Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт теплотраси Підстепненської ЗОШ І-ІІст. за адресою: вул. Першотравнева,27 Б, с.Підстепне, Олешківський район, Херсонська область)
Очікувана вартість
122 382,00 UAH
UA-2020-09-22-009562-b ● 89f9f5d47c304aa8ad94f1cc6f087cbb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 38230941 |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Саніна Олена Юріївна +380554221942 elenasanina-1990@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 15:31 |
Очікувана вартість: | 122 382,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 611,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт теплотраси Підстепненської ЗОШ І-ІІст. за адресою: вул. Першотравнева,27 Б, с.Підстепне, Олешківський район, Херсонська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75112, Україна, Херсонська область, Олешківський район, с.Підстепне, вул. Першотравнева 27-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 14:57 |
ДОДАТОК_3 Проект-договору.docx | |
22 вересня 2020 14:57 |
Оголошення .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики труб
Дата подання: 23 вересня 2020 11:21
Дата відповіді: 24 вересня 2020 11:55
Доброго дня. Згідно "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" неможливо розрахувати Цінову пропозицію. Просимо уточнити:
1. Матеріал труб (поліетилен, поліпропілен, тощо).
2. Зовнішній або внутрішній діаметр труб (поліетиленові труби для опалення зовнішній діаметр 65 мм. на ринку України не представлені)
3. Товщину стінки труб.
4. Кількість колін, муфт, з'єднань, тощо.
5. Діаметр кранів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Надаємо уточнення: поліетилен на опалення не використовується; поліпропілен 63 мм зовнішній діаметр; товщина стінки 8,5 мм; діаметр кранів відповідно до діаметру труби; з*єднань 18 шт, углових 90* 12 шт, трійників 4 шт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-22-009562-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРС", Код ЄДРПОУ:32021697
Дата подання: 05 жовтня 2020 14:55
Протокол № 54 від 05.10.2020р
Відносно Вашого протоколу № 54 від 05.10.2020р ,щодо Капітального ремонту теплотраси Підстепненської ЗОШ І-ІІ ст. за адресою : вул Першотравнева ,27 Б , с. Підстепне , Олешківський район, Херсонська область - від Вашого рішення в захопленні. У захваті від Вашого професіоналізму. З повагою Громада В.Д.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 16:26
Шановний Учасник ПП "АРС"!!! Дякуємо за Вашу оцінку нашої роботи! Замовник діяв в межах Закону(протокол № 55 від 05.10.2020р. додається).
Номер вимоги: UA-2020-09-22-009562-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43478989
Дата подання: 07 жовтня 2020 11:57
Вимога повернутись до розгляду нашої пропозиції
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" вимагає повернутись до розгляду нашої пропозиції. Згідно протоколу №56 замовник відхилив нашу пропозицію, тому що не було надано Гарантійний лист, яким учасник гарантує, що у складі виконавчої документації будуть наданні чинні сертифікати на усе встановлене обладнання та матеріали (згідно Додатку 8 до Оголошення про закупівлю), вважаємо це зауваження несуттєвим. Натомість замовник визнає переможцем ТОВ "КРЕДО С", яке повністю не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника, та технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатка №2, а саме згідно Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідних для виконання робіт немає обладнання для зварювання поліпропіленових труб. Також ТОВ "КРЕДО С" не надало довідку, що таке обладнання має на підставі оренди. Без цього обладнання технічно неможливо виконати роботи вказані у Додатку №2 до закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2020 11:21
Доброго дня! Шановний Учасник ПП "Альянспромтехсервіс" надаємо відповіді на вашу вимогу щодо відхилення вашої пропозиції та визначення переможцем ТОВ "КРЕДО С":
1.1. Замовник чітко зазначив в Оголошенні про закупівлю щодо надання у складі пропозиції Гарантійного листа, яким учасник гарантує, що у складі виконавчої документації будуть надані чинні сертифікати на усе встановлене обладнання. Тому, з огляду на вищезазначене, не надання гарантійного листа не можемо віднести до несуттєвих зауважень, так як це буде прямим порушенням з боку Замовника згідно п.4 ст.5 Закону по відношенню до Учасника , який надав такий гарантійний лист.
1.2. Згідно п.1 та п.2 Додатку № 5 Оголошення про закупівлю Учасником ТОВ «КРЕДО С» надано усі необхідні довідки та документи на відповідність технічним та якісним характеристикам щодо предмета закупівлі. Окремих кваліфікаційних вимог згідно Оголошення про закупівлю Замовником не передбачено.
1.3. Також, Учасником ТОВ «КРЕДО С» надано довідку № 13/11 від 29.09.2020р. про субпідрядника, в якій зазначено, що під час виконання робіт планується залучати ТОВ «МІРОС-1» як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно ч.3 ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено , якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
1.1. Замовник чітко зазначив в Оголошенні про закупівлю щодо надання у складі пропозиції Гарантійного листа, яким учасник гарантує, що у складі виконавчої документації будуть надані чинні сертифікати на усе встановлене обладнання. Тому, з огляду на вищезазначене, не надання гарантійного листа не можемо віднести до несуттєвих зауважень, так як це буде прямим порушенням з боку Замовника згідно п.4 ст.5 Закону по відношенню до Учасника , який надав такий гарантійний лист.
1.2. Згідно п.1 та п.2 Додатку № 5 Оголошення про закупівлю Учасником ТОВ «КРЕДО С» надано усі необхідні довідки та документи на відповідність технічним та якісним характеристикам щодо предмета закупівлі. Окремих кваліфікаційних вимог згідно Оголошення про закупівлю Замовником не передбачено.
1.3. Також, Учасником ТОВ «КРЕДО С» надано довідку № 13/11 від 29.09.2020р. про субпідрядника, в якій зазначено, що під час виконання робіт планується залучати ТОВ «МІРОС-1» як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно ч.3 ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено , якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРС" |
102 053,00
UAH з ПДВ
|
101 441,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" |
114 984,00
UAH з ПДВ
|
102 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕДО С" |
118 744,80
UAH з ПДВ
|
113 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРС" #32021697 |
Відхилено |
101 441,09
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 14:26
|
ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" #43478989 |
Відхилено |
102 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:11
|
ТОВ "КРЕДО С" #42262754 |
Переможець |
113 900,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 14:40
|
Додаткова _1 до договору _299 .docx | зміни до договору |
28 жовтня 2020 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 13:10
|
Договір_299.docx | укладений |
13 жовтня 2020 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 п.3 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі, що не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |