Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
9 676 516,00 UAH
UA-2020-09-22-009627-b b370b9c4efca4f07bead97135ae3e07f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієнко Євгенія Олександрівна

+380969212652 kremenlik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька"
Код ЄДРПОУ: 41318879
Місцезнаходження: 39602, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Павлова, 2
Контактна особа: Корнієнко Євгенія Олександрівна
+380969212652
kremenlik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 15:31
Очікувана вартість: 9 676 516,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 382,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника : Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Павлова, 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3, ч.1 статті 2 Законі України «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-13-000022 ● 42311949b1434bada0949ee7cde32e68
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020 13:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.11.2020 № 61
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 13.11.2020 № 61

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-09-22-009627-b, 22.09.2020, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.


Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Північно-східним офісом Держаудитслужби у Полтавській області проведено фінансовий моніторинг закупівлі «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області» (ідентифікатор UA-2020-09-22-009627-b) для встановлення відповідності дій закладу охорони здоров’я вимогам чинного законодавства. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31, абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31, пункту 2 частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. За результатами ознайомлення з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» зазначає про таке: 1. Щодо підтвердження фінансової спроможності, як одного із кваліфікаційних критеріїв Відповідно до ч. 1 ст. 80 ЦКУ юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Порядок державної реєстрації юридичних осіб передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». За даними єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/) ТОВ «Лона-Ч» має статус юридичної особи та має присвоєний ідентифікаційний код юридичної особи 37497836, що в свою чергу і надає статус учаснику юридичної особи, а тому до відповідного учасника застосовуються вимоги щодо надання підтверджуючих документів як юридичної особи. Таким чином, на вимогу пункту 5.2.4 розділу ІІІ тендерної документації від юридичної особи вимагається копія балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та два попередні роки * (*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього), які є документами фінансової звітності для нього та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та два попередні роки (які є документами фінансової звітності для нього). Згідно наданої фінансової звітності при її розгляді встановлено, що учасником у складі його пропозиції надано річну звітність за 2018 – 2019 роки, та річну звітність за 2020 рік не надано по причині її фактичної відсутності, що не суперечить вимогам документації та статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV (зі змінами). Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «Лона-Ч» не підлягає відхиленню та відповідає кваліфікаційному критерію по статті 16 Закону «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» та вимогам пунктів 5.1 та 5.2.4 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Щодо довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України: Відповідно до п. 5.5. тендерної документації переможець процедури закупівлі повинен надати зокрема: довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Учасником на момент укладання договору надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України, одержану через ТСЦ № 6341 РСЦ МВС в Харківській області і містить інформацію щодо посадової особи учасника ТОВ «Лона-Ч» серії ІІ А № 1764200 (20294393760400184196), що містить достовірну інформацію станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Також, достовірність зазначеної довідки підтверджується шляхом перевірки її на сайті https://wanted.mvs.gov.ua/test (за результатами перевірки системою зазначено, що Довідка за №20294393760400184196 видавалася особі з датою народження 22.07.1990 на бланку №1764200 ДІТ МВС України станом на 20.10.2020 Підстава перевірки - ОФОРМЛЕННЯ УЧАСТІ В ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЕЛЬ). Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, регламентовано наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890). Згідно п. 18 вищезазначеного порядку передбачено, що надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту. Зазначеним порядком не встановлено строк протягом якого інформація зазначена у довідці є дійсною. Також, при розгляді довідки, замовник враховував позицію Антимонопольного комітету, зокрема, рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017 (п.2.) з метою недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. А тому, Замовник не має ніяких підстав для її не прийняття тим паче підстав для відхилення як такої, що не є дійсною. 3. Щодо подання довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону: У складі тендерної пропозиції учасником подано довідку в довільній формі згідно якої: «ТОВ «Лона – Ч» даною довідкою підтверджує та гарантує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді зведеної довідки складеної учасником у довільній формі. Також гарантуємо відсутність будь-яких підстав у ТОВ «Лона – Ч» для відхилення передбачених статтею 17 Закону.». (сторінка 88 завантаженого пакету документів під назвою «Пропозиція.pdf» 16 жовтня 2020 13:03). Враховуючи те, що довідка має довільну форму та до неї не встановлено строки дії, Замовником визнано цю довідку, як таку що відповідає вимогам Тендерної документації, зокрема п. 5.5. З огляду на зазначене, вважаємо, що Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька», як Замовник процедури закупівлі «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор UA-2020-09-22-009627-b), діяв в межах чинного законодавства.

2020-12-02 16:06:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛОНА-Ч 9 665 401,04
UAH з ПДВ
9 665 401,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖ ПОЛТАВА" 9 676 515,00
UAH з ПДВ
9 676 515,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 22:00
Довідка ДФС.pdf
26 жовтня 2020 22:00
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 13:06
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:03
Сертифікати 9.rar
16 жовтня 2020 13:03
Сертифікати 8.rar
16 жовтня 2020 13:03
Сертифікати 7.rar
16 жовтня 2020 13:03
Сертифікати 6.rar
16 жовтня 2020 13:03
Сертифікати 5.rar
16 жовтня 2020 13:03
Сертифікати 4.rar
16 жовтня 2020 13:03
Сертифікати 3.rar
16 жовтня 2020 13:03
Сертифікати 2.rar
16 жовтня 2020 13:03
сертифікати 1.rar
16 жовтня 2020 13:03
Пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 13:03
Кошторис ч 2.pdf
16 жовтня 2020 13:03
Кошторис ч 1.pdf
16 жовтня 2020 13:03
Гарантия.rar
16 жовтня 2020 13:03
вікна та комплектуючі.rar

Публічні документи

16 жовтня 2020 13:14
відсутність підстав.pdf
16 жовтня 2020 13:14
аналогічні.pdf
16 жовтня 2020 13:14
виписка.pdf
16 жовтня 2020 13:14
статут.pdf
16 жовтня 2020 13:14
робітники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛОНА-Ч

ТОВ "БМ ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛОНА-Ч
#37497836
Переможець 9 665 401,04
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛОНА-Ч
#37497836
9 665 401,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 13:16
додугода 12 дог696.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:15
Електронний підпис укладений
30 червня 2023 15:14
додугода 11 до дог.696 ЛОНА Ч.pdf зміни до договору
30 червня 2023 15:13
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 11:14
додугода 10 до д.696 Лона Ч.pdf зміни до договору
02 березня 2023 11:13
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:18
додугода 9 до д696.pdf зміни до договору
02 січня 2023 09:17
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 15:09
додугода 8 до договору 696 Лона Ч.pdf зміни до договору
18 жовтня 2022 15:07
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 13:06
додугода 7 лона ч.pdf зміни до договору
01 липня 2022 13:04
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:34
додугода 5 лона ч 696.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:02
дод. угода 3 до дог.696.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 14:41
дод. угода 2 до дог. 696.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 14:40
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 14:42
додаткова угода 1 до дог. 696.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 14:38
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 09:20
договір укладений
03 листопада 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти розділ 18 Юридичні адреси та банківські реквізити сторін у новій редакції, керуючись п. 12.6. Договору підряду та у зв’язку із необхідністю проведення попередньої оплати передбаченої п. 3.2. Договору на рахунки Підрядника відкриті в органах Державної казначейської служби України,
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна головного розпорядника бюджетних коштів
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До п.3.2 розділу 3 Договору сторони дійшли згоди внести постанову КМУ від 27.12.2001 р. №1764 " Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" (із змінами), відповідно до якої Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробіт протягом 3 місяців після одержання авансу.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.7 Договору підряду №696 від 02.11.2021 року, Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 30.06.2022 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції : п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 30.06.2022року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4.7 Договору підряду №696 від 02.11.2021 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 31 грудня 2022 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції: п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2022року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №1475 від 13.10.2022 року « Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» та Наказом Департаменту охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №808 від 14.10.2022 року «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» вирішили внести зміни в п. п. 2.1 розділу ІІ «Ціна предмету договору» а саме: збільшити виділені бюджетні асигнування на 2022 рік на суму 423246,16 грн. і зменшити власні кошти на суму 423246,16грн та викласти п. п. 2.1. розділу ІІ. «Ціна предмету договору» у новій редакції, а саме: «2.1. Ціна цього Договору є динамічною і становить: 9 665 401,04 грн. (дев’ять мільйонів шістсот шістдесят п’ять чотириста одна гривня 04 коп.) без ПДВ, в т. ч. в межах виділених бюджетних асигнувань на 2021 рік – 7 303 133,18 грн., на 2022 рік – 2 362 267,86 грн. з них, кошти місцевого бюджету – 1 976 397,53грн, власні кошти – 385 870,33грн.».
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4.7 Договору підряду №696 від 02.11.2020 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 30 червня 2023 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції: п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 30 червня 2023року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків."
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №222 від 07.02.2023 року «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» та наказом Департаменту охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №130 від 13.02.2023 року «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади», уклали цю Додаткову угоду до Договору № 696 від 02.11.2020 року про наступне:внести зміни в п. п. 2.1 розділу ІІ «Ціна предмету договору» а саме: збільшити виділені бюджетні асигнування на 2023 рік на суму 385870,33 грн. і зменшити власні кошти на суму 385870,33грн та викласти п. п. 2.1. розділу ІІ. «Ціна предмету договору» у новій редакції, а саме: «2.1. Ціна цього Договору є динамічною і становить: 9 665 401,04 грн. (дев’ять мільйонів шістсот шістдесят п’ять чотириста одна гривня 04 коп.) без ПДВ, в т. ч. в межах виділених бюджетних асигнувань на 2021 рік – 7 303 133,18 грн., на 2022 рік – 1 976 397,53 грн., на 2023 рік – 385870,33 грн – кошти міського бюджету ».
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4.7 Договору підряду №696 від 02.11.2020 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 31 грудня 2023 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції: п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків."
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.7 Договору підряду №696 від 02.11.2020 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 30 червня 2024 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції: п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 30червня 2024року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML