Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво трансформаторної підстанції ПС 110/20/6 кВ «Л-29» 2*25 МВА на вул. Академіка Є. Лазаренка
Construction of transformer substation 110/20/6 kV «L-29» 2*25 MVA on the street Academician E. Lazarenko
Construction of transformer substation 110/20/6 kV «L-29» 2*25 MVA on the street Academician E. Lazarenko
Очікувана вартість
249 904 267,00 UAH
UA-2020-09-22-009557-b ● 3e59ffe42aff4b40b5754cebac59406c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131587 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська область обл., Львів, Козельницька, 3 |
Контактна особа: |
Хлєбніков Олександр Іванович 380322392367 loetender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "LVIVOBLENERGO" (PRJSC "LVIVOBLENERGO") |
National ID: | 00131587 |
Contact point: |
Khliebnikov Oleksandr Ivanovych 380322392367 loetender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 14:41 |
Очікувана вартість: | 249 904 267,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 249 521,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 600000 UAH |
Publication date: | 22 вересня 2020 14:56 |
Enquiries until: | 13 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 жовтня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 249 904 267 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 249 521 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Код за Єдиним закупівельним словником та назва відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749).
Назва згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»: будівельні роботи.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська та/або російська (відповідно до вимог до тендерної документації).
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: надається одночасно з поданням тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Обсяги виконання робіт визначені в Додатку №4 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749).
Назва згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»: будівельні роботи.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська та/або російська (відповідно до вимог до тендерної документації).
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: надається одночасно з поданням тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Обсяги виконання робіт визначені в Додатку №4 тендерної документації.
Code according to the Unified Procurement Dictionary and the name of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if available):
45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces (code according to the National Classification of Ukraine DK 021:2015 «Unified Procurement Dictionary», approved by the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine dated 23.12.2015 №1749).
Name according to DSTU B.D.1.1-1:2013 «Rules for determining the cost of construction»: construction work.
Language (s) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian and / or Russian (according to the requirements to the tender documentation).
Conditions for providing security for tender proposals: provided simultaneously with the submission of the tender offer through the electronic procurement system.
Mathematical formula for calculating the present price (if applicable): not applicable.
The draft procurement contract is contained in the tender documentation.
The scope of work is defined in Annex №4 of the tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces (code according to the National Classification of Ukraine DK 021:2015 «Unified Procurement Dictionary», approved by the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine dated 23.12.2015 №1749).
Name according to DSTU B.D.1.1-1:2013 «Rules for determining the cost of construction»: construction work.
Language (s) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian and / or Russian (according to the requirements to the tender documentation).
Conditions for providing security for tender proposals: provided simultaneously with the submission of the tender offer through the electronic procurement system.
Mathematical formula for calculating the present price (if applicable): not applicable.
The draft procurement contract is contained in the tender documentation.
The scope of work is defined in Annex №4 of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Будівництво трансформаторної підстанції ПС 110/20/6 кВ «Л-29» 2*25 МВА на вул. Академіка Є. Лазаренка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction of transformer substation 110/20/6 kV «L-29» 2*25 MVA on the street Academician E. Lazarenko
CPV: 45230000-8
Період постачання:
з 01 січня 2021 по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки будуть здійснюватися після підписання акту державної комісії про здачу об’єкта в експлуатацію на підставі актів виконаних робіт та виставленого рахунку. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну. Calculations will be made after signing the act of the state commission on putting the object into operation on the basis of acts of performed works and the invoice. The customer reserves the right to make payment before the specified date. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 14:54 |
21VT-04MN-1023-PR-05-TD_zm.docx | |
13 жовтня 2020 14:53 |
21VT-04MN-1023-TD-TO_Lazarenko_Zm.docx | |
22 вересня 2020 14:58 |
21VT-04MN-1023-Ogolosh-1_MN.docx |
13 жовтня 2020 14:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 жовтня 2020 14:54 |
21VT-04MN-1023-PR-05-TD_zm.docx
|
||||||
13 жовтня 2020 14:53 |
21VT-04MN-1023-TD-TO_Lazarenko_Zm.docx
|
||||||
22 вересня 2020 14:58 |
21VT-04MN-1023-Ogolosh-1_MN.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 жовтня 2020 09:45
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 11:14
В Проекті договору ( Додаток 2 до ТД) визначені основні умови договори з якими учасник торгів має погодитись. В п.1 «Предмет договору» (додатку 2 до ТД) зазначено «Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до ПРОЕКТНОЇ документації та умов цього Договору виконання.», «Склад і обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені ПРОЕКТНОЮ Документацією. В той же час в Додатку 4 до ТД будь – якого активного посилання на файл з проектною документацією або інформації про проектну документацію взагалі НЕМАЄ.
