Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виконання проектно-вишукувальних робіт для об’єкта «Капітальний ремонт приміщень на ІІ поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-09-22-007262-b 79236ba61e9e4a23b41729fb8ed11026
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Макаренко

+380983051128 serdyuk.hanna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а
Контактна особа: Альона Макаренко
+380983051128
serdyuk.hanna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 12:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 12:26
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:35
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Виконання проектно-вишукувальних робіт для об’єкта «Капітальний ремонт приміщень на ІІ поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Короленка, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після надання рахунку та оформленим належним чином акту приймання-передачі виконаних робіт, протягом 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 12:27
ОГОЛОШЕННЯ В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ від 29.09.2020.pdf
28 вересня 2020 13:25
ОГОЛОШЕНН1 в НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.pdf
28 вересня 2020 13:25
ДОГОВІР Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
22 вересня 2020 13:35
Додаток № 4.pdf
22 вересня 2020 13:35
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
22 вересня 2020 13:35
Додаток №5.pdf
29 вересня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 12:27
ОГОЛОШЕННЯ В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ від 29.09.2020.pdf
28 вересня 2020 13:25
ОГОЛОШЕНН1 в НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.pdf
28 вересня 2020 13:25
ДОГОВІР Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
22 вересня 2020 13:35
Додаток № 4.pdf
22 вересня 2020 13:35
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
22 вересня 2020 13:35
Додаток №5.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форма кошторису
Дата подання: 24 вересня 2020 08:59
Дата відповіді: 24 вересня 2020 09:18
Просимо уточнити за якою формою готувати кошторис
Відповідь: Форма №2-П
Формат документів
Дата подання: 24 вересня 2020 09:00
Дата відповіді: 24 вересня 2020 09:47
просимо надати тендерну документацію в форматі Word для зручності опрацювання
Відповідь: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 11 червня 2020 року №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
Завірені копії документів
Дата подання: 28 вересня 2020 13:58
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:20
Просимо надати роз'яснення копії яких саме документів завіряються учасником.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що перелік документів, які саме завіряються учасником визначені в оголошенні - Додаток № 2.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-007262-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 25 вересня 2020 18:19
Невідповідності в тендерній документації
Просимо привести у відповідність пп5. п.37 Додатку 1 (завдання на проектування) до Тендерної документації, п. 1.1.3 Договору, п. 2.3.3. Договору, п. 5.2. Договору до п.9 Додатку 1 до Тендерної документації в частині погодження проектної документації з інженерними службами міста, а саме: зазначити що дані погодження із службами міста не потрібні згідно Наказу Мінрегіонбуд №286 від 06.11.2017 року «Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються», а також вказані роботи не потребують отримання технічних умов на приєднання до інженерних мереж.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2020 13:32
Повідомляємо, що до оголошення та проєкту договору було внесено зміни та опубліковано в новій редакції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-22-007262-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 26 вересня 2020 11:33
погодження проекту
зазначена в п.5.п.37 завдання на проектування вимого щодо погодження проекту із інженерними службами міста суперечить п.6. ст.31 ЗУ №3038-17 6. Проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами. Просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2020 13:29
Доброго дня. Повідомляємо, що було внесено зміни до оголошення та викладено в новій редакції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-22-007262-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 28 вересня 2020 13:30
Дискримінаційна вимога
Просимо внести зміни в п. 3.5 Оголошення в частині обов'язковості відвідування об'єкту на етапі підготовки пропозицій, адже Ви ставите Учасників в нерівні умови в силу віддаленості потенційних Учасників. Просимо зазначити обов'язковість відвідування об'єкту лише для Учасника-переможця у разі підписання договору та внести відповідні зміни до Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2020 12:29
Доброго дня. Вашу вимогу задоволено, та внесено зміни до оголошення, оголошення доступно в новій редакції від 29.09.2020. Період уточнень та прийом пропозицій продовжено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-22-007262-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 29 вересня 2020 14:46
Невідповідність законодавству
В п. 2.1. додатку 2 до Оголошення написано, що Учасником подаэться довідка, складена у довільній формі, про укомплектованість інженернотехнічними працівниками, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні
сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із
створенням об’єктів архітектури, категорії інженер – проектувальник для забезпечення
інженерно-будівельного проектування відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст
проектної документації на будівництво», (надати сканкопії кваліфікаційних сертифікатів
усіх виконавців окремих видів робіт (послуг), розпорядчий документ про призначення
головного інженера проекту, завірених учасником).Але відповідно до ст.19 Закону України "Про архітектурну діяльність" «Виконання проектних робіт по створенню об’єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі: здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю». Прошу внести зміни до кваліфікаційних вимог згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 13:43
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 2.1. додатку 2 до Оголошення Ви повинні надати довідку в довільній формі в якій необхідно зазначити про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, категорії інженер – проектувальник для забезпечення інженерно-будівельного проектування відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», та (надати сканкопії кваліфікаційних сертифікатів усіх виконавців окремих видів робіт (послуг), розпорядчий документ про призначення головного інженера проекту, завірених учасником).
Тобто в даній довідці Ви зазначаєте, необхідних Вам працівників для роботи, зазначаєте, які із них мають кваліфікаційні сертифікати та надаєте сертифікати тих осіб, які саме зазначені в довідці та мають відповідний сертифікат.
Враховуючи вищевикладене, не вбачається невідповідність законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" 93 314,99
UAH з ПДВ
88 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШАРКОВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ" 97 400,00
UAH з ПДВ
88 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРОСКУРНЯ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 147 285,79
UAH з ПДВ
89 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:54
Електронний підпис

Публічні документи

06 жовтня 2020 20:48
довідка працівники.pdf
06 жовтня 2020 20:48
Витяг з ЄДР.pdf
06 жовтня 2020 20:48
Комерційна пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 20:48
довідка підпис.pdf
06 жовтня 2020 20:48
Наказ ГІП.pdf
06 жовтня 2020 20:48
Витяг пл. єд. податк..pdf
06 жовтня 2020 20:48
Договір-Акт Сірка 24-69.pdf
06 жовтня 2020 20:48
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"

ФОП "ШАРКОВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"

ФОП "ПРОСКУРНЯ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"
#35901795
Переможець 88 500,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 14:24

Документи

13 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:22
Протокол № 54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"
#35901795
88 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:22
Протокол № 54.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2021 10:50
Дод. угода №4.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:40
Дод. угода №3.pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:48
Дод.угода №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 16:11
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 16:10
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 13:50
Договір № 133.pdf укладений
30 жовтня 2020 13:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 серпня 2021 10:04
88 500,00 UAH UA838201720344291034100052505
Виконком районної у місті ради
UA863348510000000026001155970
ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 1.1.1. Договору в новій редакції: П. 1.1.1. Виконати проектно-вишукувальні роботи за кодом ДК 021:2015: 71320000- 7 Послуги з інженерного проектування для об’єкта, зазначеного в пункті 1.3; 2. Викласти п.3.4. Договору в новій редакції: П. 3.4 Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після надання рахунку та оформленого належним чином акту приймання-передачі виконаних робіт згідно календарного плану, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного‘фінансування з можливим відстроченням платежу до 30 банківських днів. 3. Пункт 3.5.7. Договору «Компенсація витрат, пов’язаних з проведенням експертизи проектної документації - за фактом отримання позитивного експертного звіту й двостороннього підписання акту» - виключити. 4. Викласти в новій редакції Додаток 1 та 2 Договору № 133 від 30.10.2020 (додатки додаються). 5. Всі інші умови цього Договору залишаються без змін і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 6. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та діє до 31.12.2020 року, а в частині виконання зобов’язань до повного їх виконання передбачених Договором та даною Угодою. 7. Ця Додаткова угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.3 Договору № 133 від 30 жовтня 2020 року Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору в зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором та викласти п.3.1., п.9.2 Договору у новій редакції, а саме: П.3.1. За виконані роботи Замовник зобов’язується сплатити Виконавцю відповідно до протоколу про договірну ціну : 88500,00 грн. (вісімдесят вісім тисяч п ’ятсот грн., 00 коп.), в тому числі ПДВ 14166,66 грн. (чотирнадцять тисяч сто шістдесят шість грн., 66 коп.) Бюджетні зобов’язання на 2020 рік складають: 0,00 грн. (нуль грн., 00 коп.) Бюджетні зобов’язання на 2021 рік складають: 88500,00 грн. (вісімдесят вісім тисяч п ’ятсот грн., 00 коп.), в тому числі ПДВ 14166,66 грн. (чотирнадцять тисяч сто шістдесят шість грн., 66 коп.) П.9.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання представниками Сторін, реєстрації в територіальному органі держказначейства України і діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 2. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та діє до 31.12.2021 року, а в частині виконання зобов’язань до повного їх виконання передбачених Договором та даною Угодою.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти розділ 9 (юридичні адреси та реквізити сторін) Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п.3.1., п.9. Договору у новій редакції, а саме: П.3.1. За виконані роботи Замовник зобов’язується сплатити Виконавцю відповідно до протоколу про договірну ціну : 88 500,00 грн. (вісімдесят вісім тисяч п ’ятсот грн., 00 коп.), в тому числі ПДВ 14 166,66 грн. (чотирнадцять тисяч сто шістдесят шість грн., 66 коп.) Бюджетні зобов’язання на 2020 рік складають: 0,00 грн. (нуль грн., 00 коп.) Бюджетні зобов’язання на 2021 рік складають: 88 500,00 грн. (вісімдесят вісім тисяч п ’ятсот грн., 00 коп.), в тому числі ПДВ 14 166,66 грн. (чотирнадцять тисяч сто шістдесят шість грн., 66 коп.) П.9. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН:
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML