Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання.
Очікувана вартість
189 351,00 UAH
UA-2020-09-22-009740-b b93fe924d9e342419c773fb4a9609ade
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Безверха

+380961039314 liceumnit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЛІЦЕЙ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ - ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21910479
Місцезнаходження: 51937, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, проспект Перемоги, 47
Контактна особа: Світлана Безверха
+380961039314
liceumnit@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 12:39
Очікувана вартість: 189 351,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 946,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Учнівський ноутбук, інтерактивний комплекс з короткофокусним проектором.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51937, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, проспект Перемоги, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з дати поставки товару на адресу Замовника, на підставі наданого оригіналу рахунку та підписаної обома сторонами накладної. Замовник здійснює оплату після отримання та прийняття товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:01
+Оголошення 3023 КомпТех.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 вересня 2020 04:08
Дата відповіді: 24 вересня 2020 09:28
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Вимоги згідно законодавства та відповідно до тендерної документації.
Монтаж
Дата подання: 25 вересня 2020 10:00
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:31
Доброго дня! Чи потрібен Вам монтаж інтерактивного обладнання?
Відповідь: Так
Щодо монтажу
Дата подання: 25 вересня 2020 10:02
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:47
Доброго дня! Задля якісного та безпечного монтажу кваліфікованими працівниками вимагаємо додати до складу тендерної пропозиції вимогу: Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання. Так як обладнання буде використовуватися у закладах освіти з дітьми, потрібен монтаж спеціалістами, що мають відповідні посвідчення для можливості проведення безпечних монтажних робіт. Вимагаємо додати дан вимогу. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Підкажіть будь ласка, згідно якого законодавчого документу ми маємо сформувати дану вимогу.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-009740-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 вересня 2020 10:01
Рекомендації
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 16:38
Доброго дня, шановний Учасник!
Вимоги до закупівлі обладнання для СТЕМ лабораторії мають відповідати вимогам Наказу МОН України №1440 від 02.11.2017 та Наказу МОН України №574 від 29.04.2020 (зі змінами та доповненнями), які прописані в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 188 329,13
UAH з ПДВ
186 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОМКА ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ" 189 351,00
UAH з ПДВ
186 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:51
Установчі документи.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Уповноважена особа.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Технічні вимоги згода.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Таблиця відповідності.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Лист-згода відхилення.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Згода на обробку ПД.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Документи якості.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Довідка стаття 17.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Довідка МТБ.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Довідка ліцензування.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Довідка довкілля.pdf
01 жовтня 2020 17:51
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 09:36
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:34
Авторизаційний лист .doc
29 вересня 2020 14:22
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:21
інструкції.pdf
29 вересня 2020 14:21
відповідність тех.вимог.pdf
29 вересня 2020 14:21
уставні.pdf
29 вересня 2020 14:21
проектор инструкция.pdf
29 вересня 2020 14:21
кваліфікація.pdf
29 вересня 2020 14:21
Додаток 3 цінова.pdf
29 вересня 2020 14:21
додатки 1,2,4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП "СОЛОМКА ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Рішення скасоване 186 300,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 186 300,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:56
ФОП "СОЛОМКА ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3301305058
Переможець 186 500,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 11:46

Документи

05 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:29
ПР12.pdf

Документи

12 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:55
ПР15.pdf

Документи

15 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:45
ПР16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛОМКА ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3301305058
186 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:45
ПР16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 09:57
КомпТех086.pdf укладений
19 жовтня 2020 09:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 листопада 2020 11:09
130 550,00 UAH UA838201720344201005104034991
НВО-ліцей НІТ
UA313052990000026001050300514
ФОП Соломка Юрiй Юрiйович
Оплачений
05 листопада 2020 11:03
55 950,00 UAH UA558201720344221005100034991
НВО-ліцей НІТ
UA313052990000026001050300514
ФОП Соломка Юрiй Юрiйович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 186 500,00
UAH