Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт теплотраси Підстепненської ЗОШ І-ІІст. за адресою: вул. Першотравнева,27 Б, с.Підстепне, Олешківський район, Херсонська область)
Очікувана вартість
122 382,00 UAH
UA-2020-09-22-009562-b 89f9f5d47c304aa8ad94f1cc6f087cbb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саніна Олена Юріївна

+380554221942 elenasanina-1990@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38230941
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22
Контактна особа: Саніна Олена Юріївна
+380554221942
elenasanina-1990@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 15:31
Очікувана вартість: 122 382,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 611,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт теплотраси Підстепненської ЗОШ І-ІІст. за адресою: вул. Першотравнева,27 Б, с.Підстепне, Олешківський район, Херсонська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75112, Україна, Херсонська область, Олешківський район, с.Підстепне, вул. Першотравнева 27-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:57
ДОДАТОК_3 Проект-договору.docx
22 вересня 2020 14:57
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики труб
Дата подання: 23 вересня 2020 11:21
Дата відповіді: 24 вересня 2020 11:55
Доброго дня. Згідно "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" неможливо розрахувати Цінову пропозицію. Просимо уточнити: 1. Матеріал труб (поліетилен, поліпропілен, тощо). 2. Зовнішній або внутрішній діаметр труб (поліетиленові труби для опалення зовнішній діаметр 65 мм. на ринку України не представлені) 3. Товщину стінки труб. 4. Кількість колін, муфт, з'єднань, тощо. 5. Діаметр кранів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Надаємо уточнення: поліетилен на опалення не використовується; поліпропілен 63 мм зовнішній діаметр; товщина стінки 8,5 мм; діаметр кранів відповідно до діаметру труби; з*єднань 18 шт, углових 90* 12 шт, трійників 4 шт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-009562-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРС", Код ЄДРПОУ:32021697
Дата подання: 05 жовтня 2020 14:55
Протокол № 54 від 05.10.2020р
Відносно Вашого протоколу № 54 від 05.10.2020р ,щодо Капітального ремонту теплотраси Підстепненської ЗОШ І-ІІ ст. за адресою : вул Першотравнева ,27 Б , с. Підстепне , Олешківський район, Херсонська область - від Вашого рішення в захопленні. У захваті від Вашого професіоналізму. З повагою Громада В.Д.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 16:26
Шановний Учасник ПП "АРС"!!! Дякуємо за Вашу оцінку нашої роботи! Замовник діяв в межах Закону(протокол № 55 від 05.10.2020р. додається).
Номер вимоги: UA-2020-09-22-009562-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43478989
Дата подання: 07 жовтня 2020 11:57
Вимога повернутись до розгляду нашої пропозиції
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" вимагає повернутись до розгляду нашої пропозиції. Згідно протоколу №56 замовник відхилив нашу пропозицію, тому що не було надано Гарантійний лист, яким учасник гарантує, що у складі виконавчої документації будуть наданні чинні сертифікати на усе встановлене обладнання та матеріали (згідно Додатку 8 до Оголошення про закупівлю), вважаємо це зауваження несуттєвим. Натомість замовник визнає переможцем ТОВ "КРЕДО С", яке повністю не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника, та технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатка №2, а саме згідно Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідних для виконання робіт немає обладнання для зварювання поліпропіленових труб. Також ТОВ "КРЕДО С" не надало довідку, що таке обладнання має на підставі оренди. Без цього обладнання технічно неможливо виконати роботи вказані у Додатку №2 до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2020 11:21
Доброго дня! Шановний Учасник ПП "Альянспромтехсервіс" надаємо відповіді на вашу вимогу щодо відхилення вашої пропозиції та визначення переможцем ТОВ "КРЕДО С":
1.1. Замовник чітко зазначив в Оголошенні про закупівлю щодо надання у складі пропозиції Гарантійного листа, яким учасник гарантує, що у складі виконавчої документації будуть надані чинні сертифікати на усе встановлене обладнання. Тому, з огляду на вищезазначене, не надання гарантійного листа не можемо віднести до несуттєвих зауважень, так як це буде прямим порушенням з боку Замовника згідно п.4 ст.5 Закону по відношенню до Учасника , який надав такий гарантійний лист.
1.2. Згідно п.1 та п.2 Додатку № 5 Оголошення про закупівлю Учасником ТОВ «КРЕДО С» надано усі необхідні довідки та документи на відповідність технічним та якісним характеристикам щодо предмета закупівлі. Окремих кваліфікаційних вимог згідно Оголошення про закупівлю Замовником не передбачено.
1.3. Також, Учасником ТОВ «КРЕДО С» надано довідку № 13/11 від 29.09.2020р. про субпідрядника, в якій зазначено, що під час виконання робіт планується залучати ТОВ «МІРОС-1» як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно ч.3 ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено , якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРС" 102 053,00
UAH з ПДВ
101 441,09
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" 114 984,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕДО С" 118 744,80
UAH з ПДВ
113 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:22
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 16:22
Локальний кошторис.pdf
29 вересня 2020 16:21
ПОСВІДЧЕННЯ.pdf
29 вересня 2020 16:21
Довідка про досвід.pdf
29 вересня 2020 16:21
Дефектний акт.pdf
29 вересня 2020 16:21
СТАТУТ.pdf
29 вересня 2020 16:20
Ліцензія.pdf
29 вересня 2020 16:20
Подстепное теплотраса.imd
29 вересня 2020 16:20
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
29 вересня 2020 16:20
Пояснювальна записка.pdf
29 вересня 2020 16:20
Договірна ціна .pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 12:44
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:41
15. Листи-згоди.pdf
29 вересня 2020 12:06
1. Реєстр.pdf
29 вересня 2020 12:04
14. Гарантійний лист ст.17.pdf
29 вересня 2020 12:02
18. Проект договору.pdf
29 вересня 2020 11:48
8. Довідка про ліцензію.pdf
29 вересня 2020 11:27
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 15:49
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:48
39. Реєстр.pdf
30 вересня 2020 15:48
34. Наказ №5.pdf
30 вересня 2020 15:48
33. Наказ №4.pdf
30 вересня 2020 15:48
32. Паспорт ІНН (1).pdf
30 вересня 2020 15:48
30. Проект договору.pdf
30 вересня 2020 15:48
29. Виписка ТОВ КРЕДО С.pdf
30 вересня 2020 15:48
28. Витяг з ЄДР.pdf
30 вересня 2020 15:48
25. Гарантія ч.3 ст. 17.pdf
30 вересня 2020 15:48
24. Довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 15:48
20. ЛИСТ ЗГОДА НАДФІР.pdf
30 вересня 2020 15:48
20. Договір НАДФІР.pdf
30 вересня 2020 15:48
16. Ліцензія.pdf
30 вересня 2020 15:48
13. Інформаційна довідка.pdf
30 вересня 2020 15:48
8. Дефектний акт.pdf
30 вересня 2020 15:48
7. Відомість ресурсів.pdf
30 вересня 2020 15:48
6. Локальний кошторис.pdf
30 вересня 2020 15:48
5. Договірна ціна.pdf
30 вересня 2020 15:48
3. Пояснювальна записка.pdf
30 вересня 2020 15:48
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРС"

ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "КРЕДО С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРС"
#32021697
Відхилено 101 441,09
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:26
ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"
#43478989
Відхилено 102 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 11:11
ТОВ "КРЕДО С"
#42262754
Переможець 113 900,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕДО С"
#42262754
113 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 14:40
Додаткова _1 до договору _299 .docx зміни до договору
28 жовтня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:10
Договір_299.docx укладений
13 жовтня 2020 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 п.3 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі, що не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 113 770,80
UAH (в тому числі ПДВ 18 961,80 UAH)