Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (меблі для дошкільних навчальних закладів: ліжка дитячі, стілець дитячий, з регулюванням висоти, стіл дитячий трапецієвидний, регульований по висоті, шафи дитячі 5-ти, 4-х та 3-х секційні з лавкою - ДК 021:2015 – 39161000-8 Меблі для дитячого садка)
Очікувана вартість
848 512,40 UAH
UA-2020-09-22-006159-b 609affa0e4cd45d6a5426e5cab1a8da8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:21
Очікувана вартість: 848 512,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 242,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
429 штуки
меблі для дошкільних навчальних закладів: ліжка дитячі, стілець дитячий, з регулюванням висоти, стіл дитячий трапецієвидний, регульований по висоті, шафи дитячі 5-ти, 4-х та 3-х секційні з лавкою - ДК 021:2015 – 39161000-8 Меблі для дитячого садка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:54
Додаток 6 - Проект Договору нова редакція.doc
22 вересня 2020 12:54
перелік змін 22.09.20.docx
22 вересня 2020 12:40
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
22 вересня 2020 12:40
Тендерна документація.doc
22 вересня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:54
Додаток 6 - Проект Договору нова редакція.doc
22 вересня 2020 12:40
Додаток 6 - Проект Договору.doc
22 вересня 2020 12:54
перелік змін 22.09.20.docx
22 вересня 2020 12:40
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
22 вересня 2020 12:40
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС" 787 860,00
UAH з ПДВ
767 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Покатило Сергій Григорович 790 300,00
UAH з ПДВ
769 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" 848 484,00
UAH з ПДВ
769 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 828 990,00
UAH з ПДВ
828 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУХТІН ДМИТРО ІГОРОВИЧ 844 166,00
UAH з ПДВ
844 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 19:58
Електронний підпис
07 жовтня 2020 19:55
Статут.pdf
07 жовтня 2020 19:55
перелік працівників.pdf
07 жовтня 2020 19:55
матер тхн база.pdf
07 жовтня 2020 19:55
лист-гарантія.pdf
07 жовтня 2020 19:55
додаток 2 Специфікація.pdf
07 жовтня 2020 19:55
лист-гарантия 1.pdf
07 жовтня 2020 19:55
висновки СЄС.pdf
07 жовтня 2020 19:55
виписка ЄДРПОУ та ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 19:55
Аналогічні Договора.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 08:04
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:44
довідка ДФС
16 жовтня 2020 16:44
довідка ДФС
15 жовтня 2020 09:07
Лист гарантія ст. 17
15 жовтня 2020 09:07
довідка МВС
12 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:35
лист відгук
07 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:44
22.1 Виписка Покатило СГ.pdf
07 жовтня 2020 15:44
20 Інші документи.pdf
07 жовтня 2020 15:44
19 Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 15:44
18 Декларація якості.pdf
07 жовтня 2020 15:44
16 Дозвільні документи.pdf
07 жовтня 2020 15:44
14 Порівняльна таблиця.pdf
07 жовтня 2020 15:44
11.8 Лист-відгук.pdf
07 жовтня 2020 15:44
10 Лист гарантія ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 15:44
9 Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2020 15:43
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 17:31
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:28
Сертифікати.pdf
29 вересня 2020 17:28
Статут.pdf
29 вересня 2020 17:28
Технічна специфікація.pdf
29 вересня 2020 17:28
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 17:28
Специфікація.pdf
29 вересня 2020 17:28
Проект договору.pdf
29 вересня 2020 17:28
Порівняльна таблиця.pdf
29 вересня 2020 17:28
Паспорт+ ІНН.pdf
29 вересня 2020 17:28
Інші документи.pdf
29 вересня 2020 17:28
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 09:02
Електронний підпис
07 жовтня 2020 08:53
8 ЛР забезпечення.pdf
07 жовтня 2020 08:53
6.5 ИСО 9001, 14001.pdf
07 жовтня 2020 08:53
6.4 СВ, СЕС, док-ти на ДСП.pdf
07 жовтня 2020 08:53
6.3 ГЛ.pdf
07 жовтня 2020 08:53
5.6 ГЛ послуги.pdf
07 жовтня 2020 08:53
5.5 Захист довкілля.pdf
07 жовтня 2020 08:53
4 Довідки Стаття 17.pdf
07 жовтня 2020 08:53
3.6 Згода.pdf
07 жовтня 2020 08:53
3.5 Паспарт, код ориг.pdf
07 жовтня 2020 08:53
3.4 Статут оригінал.PDF
07 жовтня 2020 08:53
3.3 Протоколи, накази.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:45
довідки та листи.pdf
06 жовтня 2020 16:45
Паспорт кухтин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС"

ФОП Покатило Сергій Григорович

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФОП КУХТІН ДМИТРО ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС"
#35544737
Відхилено 767 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 10:34
ФОП Покатило Сергій Григорович
#2220902850
Переможець 769 300,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 11:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 10:40

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 12.102020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. Інформація про предмет закупівлі: 2.1.Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (меблі для дошкільних навчальних закладів: ліжка дитячі, стілець дитячий, з регулюванням висоти, стіл дитячий трапецієвидний, регульований по висоті, шафи дитячі 5-ти, 4-х та 3-х секційні з лавкою - ДК 021:2015 – 39161000-8 Меблі для дитячого садка). 2.2. Кількість: 429 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти Замовника. 2.4. Строк поставки: до 30.11.2020 року Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-09-22-006159-b. 3. Дата та час початку Аукціону: 08.10.2020 13.21 4. Дата та час закінчення Аукціону: 08.10.2020 14.00 5. Учасник якому направляється повідомлення про невідповідність: 5.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Покатило Сергій Григорович 5.2 Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2220902850 5.3 Місцезнаходження, телефон, телефакс: 54015, Миколаївська обл., місто Миколаїв, БУЛЬВАР БУЗЬКИЙ, будинок 1Б/1, квартира 18, тел.: +380675101733. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано лист - відгук по аналогічному договору, який не відповідає вимогі, а саме наданий без відтиску печатки контрагента за договором. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлений лист-відгук з печаткою підприємства контрагента за аналогічним договором. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Покатило Сергій Григорович
#2220902850
769 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:04
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 13:39
дод.угода №2 від 27.11.2020 договір №МК20_7-З від 02.11.2020.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:18
дод.угода №1 від 04.11.2020 договір №МК20_7-З від 02.11.2020.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 16:17
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:08
договір №МК20_7-З від 02.11.2020.pdf укладений
04 листопада 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: МК20/7-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: МК20/7-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 769 300,00
UAH