Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 .
Очікувана вартість
1 530 000,00 UAH
UA-2020-09-22-006185-b b7a754e8febd4b89ad524c8a0a0065e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Дарія Вікторівна


02089@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 05446166
Місцезнаходження: 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2
Контактна особа: Ільченко Дарія Вікторівна
,
02089@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:51
Очікувана вартість: 1 530 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Джерело фінасування - кошти місцевого бюджету. Мова викладення пропозицій - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
760 тони
Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш)
Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 50 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-006185-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ-1", Код ЄДРПОУ:41190464
Дата подання: 27 вересня 2020 09:41
Вимога
Шановний Замовнику, уважно вивчивши умови наведеної Вами тендерної документації, нами було виявлено явне порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: згідно ст. 22 частини 4 зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також Зазначаємо, що згідно ст. 5 наведеними вимогами Ви порушуєте її частину 4 в якій зазначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно наведеного просимо Вас відокремити позиції 3 та 4 згідно додатку 3 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ» в окремий лот, оскільки об’єднання наведених позиції свідчить про те, що закупівля розроблена під одного виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 11:51
У відповідь на Вимогу маємо зазначити наступне.
Відповідно до пункту 5 частини 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, поділ закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Щодо порушення частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення вимог, що обмежують конкуренцію та є дискримінаційними. Замовник додає скановані документи (паспорти, протоколи випробувань, сертифікати відповідності та атестати якості), які надають учасники закупівель асфальтобетонних сумішей в системі Прозорро під час подання тендерних пропозицій для участі в аналогічних закупівлях. Тобто, три різних постачальника, учасники відкритих процедур закупівель пропонують марки асфальтобетонних сумішей, які за Вимогою пропонується поділити на лоти. Даний факт свідчить про наявність конкурентного середовища на ринку виробників та постачальників асфальтобетону та упередженість змісту Вимоги стосовно обмежень, які встановлює Замовник в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " 1 505 784,00
UAH з ПДВ
1 505 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБМУ "ПІДРЯД" 1 529 726,00
UAH з ПДВ
1 529 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:01
Свідоцтво-ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Лист відгук_Поділ.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Асфальт_холодний.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Витяг_Підряд.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Довідка_банк.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Довідка_статутні.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Атестати_Виробництва.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Накладні_Дарниця.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Договір_Поділ.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Довіда_працівники.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Довідка_Ст-17.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Загальні_відомості.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Витяг_платники_ПДВ_к.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Довдіка_база.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Довідка_відстань.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Сертифікат_матеріали.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Пояснення_ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Накладні_Поділ.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Техвимоги.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Статут.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Паспорт Жабський.pdf
07 жовтня 2020 17:01
ЛИСТ-ВІДГУК-Дарниця.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Проект_договору.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Фінзвітність_2019.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Договір_Дарниця.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Асфальт_В-10.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Довідка_досвід.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Асфальт_КЗ-10.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Пояснення_лабораторія.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Асфальт_литий.pdf
07 жовтня 2020 17:01
Витяг_16-09-2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБМУ "ПІДРЯД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ "
#04012321
Переможець 1 505 784,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ "
#04012321
1 505 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:00
ДУ 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:00
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:08
ДУ 2.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 12:45
ДУ 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 12:44
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 14:50
Договір.pdf укладений
26 жовтня 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cума договору - 1 505 784,00 грн. Обсяг товару - 760 тон.
Номер договору про закупівлю: 42/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cума договору - 1 505 784,00 грн. Обсяг товару - 760 тон.
Номер договору про закупівлю: 42/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Cума договору - 1 505 784,00 грн. Обсяг товару - 760 тон.
Номер договору про закупівлю: 42/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 406 290,37
UAH (в тому числі ПДВ 67 715,06 UAH)