Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (санація) будівлі головного корпусу Станично-Луганського РТМО (корегування)
Очікувана вартість
16 467 251,80 UAH
UA-2020-09-22-007272-b c801f24bc97347f1a25bc9e6923a2e97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фьодоров Дмитро

+380500337597 fesrtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКЕ РАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01983602
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт. Станиця Луганська, вул. 5 Лінія, буд. 39
Контактна особа: Фьодоров Дмитро
+380500337597
fesrtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 13:06
Очікувана вартість: 16 467 251,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 336,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69244.62 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (санація) будівлі головного корпусу Станично-Луганського РТМО (корегування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця луганська, вул. 5-та Лінія, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата здійснюється згідно з Планом фінансування виконаних робіт. Умови співфінансування : 1. Попередня оплата здійснюється за рахунок співфінансування робіт за проектом з місцевого бюджету (без ПДВ) в повному обсязі та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, передбачених для реалізації програми згідно з п. 3.5. (із відповідним покриттям ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету). 2. У разі виконання робіт без потреби у попередній оплаті використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюється після повного використання коштів з місцевого бюджету передбаченого п.3.5. (із відповідним покриттям ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету). Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата здійснюється згідно з Планом фінансування виконаних робіт. Умови співфінансування : 1. Попередня оплата здійснюється за рахунок співфінансування робіт за проектом з місцевого бюджету (без ПДВ) в повному обсязі та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, передбачених для реалізації програми згідно з п. 3.5. (із відповідним покриттям ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету). 2. У разі виконання робіт без потреби у попередній оплаті використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюється після повного використання коштів з місцевого бюджету передбаченого п.3.5. (із відповідним покриттям ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету). Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 13:36
ЕБР тендерка финал правки_нов Закон з 19.04.2020 -фін.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" 16 378 304,72
UAH з ПДВ
16 295 968,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" 16 464 644,96
UAH з ПДВ
16 370 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
25 жовтня 2020 16:21
Довідка МВС.pdf
07 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:30
Фінансова звітність.rar
07 жовтня 2020 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 15:30
Сертифікат Сафонов.pdf
07 жовтня 2020 15:30
Свідотство Сафонов.pdf
07 жовтня 2020 15:30
Паспорт керівника.rar
07 жовтня 2020 15:30
Ліцензія та Дозволи.rar
07 жовтня 2020 15:30
Копія Витяг ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 15:30
ДЦ ПДФ.rar
07 жовтня 2020 15:30
Досвід роботи з НКПВУ.rar
07 жовтня 2020 15:30
Додаток 3.pdf
07 жовтня 2020 15:30
Договір аналогічний 3.rar
07 жовтня 2020 15:30
Договір аналогічний 2.rar
07 жовтня 2020 15:30
Договір аналогічний 1.rar
07 жовтня 2020 15:30
Довідки.rar
07 жовтня 2020 15:30
Відгуки.rar
07 жовтня 2020 15:30
Витяг_27.09.2020.pdf
07 жовтня 2020 15:30
Витяг ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 15:30
Виписка.pdf
07 жовтня 2020 15:30
БУДРЕГІОН__19964.zip

Публічні документи

07 жовтня 2020 21:56
Устав.....5.pdf
07 жовтня 2020 21:56
технічна частина (2).pdf
07 жовтня 2020 21:56
Протокол......2.pdf
07 жовтня 2020 21:56
проект договору (1).pdf
07 жовтня 2020 21:56
Приказ.....4.pdf
07 жовтня 2020 21:56
Паспорт код.....3.pdf
07 жовтня 2020 21:56
МТБ.7z
07 жовтня 2020 21:56
Гарантія.zip
07 жовтня 2020 21:56
Выписка......1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна група "Будрегіон""

ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон""
#40097158
Переможець 16 295 968,45
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 12:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон""
#40097158
16 295 968,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 13:38
д.уг.санація.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 15:17
доп.угода Будрегіон.PDF зміни до договору
27 вересня 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 10:19
д.уг4.PDF зміни до договору
04 серпня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 10:26
3 (1).PDF зміни до договору
02 серпня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 16:30
264санація.PDF зміни до договору
29 червня 2021 16:28
Санація.pdf зміни до договору
29 червня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 15:53
д.уг2 санація.PDF зміни до договору
29 червня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 12:39
Будрегіон.PDF зміни до договору
15 лютого 2021 12:35
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:31
ilovepdf_merged (5).pdf укладений
30 жовтня 2020 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна найменування та банківських реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зведеного кошторисного розрахунку у відповідність з вимогами законодавства України.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 264
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку у звязку з затримкою фінансування.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл коштів на 2021/2022 роки.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML