Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ
Очікувана вартість
175 069,00 UAH
UA-2020-09-22-008221-b ● 61cf15b9e1344c1a8103ba9f34e911b6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоекономічна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 25703381 |
Місцезнаходження: | 85340, Україна , Донецька обл., Покровський район, смт. Новоекономічне вул.Гоголя,25 |
Контактна особа: |
Юзипович Тетяна Леонідівна 380958718902 uzipovich1984@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 14:23 |
Очікувана вартість: | 175 069,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 875,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі:Короткофокусний проектор, інтерактивна дошка , ноутбук , багатофункціональний пристрій , акустична система , ламінатор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі:Короткофокусний проектор, інтерактивна дошка , ноутбук , багатофункціональний пристрій , акустична система , ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85340, Україна, Донецька область, Покровський район, смт. Новоекономічне вул.Гоголя,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі:Короткофокусний проектор, інтерактивна дошка , ноутбук , багатофункціональний пристрій , акустична система , ламінатор | Аванс | 30 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі:Короткофокусний проектор, інтерактивна дошка , ноутбук , багатофункціональний пристрій , акустична система , ламінатор | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 14:18 |
Оголошення (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 23 вересня 2020 14:14
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!Шановний учасник у Додатоку №3 до оголошення ІНФОРМАЦІЯПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) вказані всі вимоги до предмету закупівлі.
Щодо постачання програмного забезпечення
Дата подання: 24 вересня 2020 13:49
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:46
Доброго дня! В тех.завданні до тендеру, разом з ноутбуками, ви закуповуєте три ліцензії "ліцензійний офісний пакет OfficeProPlus 2019 RUS OLP NL Acdmc". Але, згідно із правилами компанії Microsoft, мінімальна кількість ліцензій для першого заказу по програмі ліцензування OLP (Open License) складає 5 штук. Питання: чи можливо запропонувати аналогічний офісний пакет Microsoft Office по іншій програмі ліцензування (OEM, ESD чи BOX)? Якщо ні, то Замовник повинен повідомити Учасників, що в нього вже є відкрита ліцензія Microsoft OLP.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, Вам необхідно виконати всі вимоги технічної документації,(Додаток № 3 до оголошення про проведення спрощенної процедури)
Щодо листа виробника
Дата подання: 24 вересня 2020 13:53
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:49
Доброго дня! В тех. завданні до тендеру вказана вимога наявності листа від виробника або його офіційного представництва в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектору, інтерактивної дошки, багатофункціонального пристрою та ноутбука, із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника. Але ми, як потенційний Учасник тендеру, маємо прямі стосунки з виробником всього комплекту обладнання "Мультимедійного інтерактивного комплексу для НУШ". Чи буде достатньо надати лист від виробника "Мультимедійного інтерактивного комплексу для НУШ" ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, Вам необхідно виконати всі вимоги технічної документації,(Додаток № 3 до оголошення про проведення спрощенної процедури)
Уточнення
Дата подання: 25 вересня 2020 16:27
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:49
Доброго дня!
Шановний Замовнику, в Додатку 3 до оголошення Вам потрібно OfficeProPlus 2019 RUS OLP NL Acdmc саме російськомовний? Можемо Вам запропонувати версію на український мові?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, Вам необхідно виконати всі вимоги технічної документації,(Додаток № 3 до оголошення про проведення спрощенної процедури)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-22-008221-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Олексій В’ячеславович, Код ЄДРПОУ:3114908950
Дата подання: 25 вересня 2020 16:52
Вилучення дискримінаційних вимог в документації
Шановний Замовнику!
Ми маємо намір взяти участь у Вашій закупівлі, але при детальному аналізі тендерної документації виявили ряд дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію і не дають змоги учасникам взяти участь у Вашій закупівлі.
1. Конкретний колір ноутбуків - Чорний.
Якщо Учасниками буде запропоновано сріблясний або сірий це буде вважатися невідповідністю.
2. Вимога до ламінатору - Час готовності не більш 1.5 хв.
На ринку взагалі відсутні моделі в яких час готовності не більш - 1,5 хв. Вимагаємо зазначити в документації "не більше 3 хв", що була можливість запропонувати відповідний товар.
3. Вимога згідно Додатку 3 - "авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (статус офіційного дистриб’ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника". Яке сама спеціалізоване програмне забезпечення? У Вас в табл. технічних характеристик і в переліку обладнання, що повинно пропонуватись до постачання відсутня вимога щодо наявності спеціалізованого ПО. ВАш бюджет дозволяє придбати Вам спеціалізоване програмде забезпечення (більш детальна інформація у вкладеному файлі).
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційні вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Ми маємо намір взяти участь у Вашій закупівлі, але при детальному аналізі тендерної документації виявили ряд дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію і не дають змоги учасникам взяти участь у Вашій закупівлі.
1. Конкретний колір ноутбуків - Чорний.
Якщо Учасниками буде запропоновано сріблясний або сірий це буде вважатися невідповідністю.
2. Вимога до ламінатору - Час готовності не більш 1.5 хв.
На ринку взагалі відсутні моделі в яких час готовності не більш - 1,5 хв. Вимагаємо зазначити в документації "не більше 3 хв", що була можливість запропонувати відповідний товар.
3. Вимога згідно Додатку 3 - "авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (статус офіційного дистриб’ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника". Яке сама спеціалізоване програмне забезпечення? У Вас в табл. технічних характеристик і в переліку обладнання, що повинно пропонуватись до постачання відсутня вимога щодо наявності спеціалізованого ПО. ВАш бюджет дозволяє придбати Вам спеціалізоване програмде забезпечення (більш детальна інформація у вкладеному файлі).
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційні вимоги!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 20:05
Доброго дня! Шановний учасник, вся необхідна інформація щодо предмету закупівлі вказана у Додатку №3 до оголошення проведення спрощенної закупівлі .Технічні вимоги
до обладнання встановлено відповідно до потреб Замовника.
до обладнання встановлено відповідно до потреб Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-09-22-008221-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Олексій В’ячеславович, Код ЄДРПОУ:3114908950
Дата подання: 25 вересня 2020 16:55
Рекомендація щодо внесення змін
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної панелі є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.
Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної панелі (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної панелі є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.
Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної панелі (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 20:03
Доброго дня! Шановний учасник, вся необхідна інформація щодо предмету закупівлі вказана у Додатку №3 до оголошення проведення спрощенної закупівлі.Технічні вимоги до ПЗ встановлено відповідно до потреб Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
157 650,30
UAH з ПДВ
|
157 650,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП РАДЧЕНКО ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
170 100,00
UAH з ПДВ
|
170 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ АКТИВ" |
175 069,00
UAH з ПДВ
|
175 069,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
157 650,30
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 17:01
|
ФОП РАДЧЕНКО ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ #2654513673 |
Відхилено |
170 100,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 14:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ АКТИВ" #43619733 |
Переможець |
175 069,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 09:28
|
Додаткова Угода №2.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 09:22
|
Додаткова Угода №1 (3).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 18:57
|
Договор 20-23.pdf | укладений |
27 жовтня 2020 18:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.5.1 договору № 20-23 від 27.10.2020року і викласти у наступній редакції:"Строк поставки товарів: дл 30.11.2020року. Інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.5.1 договору № 20-23 від 27.10.2020року і викласти у наступній редакції:"Строк поставки товарів: дл 31.12.2020року. Інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 20-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |