Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ
Очікувана вартість
175 069,00 UAH
UA-2020-09-22-008221-b 61cf15b9e1344c1a8103ba9f34e911b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юзипович Тетяна Леонідівна

380958718902 uzipovich1984@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоекономічна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25703381
Місцезнаходження: 85340, Україна , Донецька обл., Покровський район, смт. Новоекономічне вул.Гоголя,25
Контактна особа: Юзипович Тетяна Леонідівна
380958718902
uzipovich1984@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 14:23
Очікувана вартість: 175 069,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі:Короткофокусний проектор, інтерактивна дошка , ноутбук , багатофункціональний пристрій , акустична система , ламінатор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі:Короткофокусний проектор, інтерактивна дошка , ноутбук , багатофункціональний пристрій , акустична система , ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85340, Україна, Донецька область, Покровський район, смт. Новоекономічне вул.Гоголя,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі:Короткофокусний проектор, інтерактивна дошка , ноутбук , багатофункціональний пристрій , акустична система , ламінатор Аванс 30 Робочі 50
Поставка товару Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ у складі:Короткофокусний проектор, інтерактивна дошка , ноутбук , багатофункціональний пристрій , акустична система , ламінатор Пiсляоплата 30 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:18
Оголошення (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 23 вересня 2020 14:14
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!Шановний учасник у Додатоку №3 до оголошення ІНФОРМАЦІЯПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) вказані всі вимоги до предмету закупівлі.
Щодо постачання програмного забезпечення
Дата подання: 24 вересня 2020 13:49
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:46
Доброго дня! В тех.завданні до тендеру, разом з ноутбуками, ви закуповуєте три ліцензії "ліцензійний офісний пакет OfficeProPlus 2019 RUS OLP NL Acdmc". Але, згідно із правилами компанії Microsoft, мінімальна кількість ліцензій для першого заказу по програмі ліцензування OLP (Open License) складає 5 штук. Питання: чи можливо запропонувати аналогічний офісний пакет Microsoft Office по іншій програмі ліцензування (OEM, ESD чи BOX)? Якщо ні, то Замовник повинен повідомити Учасників, що в нього вже є відкрита ліцензія Microsoft OLP.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, Вам необхідно виконати всі вимоги технічної документації,(Додаток № 3 до оголошення про проведення спрощенної процедури)
Щодо листа виробника
Дата подання: 24 вересня 2020 13:53
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:49
Доброго дня! В тех. завданні до тендеру вказана вимога наявності листа від виробника або його офіційного представництва в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектору, інтерактивної дошки, багатофункціонального пристрою та ноутбука, із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника. Але ми, як потенційний Учасник тендеру, маємо прямі стосунки з виробником всього комплекту обладнання "Мультимедійного інтерактивного комплексу для НУШ". Чи буде достатньо надати лист від виробника "Мультимедійного інтерактивного комплексу для НУШ" ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, Вам необхідно виконати всі вимоги технічної документації,(Додаток № 3 до оголошення про проведення спрощенної процедури)
Уточнення
Дата подання: 25 вересня 2020 16:27
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:49
Доброго дня! Шановний Замовнику, в Додатку 3 до оголошення Вам потрібно OfficeProPlus 2019 RUS OLP NL Acdmc саме російськомовний? Можемо Вам запропонувати версію на український мові?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, Вам необхідно виконати всі вимоги технічної документації,(Додаток № 3 до оголошення про проведення спрощенної процедури)
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-008221-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Олексій В’ячеславович, Код ЄДРПОУ:3114908950
Дата подання: 25 вересня 2020 16:52
Вилучення дискримінаційних вимог в документації
Шановний Замовнику!

Ми маємо намір взяти участь у Вашій закупівлі, але при детальному аналізі тендерної документації виявили ряд дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію і не дають змоги учасникам взяти участь у Вашій закупівлі.

1. Конкретний колір ноутбуків - Чорний.
Якщо Учасниками буде запропоновано сріблясний або сірий це буде вважатися невідповідністю.

2. Вимога до ламінатору - Час готовності не більш 1.5 хв.
На ринку взагалі відсутні моделі в яких час готовності не більш - 1,5 хв. Вимагаємо зазначити в документації "не більше 3 хв", що була можливість запропонувати відповідний товар.

3. Вимога згідно Додатку 3 - "авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (статус офіційного дистриб’ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника". Яке сама спеціалізоване програмне забезпечення? У Вас в табл. технічних характеристик і в переліку обладнання, що повинно пропонуватись до постачання відсутня вимога щодо наявності спеціалізованого ПО. ВАш бюджет дозволяє придбати Вам спеціалізоване програмде забезпечення (більш детальна інформація у вкладеному файлі).

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 20:05
Доброго дня! Шановний учасник, вся необхідна інформація щодо предмету закупівлі вказана у Додатку №3 до оголошення проведення спрощенної закупівлі .Технічні вимоги
до обладнання встановлено відповідно до потреб Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-09-22-008221-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Олексій В’ячеславович, Код ЄДРПОУ:3114908950
Дата подання: 25 вересня 2020 16:55
Рекомендація щодо внесення змін
Шановний Замовнику!

Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної панелі є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.

Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної панелі (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 20:03
Доброго дня! Шановний учасник, вся необхідна інформація щодо предмету закупівлі вказана у Додатку №3 до оголошення проведення спрощенної закупівлі.Технічні вимоги до ПЗ встановлено відповідно до потреб Замовника.

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 16:55
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 157 650,30
UAH з ПДВ
157 650,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РАДЧЕНКО ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ 170 100,00
UAH з ПДВ
170 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ АКТИВ" 175 069,00
UAH з ПДВ
175 069,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 12:47
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:43
довидка ДФС.zip
29 вересня 2020 12:43
Всесвит 2 кв 2020.pdf
29 вересня 2020 12:43
Всесвит 1 кв 2020.pdf
29 вересня 2020 12:43
Доверенность aia 2020.PDF
29 вересня 2020 12:43
водяне досвид.zip
29 вересня 2020 12:43
ид_код кки.pdf
29 вересня 2020 12:43
паспорт кки.pdf
29 вересня 2020 12:43
Опис ВСЕСВИТ.pdf
29 вересня 2020 12:43
Выписка от 31.05.2019.pdf
29 вересня 2020 12:43
Відгуки та договори(1).zip
29 вересня 2020 12:43
наказ+протокол.pdf
29 вересня 2020 12:43
витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2020 12:43
справка ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 10:05
ИНН Радченко В.В..PDF
30 вересня 2020 10:05
Витяг ФОП Радченко.PDF
30 вересня 2020 10:05
Договір 2.pdf
30 вересня 2020 10:05
Договір 1.pdf
30 вересня 2020 10:05
Паспорт Радченко В.В..pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:40
7. Порівняльна таблиця.pdf
30 вересня 2020 15:40
5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 вересня 2020 15:40
3. Рішення, наказ.pdf
30 вересня 2020 15:40
25. Висновок Epson.pdf
30 вересня 2020 15:40
24. Висновок Lenovo.pdf
30 вересня 2020 15:40
23. Висновок Intboard.pdf
30 вересня 2020 15:40
11.Довідки банк,налогова.pdf
30 вересня 2020 15:40
10. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП РАДЧЕНКО ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ АКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 157 650,30
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 17:01
ФОП РАДЧЕНКО ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2654513673
Відхилено 170 100,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 14:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ АКТИВ"
#43619733
Переможець 175 069,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:14

Документи

06 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:57
Протокол№8.pdf

Документи

08 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:19
Протокол №10.pdf

Документи

12 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:11
Протокол№11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ АКТИВ"
#43619733
175 069,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:11
Протокол№11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 09:28
Додаткова Угода №2.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 09:15
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 09:22
Додаткова Угода №1 (3).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 18:57
Договор 20-23.pdf укладений
27 жовтня 2020 18:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1 договору № 20-23 від 27.10.2020року і викласти у наступній редакції:"Строк поставки товарів: дл 30.11.2020року. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1 договору № 20-23 від 27.10.2020року і викласти у наступній редакції:"Строк поставки товарів: дл 31.12.2020року. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 069,00
UAH