294 724,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 13:21
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:19
4. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН.pdf
29 вересня 2020 13:19
3. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 вересня 2020 13:19
1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПВК "БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПВК "БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА"
#33057897
Переможець 294 724,80
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 08:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПВК "БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА"
#33057897
294 724,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:52
172-20-171 (П. Запорожця (гол корп) кориг РП).pdf укладений
08 жовтня 2020 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 294 724,80
UAH (в тому числі ПДВ 49 120,80 UAH)