Просимо Вас надати для ознайомлення активне посилання на файл із проектною документацією. Звертаємо Вашу увагу, що отримання Учасником торгів проектної документації є суттєвим й важливим фактором для розрахунку й підготовки якісної Тендерної пропозиції
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для розрахунку та підготовки цінової пропозиції, зведеного та локального кошторисного розрахунку вартості робіт, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загально-виробничих витрат, розрахунку витрат на відрядження в тендерній документації (зокрема в Додатку № 4) надана вся необхідна інформація, а саме:
- вимоги до розрахунку ціни тендерної пропозиції,
- норматив розрахунку прямих витрат,
- норматив розрахунку супутніх витрат, прибутку і адміністративних витрат,
- норматив розрахунку витрат на відрядження,
- трудовитрати експлуатації машин і механізмів,
- загальна кошторисна трудомісткість,
- відомість обсягів робіт,
- перелік матеріальних ресурсів та устаткування,
- місце і терміни проведення робіт.
- вимоги до розрахунку ціни тендерної пропозиції,
- норматив розрахунку прямих витрат,
- норматив розрахунку супутніх витрат, прибутку і адміністративних витрат,
- норматив розрахунку витрат на відрядження,
- трудовитрати експлуатації машин і механізмів,
- загальна кошторисна трудомісткість,
- відомість обсягів робіт,
- перелік матеріальних ресурсів та устаткування,
- місце і терміни проведення робіт.
Щодо участі у закупівлі
Дата подання: 12 жовтня 2020 15:46
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 14:44
Наше підприємство зацікавлене у зазначеній процедурі закупівлі і має можливість бути її учасником. Вивчивши вимоги тендерної документації, просимо розглянути можливість внесення змін до неї в частині п. 8. Кваліфікаційні критерії до учасників, а саме щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасника за 2019 рік.
Для збільшення кола потенційних учасників, просимо зменшити вимоги щодо обсягу річного доходу (виручки) згідно з фінансовою звітністю учасника за 2019 рік до 70 (сімдесяти) % очікуваної вартості предмета закупівлі та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваш запит, Замовник прийняв рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-22-009557-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 11 жовтня 2020 21:30
Ridiculous terms
Dear Customer,
Upon study of your tender documents we found that you use terms, which are not acceptable for any foreign qualified contractor. From one side, you listed this procurement in section "Government Procurements", but you are private stock company. From other side, you try to raise terms, like in Soviet time. Contractor must show you calculations of salaries (max. $330/month), expenses as per DSTU, norm of profit per DSTU etc. Soviet time is back in Lviv?
Maybe some local contractors can accept such terms, but foreign - no. It is not your job to dictate such terms. If contractor wins the tender - he must perform contracted volume of work for money of his victory. And you must pay. Full stop.
So we demand that this tender terms to be corrected in accordance with current Ukrainian legislation, which warranty non-resident bidders to take part on equal terms with resident.
By the way, I do not think that qualified construction worker even in Ukraine will work for UAH9,900 per month. Even Tajiks will not work. Maybe some Africans... :-)
Sincerely,
------------------------
Дорогий клієнт,
Вивчивши вашу тендерну документацію, ми виявили, що ви використовуєте умови, неприйнятні для будь-якого іноземного кваліфікованого підрядника. З одного боку, ви вказали ці закупівлі в розділі "Державні закупівлі", але ви є приватною акціонерною компанією. З іншого боку, ви намагаєтесь підняти умови, як за радянських часів. Підрядник повинен показати вам розрахунки заробітної плати (макс. 330 доларів на місяць), витрат згідно ДСТУ, норми прибутку на ДСТУ тощо. Радянський час знову у Львові?
Можливо, деякі місцеві підрядники можуть прийняти такі умови, але іноземні - ні. Не ваша робота диктувати такі умови. Якщо підрядник виграє тендер - він повинен виконати підрядний обсяг робіт за гроші своєї перемоги. І ви повинні заплатити. Повна зупинка.
Тож ми вимагаємо, щоб умови тендеру були виправлені відповідно до чинного українського законодавства, яке гарантує учасникам-нерезидентам участь на рівних умовах з резидентом.
До речі, я не думаю, що кваліфікований будівельник навіть в Україні буде працювати за 9900 грн на місяць. Навіть таджики не будуть працювати. Можливо, деякі африканці ... :-)
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Upon study of your tender documents we found that you use terms, which are not acceptable for any foreign qualified contractor. From one side, you listed this procurement in section "Government Procurements", but you are private stock company. From other side, you try to raise terms, like in Soviet time. Contractor must show you calculations of salaries (max. $330/month), expenses as per DSTU, norm of profit per DSTU etc. Soviet time is back in Lviv?
Maybe some local contractors can accept such terms, but foreign - no. It is not your job to dictate such terms. If contractor wins the tender - he must perform contracted volume of work for money of his victory. And you must pay. Full stop.
