Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Григорія Чупринки, ПВ-4381, ПВ-4352 в Дніпровському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 225 459,20 UAH
UA-2020-09-22-010427-b 0cd6143a8c1f438f8c6cb147fcebfc6f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 225 459,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Григорія Чупринки, ПВ-4381, ПВ-4352 в Дніпровському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Григорія Чупринки, ПВ-4381, ПВ-4352 в Дніпровському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата подання заявки При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:24
Додаток 1.docx
22 вересня 2020 15:24
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc
22 вересня 2020 15:24
Додаток 3 Договір підряду (проєкт).docx
22 вересня 2020 15:24
Додаток 4 Договір забезпечення (проєкт).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 1 186 896,49
UAH з ПДВ
1 186 896,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:15
Технічна кваліфікація.rar
06 жовтня 2020 14:15
Кваліфікація 2.rar
06 жовтня 2020 14:15
Кваліфікація 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Переможець 1 186 896,49
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:05

Документи

12 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
1 186 896,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:31
75 КР Григорія Чупринки.pdf укладений
16 січня 2021 12:31
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:44
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:09
ДУ №2 від 09.12.2020 р. до Дог. №19-КР на зменшення.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 15:20
Повідомлення про внесення змін.pdf.p7s зміни до договору
02 листопада 2020 15:15
ДУ №1 без АВАНСУ (Григорія Чупринки).pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:14
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:14
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 11:12
Договір підряду №19-КР від 23.10.2020.pdf укладений
23 жовтня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): « 1.Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №19-КР від 23.10.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «02» листопада 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).»
Номер договору про закупівлю: №19-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1170887,12 (Один мільйон сто сімдесят тисяч вісімсот вісімдесят сім грн. 12 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 195147,85 (Сто дев'яносто п'ять тисяч сто сорок сім грн. 85 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1170887,12 (Один мільйон сто сімдесят тисяч вісімсот вісімдесят сім грн. 12 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 195147,85 (Сто дев'яносто п'ять тисяч сто сорок сім грн. 85 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «09» грудня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №19-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 170 887,12
UAH (в тому числі ПДВ 195 147,85 UAH)