Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічні умови на реконструкцію, технічне переоснащення індивідуального теплового пункту об'єкта теплоспоживання Криворізька гімназія №91 ( ІІ ввод-новий корпус) Криворізької міської ради
Очікувана вартість
2 626,50 UAH
UA-2020-09-22-006660-b 1f9c569ec3e8437a95f87b46f3d0f550
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічні умови на реконструкцію, технічне переоснащення індивідуального теплового пункту об'єкта теплоспоживання Криворізька гімназія №91 ( ІІ ввод-новий корпус) Криворізької міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Генерала Радієвського, 48, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50008, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за цим Договором здійснюється Замовником на підставі рахунку протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надання послуги та підписання акту виконання робіт (надання послуг). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2020 13:08
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Криворізька теплоцентраль"
#00130850
Переможець 2 626,50
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 13:08

Документи

22 вересня 2020 13:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:56
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:57
Дод №2 договору №45 20 від 04.09.20.pdf зміни до договору
01 березня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:58
47 20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 47/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізітів Замовника і Виконавця
Номер договору про закупівлю: 47/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 626,50
UAH (в тому числі ПДВ 437,75 UAH)