So we demand that this tender terms to be corrected in accordance with current Ukrainian legislation, which warranty non-resident bidders to take part on equal terms with resident.
By the way, I do not think that qualified construction worker even in Ukraine will work for UAH9,900 per month. Even Tajiks will not work. Maybe some Africans... :-)
Sincerely,
------------------------
Дорогий клієнт,
Вивчивши вашу тендерну документацію, ми виявили, що ви використовуєте умови, неприйнятні для будь-якого іноземного кваліфікованого підрядника. З одного боку, ви вказали ці закупівлі в розділі "Державні закупівлі", але ви є приватною акціонерною компанією. З іншого боку, ви намагаєтесь підняти умови, як за радянських часів. Підрядник повинен показати вам розрахунки заробітної плати (макс. 330 доларів на місяць), витрат згідно ДСТУ, норми прибутку на ДСТУ тощо. Радянський час знову у Львові?
Можливо, деякі місцеві підрядники можуть прийняти такі умови, але іноземні - ні. Не ваша робота диктувати такі умови. Якщо підрядник виграє тендер - він повинен виконати підрядний обсяг робіт за гроші своєї перемоги. І ви повинні заплатити. Повна зупинка.
Тож ми вимагаємо, щоб умови тендеру були виправлені відповідно до чинного українського законодавства, яке гарантує учасникам-нерезидентам участь на рівних умовах з резидентом.
До речі, я не думаю, що кваліфікований будівельник навіть в Україні буде працювати за 9900 грн на місяць. Навіть таджики не будуть працювати. Можливо, деякі африканці ... :-)
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 14:33
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
ПрАТ «Львівобленерго» являється приватним акціонерним товариством та Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон) відповідно до частини 1 статті 2 Закону, оскільки є юридичною особою, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, визначених частиною 2 статті 2 Закону, а саме: забезпечення виробництва, передачі, розподілу, купівлі-продажу, постачання електричної енергії споживачам, диспетчерське управління та забезпечення відпуску електричної енергії до/з системи передачі/розподілу та забезпечення функціонування ринку електричної енергії «на добу наперед» і внутрішньодобового ринку електричної енергії та балансуючий ринок електричної енергії та організація купівлі-продажу електричної енергії на цих ринках. Відповідно ПрАТ «Львівобленерго» здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону.
Відповідно до Закону України «Про електроенергетику», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії» діяльність ПрАТ «Львівобленерго» являється ліцензованою.
Закупівля робіт з будівництва трансформаторної підстанції ПС 110/20/6 кВ «Л-29» 2*25 МВА на вул. Академіка Є. Лазаренка запланована в рамках виконання інвестиційної програми ПрАТ «Львівобленерго».
Діяльність ПрАТ «Львівобленерго» у сфері інвестиційних програм регулюється у відповідності до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 4 вересня 2018 р. №955 «Про затвердження Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу».
Економічні показники (показник кошторисної заробітної плати, розрахунок відряджень, підхід до формування цін на основне обладнання) встановлені в тендерній документації відповідно до положень листа №7842/17.1.1-7/20 від 29.07.2020 р. Установчої наради щодо інвестиційної політики Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2021 рік.
Інформація про характер і обсяги робіт, перелік робіт і техніко-економічних показників та інші вимоги до предмету закупівлі викладені в тендерній документації відповідно до законодавства України у сфері будівництва та складені відповідно до проектної документації. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва (введений на зміну ДБН Д.1.1-1-2000 в частині визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку, пункти 3.1.14.6, 3.1.18-3.1.18.4, 3.2.12-3.2.12.2, 3.3.3.3, 3.3.15, Розділ 4, додатки 3, 4, 12, 13, 19) – являється Державним стандартом України, чинним з 1 січня 2014 року та не має жодного стосунку до радянських часів.
Підрядник, який планує працювати на території України та брати участь в процедурі закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинен забезпечити не тільки виконання обсягу робіт, зазначеного в тендерній документації, з обладнанням та матеріалами, зазначеними в проектно-кошторисній документації, але і зобов’язаний виконати всі норми чинного законодавства України, у тому числі вимоги щодо ДСТУ та ліцензування.
Тендерна документація не містить вимоги щодо участі в процедурі закупівлі учасників з кваліфікованим персоналом виключно з України. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників та не обмежує конкуренцію серед учасників. Учасником процедури закупівлі може стати будь-яка фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України, тому внесення змін не вважаємо доцільними.
До речі, дуже дивно, що кваліфікований іноземний підрядник вважає для себе можливим розділяти кваліфікацію персоналу за національністю або територіальною приналежністю.
