Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для оснащення ресурсної кімнати (ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
79 800,00 UAH
UA-2020-09-22-010063-b d3f1a8aad81c43f7bfe3493656b1f371
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Гришина

+380663746063 ppvo2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Петропавлівський районний відділ освіти Петропавлівської районної держадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142508
Місцезнаходження: 52700, Україна , Дніпропетровська обл., смт Петропавлівка, вул. Героїв України, буд. 62
Контактна особа: Ольга Гришина
+380663746063
ppvo2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 15:16
Очікувана вартість: 79 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальне обладнання для оснащення ресурсної кімнати (ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52705, Україна, Дніпропетровська область, с.Богинівка, Петропавлівський район, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:11
Додаток 4 Проект договору.docx
22 вересня 2020 15:11
Додаток 1 Тех.вимоги.docx
22 вересня 2020 15:11
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 79 800,00
UAH з ПДВ
79 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 79 500,00
UAH з ПДВ
79 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 13:12
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:08
28.СЕРТИФІКАТИ SVEN.pdf
30 вересня 2020 13:08
22.ЛИСТ-ЗГОДА ДОДАТОК 5.pdf
30 вересня 2020 13:08
20.ДОВІДКА З БАНКУ.pdf
30 вересня 2020 13:07
6.НАКАЗ.pdf
30 вересня 2020 13:07
26.СЕРТИФІКАТИ НОУТБУК.pdf
30 вересня 2020 13:07
25.СЕРТИФІКАТИ БФП EPSON.pdf
30 вересня 2020 13:07
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 79 400,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 11:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

06 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
06 жовтня 2020 11:17
Протокол 48.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
79 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
06 жовтня 2020 11:17
Протокол 48.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 11:17
Дод.угода 1 30.10.2020.PDF зміни до договору
30 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 08:41
Договір 60 15.10.2020.PDF укладений
16 жовтня 2020 08:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 листопада 2020 10:50
79 400,00 UAH UA678201720344201001172053270
Петропавлівський РВО
UA033375460000026008055023852
ТОВ "КРЕО СIНЕРЖI"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Продовження строку виконання зобов’язань щодо здійснення поставки товару
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 233,33 UAH)