Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Ізмаїльське вище професійне училище" |
Код ЄДРПОУ: | 42177109 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Фанагорійська, буд. 7 |
Контактна особа: |
Наталія Петрівна Костусєва +380675856874 ivpu9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 13:41 |
Очікувана вартість: | 836 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 184,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник здійснює оплату Товару частинами на підставі видаткових накладних шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 14:28 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наші пояснення з цих питань полягають у наступному.
По - перше, це - договір поставки товару. Ми не мали намір у цьому договорі обєднувати договір поставки з договором на виконання робіт з монтажу обладнання. Це - різні речі і регулюються по-різному у діючому законодавстві України. Щодо поняття монтаж, який використовується у проекті договору, то це слід розуміти, як установка виробу чи його складових частин на місці використання. У п. 5.4. р. 5 "Поставка товарів" проекту Договору вказано наступне: Поставка, розвантаження, встановлення та введення в експлуатацію даного Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Тобто, розвантаження, встановлення і підключення у джерело живлення електроенергією - це наші вимоги до контрагента.
З повагою, Замовник.
Вимоги про усунення порушення
У Додатку 2 у п.7 в частині опису Професійного інтерактивного комплекту Ви вказуєте наступне:
"Цифрова Веб-камера: дозвіл відео не гірше:1920 x 1080(FullHD)
Частота кадрів в секунду не менше:30
Вбудований мікрофон"
Звертаємо Вашу увагу, що Інтерактивні панелі не мають таких характеристик.
Якщо Вам потрібна додатково вебкамера, то необхідно внести зміни до документації для правильного та однакового тлумачення змісту учасниками.
Вимоги написані некоректно, тому наполягаємо на внесенні змін та окремому прописані технічних характеристик Інтерактивної панелі та в комплекті або окремо вебкамери.
Також ви вказуєте:
"Кількість одночасних дотиків: не менше 15 (в Android та Windows)"
"Сумісність ОС: Windows"
Інтерактивні панелі зазвичай працюють на Windows.
Тому не доцільно при кількості дотиків вказувати в Android.
Також потрібно вказати чи потрібний Вам комп'ютерний модуль і з яким характеристиками.
Таким чином, наполягаємо на внесенні змін до вказаного пункту та приведенні тендерної документації у відповідність
1. Щодо WEB - камери.
Мається на увазі, що Web-камера йде додатково до панелі. Дивитись (Додаток №1).
2 Щодо інтерактивного модулю .
Повідомаляемо вас, Замовник не буде проти того, якщо Учасник запропонує його до інтерактивної панелі, та це не призведе до погіршення техічних вимог до данної закупівлі. В незалежності від того, яка операційна система встановлена на інтерактивну панель, технічні та якісні характеристики не мають бути гірші за вказані в технічному описі (Додаток № 2).
З повагою,
У Додатку 2 Ви зазначаєте наступне:
"Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
3.Лист від виробника або його офіційних представництв в Україні, на запропоновану техніку, а саме: системний блок, монітор, ноутбук, документ камера, багатофункціональний пристрій, професійний інтерактивний комплекс, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника;
4. Лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника;"
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист від виробника чи офіційного представника для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель.
Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність такого листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
На основі вищевказаного, наполягаємо на негайному видаленні вказаної дискримінаційної вимоги.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та не обмежуйте коло учасників.
В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі.
Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги п. 4 частини 1 Статті 5 «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та частини 4 Статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Більше того, кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з офіційним представництвом виробника товару.
З повагою,
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000026 ● eab412a9b218419cafe173d7151927b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
8. UA-2020-09-22-008623-b 22.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно вивчивши описову і резолютивні частини Висновку Південного офісу Державної аудиторської служби (Одеська область) від 26.11.2020 року за підсумками моніторингу закупівлі UA-2020-09-22-008623-b щодо порушень діючого законодавства у сфері публічних закупівель повідомляємо наступне. На жаль, недоліки, які можливо ми допустили при виготовлені тендерної документації за закупівлею UA-2020-09-22-008623-b, на даний момент виправити вже неможливо з об’єктивних причин. Проте, зобов’язуємось вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, строго дотримуючись вимог діючого законодавства, зокрема статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (в нової редакції), беручі до уваги при складанні тендерної документації Перелік формальних помилок, затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 і зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998. Адміністрація закладу.
2020-11-27 12:31:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто
-
2020-11-30 09:48:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" |
828 546,00
UAH з ПДВ
|
828 546,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГУМЕНЮК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ |
836 000,00
UAH з ПДВ
|
836 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" #42647754 |
Переможець |
828 546,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 14:34
|
Додаткова угода № 1_pdf.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 14:33
|
Специфікація_pdf.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 10:03
|
Договір поставки інтерактивного комплексу.pdf | укладений |
23 жовтня 2020 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли взаємної згоди виключити позицію номер 10 Специфікації (Додаток № 1 до Договору), а саме, "Багатофункціональний пристрій CANON - i SENSYS MF-641 Cw". |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |