Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. І. Франка (від вул. Кіндрата) в с. Черніїв, Тисменицького району, Івано-Франківської області (ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 178 010,00 UAH
UA-2020-09-22-009423-b f95f6755071a4adc9523d4d8f4766ff0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоминець Богдан Миколайович

+380342537647 Departamenttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Хоминець Богдан Миколайович
+380342537647
Departamenttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 14:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 14:57
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:48
Очікувана вартість: 1 178 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 890,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 37794186, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76008, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення; критерієм оцінки є ціна (питома вага - ціна 100 %); забезпечення пропозиції учасників - не вимагається; забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. І. Франка (від вул. Кіндрата) в с. Черніїв, Тисменицького району, Івано-Франківської області (ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77460, Україна, Івано-Франківська область, с. Черніїв, Тисменицький район, вул. І. Франка (від вул. Кіндрата)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:53
Проект Договору 22.09.2020 р..docx
22 вересня 2020 14:53
Оголошення спрощена закупівля 22.09.2020 р..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" 980 335,20
UAH з ПДВ
980 335,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" 1 149 060,00
UAH з ПДВ
1 149 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:43
13 Кошториси.pdf
29 вересня 2020 15:43
11 Працівники.pdf
29 вересня 2020 15:43
10 Захист довкілля.pdf
29 вересня 2020 15:43
09 Аналогічний договір.pdf
29 вересня 2020 15:43
07 Інформаційна довідка.pdf
29 вересня 2020 15:43
06 Уповноважена особа.pdf
29 вересня 2020 15:43
05 Захист довкілля.pdf
29 вересня 2020 15:43
03 Проєкт договору.pdf
29 вересня 2020 15:43
02 Ліцензія.pdf
29 вересня 2020 15:43
01 Технічні якісні х-ки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"

ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
Переможець 980 335,20
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 10:46

Документи

12 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
980 335,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 10:13
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 13:24
File0001.PDF зміни до договору
23 червня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:56
359.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:19
Договір укладений
27 жовтня 2020 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із відсутністю у повному обсязі бюджетних призначень на 2020 р., що підтверджує виникнення об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 363/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 359
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 363/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 267
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 980 113,20
UAH (в тому числі ПДВ 163 352,20 UAH)