ПрАТ «Львівобленерго» являється приватним акціонерним товариством та Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон) відповідно до частини 1 статті 2 Закону, оскільки є юридичною особою, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, визначених частиною 2 статті 2 Закону, а саме: забезпечення виробництва, передачі, розподілу, купівлі-продажу, постачання електричної енергії споживачам, диспетчерське управління та забезпечення відпуску електричної енергії до/з системи передачі/розподілу та забезпечення функціонування ринку електричної енергії «на добу наперед» і внутрішньодобового ринку електричної енергії та балансуючий ринок електричної енергії та організація купівлі-продажу електричної енергії на цих ринках. Відповідно ПрАТ «Львівобленерго» здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону.
Відповідно до Закону України «Про електроенергетику», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії» діяльність ПрАТ «Львівобленерго» являється ліцензованою.
Закупівля робіт з будівництва трансформаторної підстанції ПС 110/20/6 кВ «Л-29» 2*25 МВА на вул. Академіка Є. Лазаренка запланована в рамках виконання інвестиційної програми ПрАТ «Львівобленерго».
Діяльність ПрАТ «Львівобленерго» у сфері інвестиційних програм регулюється у відповідності до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 4 вересня 2018 р. №955 «Про затвердження Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу».
Економічні показники (показник кошторисної заробітної плати, розрахунок відряджень, підхід до формування цін на основне обладнання) встановлені в тендерній документації відповідно до положень листа №7842/17.1.1-7/20 від 29.07.2020 р. Установчої наради щодо інвестиційної політики Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2021 рік.
Інформація про характер і обсяги робіт, перелік робіт і техніко-економічних показників та інші вимоги до предмету закупівлі викладені в тендерній документації відповідно до законодавства України у сфері будівництва та складені відповідно до проектної документації. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва (введений на зміну ДБН Д.1.1-1-2000 в частині визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку, пункти 3.1.14.6, 3.1.18-3.1.18.4, 3.2.12-3.2.12.2, 3.3.3.3, 3.3.15, Розділ 4, додатки 3, 4, 12, 13, 19) – являється Державним стандартом України, чинним з 1 січня 2014 року та не має жодного стосунку до радянських часів.
Підрядник, який планує працювати на території України та брати участь в процедурі закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинен забезпечити не тільки виконання обсягу робіт, зазначеного в тендерній документації, з обладнанням та матеріалами, зазначеними в проектно-кошторисній документації, але і зобов’язаний виконати всі норми чинного законодавства України, у тому числі вимоги щодо ДСТУ та ліцензування.
Тендерна документація не містить вимоги щодо участі в процедурі закупівлі учасників з кваліфікованим персоналом виключно з України. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників та не обмежує конкуренцію серед учасників. Учасником процедури закупівлі може стати будь-яка фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України, тому внесення змін не вважаємо доцільними.
До речі, дуже дивно, що кваліфікований іноземний підрядник вважає для себе можливим розділяти кваліфікацію персоналу за національністю або територіальною приналежністю.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 жовтня 2020
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131587 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна, Львівська область обл., Львів, Козельницька, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КИЇВСІЛЬЕЛЕКТРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" |
245 730 260,90
UAH з ПДВ
|
232 378 863,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КИЇВСІЛЬЕЛЕКТРО" |
249 500 000,00
UAH з ПДВ
|
232 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" #00132492 |
Переможець |
232 378 863,90
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2022 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2022 10:58
|
Кошторисна документація Л-29 - 1.zip | зміни до договору |
14 листопада 2022 10:43
|
Кошторисна документація Л-29 - 3.zip | зміни до договору |
14 листопада 2022 10:43
|
Кошторисна документація Л-29 - 2.zip | зміни до договору |
14 листопада 2022 10:42
|
21VT-04MN-1023-Dog_Electro-DU-1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2022 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 11:33
|
Pidsum_vidom.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:28
|
Кошторис_П-929.pdf | укладений |
20 листопада 2020 11:27
|
Кошторис_П-94.pdf | укладений |
20 листопада 2020 11:27
|
Заг_виробничі_витрати.pdf | укладений |
20 листопада 2020 11:27
|
Local_7.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:24
|
Local_5.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:24
|
Local_2_6.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:24
|
Local_2_5.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:24
|
Local_2_4.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:24
|
Local_2_3.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:23
|
Local_2_1.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:17
|
Local_2_1.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:16
|
Local_2_2.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:15
|
Local_1.7z | укладений |
20 листопада 2020 11:15
|
21VT-04MN-1023-Dog_Electro-181.pdf | укладений |
20 листопада 2020 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 18.4 укладеного між Сторонами Договору, положеннями п. 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, Сторони домовились внести зміни до п. 2.1 Розділу 2 «ДОГОВІРНА ЦІНА», п. 3.1 Розділу «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ», п. 19.1 Розділу 19 «ІНШІ УМОВИ». Інформація щодо змін міститься в Додатковій угоді №1 від 14 листопада 2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 181/20-КБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |