Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з будівництва: «Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському Районі м. Києва», (Код ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
28 892 768,00 UAH
UA-2020-09-22-004771-b 76dc4e6894024318a457b1f9a7d0fa8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Аністратенко Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Віта Аністратенко Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:28
Очікувана вартість: 28 892 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 463,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144463.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
278 роботи
Роботи з будівництва: «Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському Районі м. Києва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, м. Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник повідомляє, що укладення договору за наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно у разі, якщо використання коштів за договором відповідатиме наявним бюджетним призначенням / бюджетним асигнуванням / напрямкам використання бюджетних коштів. В іншому випадку замовник залишає за собою право визнати тендер таким, що не відбувся відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі») та не укладати відповідний договір без жодної відповідальності перед учасниками та / або іншими особами/ Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Замовник повідомляє, що укладення договору за наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно у разі, якщо використання коштів за договором відповідатиме наявним бюджетним призначенням / бюджетним асигнуванням / напрямкам використання бюджетних коштів. В іншому випадку замовник залишає за собою право визнати тендер таким, що не відбувся відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі») та не укладати відповідний договір без жодної відповідальності перед учасниками та / або іншими особами/ Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 11:44
ПРОЕКТ Договору.docx
22 вересня 2020 11:44
22.09.2020_Тендерна документація на закупівлю робіт_Національний інститут раку.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000063 ● d0cd15721a164d189ac8d2f58424f1a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-09-22-004771-b 22.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-10 09:43:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва: «Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському Районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-22-004771-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо наступного питання:
Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-10 16:10:51

Відповідь на запит

У відповідь на запит щодо моніторингу закупівлі UA-2020-09-22-004771-b повідомляємо наступне:
В зв’язку з початком здійснення моніторингу UA-M-2020-10-26-000063 щодо закупівлі: Роботи з будівництва: «Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському Районі м. Києва», (Код ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), Закупівля:UA-2020-09-22-004771-b тендерним комітетом ДП «Укрмедпроектбуд», протокол №12 від 29.10.2020 року (копія протоколу додається до листа), було прийнято рішення продовжити строк укладання договору на підставі ч.6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» до закінчення моніторингу та отримання відповідного висновку.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-10 16:12:49

Документи до відповіді

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі -Закон) в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Під час заповнення інформації щодо подання оголошення про проведення процедури закупівлі Замовником було заповнено всі поля, які містяться та відкриті для заповнення в електронній системі закупівель, так відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів повинна міститися інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, натомість система закупівель не містить відповідних полів для заповнення. Натомість, оголошення про проведення процедури закупівлі містить відповідну тендерну документацію в якій детально зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Зателефонувавши на майданчик, на якому розміщується інформації Замовника https://e-tender.biz, оператор майданчику повідомив, що Замовнику нині відсутні відповідні поля в системі для зазначення інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. А тому щодо недопущення в майбутньому вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону Замовником буде знайдена можливість зазначення відповідної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.

2020-11-19 11:54:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП" 28 279 446,94
UAH з ПДВ
28 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" 28 500 173,42
UAH з ПДВ
28 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 08:45
Електронний підпис
08 жовтня 2020 08:39
Електронний підпис

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:18
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:18
2 Фінасовий звіт 2019 рік.pdf
07 жовтня 2020 20:01
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕЛОН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
Відхилено 28 100 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 18:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2020 14:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
#21650831
Переможець 28 250 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 18:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 18:43

Вимога про усунення невідповідностей

Найбільш економічно-вигідною пропозицією за результатами аукціону визначено учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕЛОН ГРУП» з ціновою пропозицією – 28 100 000,00 UAH, з ПДВ. За результатами розгляду пропозиції учасника було встановлено наступне: 1. Відповідно до вимог п.1 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема учасник зазначає, що має в наявності орендоване приміщення за договором оренди №23/02/16 від 23.02.2016 року, але на підтвердження скан-файл договору оренди №23/02/16 від 23.02.2016 відсутній, що не відповідає вимогам замовника відповідно до тендерної документації. 2. Учасник зазначає наявність переліку оснащення (техніки, обладнання, устаткування, приладів та інструментів), так учасник зазначає певний перелік обладнання та на підтвердження надає інвентаризаційний опис, який складений за довільною формою та не відповідає вимогам Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 року N 879, і не може бути визначеним як завірена копія балансової відомості або інвентаризаційною відомістю, або копією рахунка-фактури з відміткою про оплату, або іншим документом, що підтверджує право власності/оренди на обладнання, що не відповідає вимогам замовника відповідно до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен зазначити наявність засобів вимірювальної техніки за встановленою формою, натомість учасник взагалі прибрав дану інформацію з довідки та не подав жодної інформації щодо даної таблиці, що не відповідає вимогам замовника відповідно до тендерної документації. 4. Відповідно до вимог п.2 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, учасник повинен надати інформацію за встановленою формою та зазначити керівників і інженерно-технічний та виробничий персонал, проте учасник відступив від даної форми та прибрав дане розмежування, що не дає чітко встановити, хто є керівний склад, а хто є інженерно-технічний та виробничий персонал. Також, учасник зазначив певний склад працівників із зазначенням інформації про освіту не по всім працівникам та на підтвердження інформації щодо освіти учасник зазначив посвідчення, що не є документами про освіту відповідно до Постанови КМУ № 645 від 22 липня 2015 р., а тому учасник не надав ні інформації, ні підтверджуючих документів по даному пункту, що не відповідає вимогам замовника відповідно до тендерної документації. 5. Відповідно до вимоги п.2 додатку 3 до тендерної документації учасник зобов'язаний мати кваліфікованих працівників, навчених правилам безпечного ведення робіт і які мають всі необхідні допуски до виконання робіт (надати документи, що підтверджують атестацію працівників на проведення відповідних видів робіт), а саме: - групи з електробезпеки не нижче 3-ї групи (копія посвідчення та протоколу про перевірку знань) - на підтвердження чого учасником надано лише посвідчення, які не можливо ідентифікувати, перевірити їх достовірність та чинність з причини копій дуже низької якості, протоколів про перевірку знань не надано взагалі. - пожежний мінімум (копія посвідчення про проходження техніки безпеки та протоколу про перевірку знань) - учасником надано певні посвідчення, які не можливо ідентифікувати та перевірити їх достовірність та чинність з причини копій дуже низької якості, протоколів про перевірку знань не надано взагалі. 6. Відповідно до таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації учасником видалено з таблиці та не зазначено інформацію щодо: - подання оригіналу довідки на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про «Згоду суб'єкта персональних даних на обробку та передачу його персональних даних» відповідно до таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації; - наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (мінімум 1 (одного)) за встановленою формою; - наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, не зазначено який документ подається, 7. Учасником надано фінансовий звіт малого підприємства за 2019 рік, який поданий в електронній формі, як встановлено з поданого документу, проте квитанція ДФС про прийняття звітності відсутня, що не відповідає вимогам замовника відповідно до тендерної документації. 8. Відповідно до вимоги таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації учасником подано скан-файл аналогічного договору № 165 від 17 квітня 2018 року з копії документа, натомість тендерною документацією наявна вимога замовника щодо подання скан-файлу з оригіналу документа, також по наданим аналогічним договорам: № 165 від 17 квітня 2018 року та №03/01/18 від 23 січня 2018 року відсутні додатки до договорів, які є невід’ємною частиною договору, що не відповідає вимогам замовника відповідно до тендерної документації. А тому, зважаючи на численні невідповідності щодо поданих документів відповідно до додатку 3 до тендерної документації, що стосуються підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, та керуючись ч.16 статті 29 та ч.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник просить усунути невідповідності, які описані замовником вище, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами попереднього розгляду пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» з ціновою пропозицією – 28 250 000,00 UAH, з ПДВ було встановлено наступне: 1. Відповідно до таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації учасник зазначає наявність переліку оснащення (техніки, обладнання, устаткування, приладів та інструментів), так учасник зазначає певний перелік обладнання та на підтвердження надає відомість про балансову вартість основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів за вересень 2020 року, в якій відсутнє підтвердження щодо позиції 63 Зварювальний апарат гарячого повітря (фен для зварювання поліетиленових листів) LEISTER TRIAC S, що не відповідає вимогам замовника відповідно до тендерної документації. 2. Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати копію фінансового звіту за 2019 рік, який підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі, не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності. Склад та подання фінансової звітності законодавчо регулюється Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та відповідними ПСБО/МСФЗ (в залежності від характеру суб`єкта звітності). Так, учасник надав звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2019 рік, проте Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» встановлено, що фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Таким чином, в порушення вимог тендерної документації, учасником наданий фінансовий звіт за 2019 рік не в повному обсязі, а тільки частина, що не відповідає вимогам замовника відповідно до тендерної документації. А тому, зважаючи на невідповідності щодо поданих документів відповідно до додатку 3 до тендерної документації, що стосуються підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, та керуючись ч.16 статті 29 та ч.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник просить усунути невідповідності, які описані вище, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (Далі-Закон).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 18:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
#21650831
28 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 14:28
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2022 16:44
ДУ 12 від 04.10.2022.pdf зміни до договору
07 жовтня 2022 16:43
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2022 09:35
ДУ 11 строк.pdf зміни до договору
01 червня 2022 09:31
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 14:39
Ду 10_28.12.2022.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:25
Ду 9_28.12.2021-2020-2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 14:17
Ду 8_30.11.2021_ТОВ Ріола-Модуль ЛТД.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 11:22
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
28 вересня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 11:06
Повідомлення про договір.docx зміни до договору
13 вересня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 14:40
Повідомлення про внесення зміни до Договору 2020-2.docx зміни до договору
02 серпня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 14:01
Повідомлення про договір.docx зміни до договору
22 червня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 09:37
Повідомлення про договір.docx зміни до договору
27 квітня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 17:14
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
06 квітня 2021 17:13
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 11:41
Повідомлення про договір.docx зміни до договору
22 березня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 14:43
2020-2.pdf укладений
24 листопада 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни договору зв'язку з тим, що помісячним розписом у 2021 році передбачено фінансування з квітня 2021 року (затримка фінансування), тому постала необхідність в продовженні строку виконання робіт до 20.08.2021 року, у зв’язку з чим необхідно внести зміни до договору № 2020/2 від 23.11.2020 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД».
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через відсутність у замовника необхідних асигнувань (затримка фінансування) на 2021 рік у повному обсязі постала необхідність в продовженні строку виконання робіт до 31-12-2022 року, а також в зв’язку з уточненням плану фінансування будівництва у 2021-2022 роках відповідно до затверджених помісячних обсягів виділених асигнувань, виникла необхідність внести зміни до договору №2020/2 від 23.11.2020 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД».
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із набранням чинності змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» виникла необхідність внести зміни до договору №2020/2 від 23.11.2020 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД». Так, в зв’язку із набранням чинності змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», нею визначено, що: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі до 70% від ціни будівельно-монтажних робіт та до 70% від вартості обладнання. зміни до договору стосуються зміни сторонніх показників в договорі. У зв’язку з зазначеним постала необхідність внести зміни у договір.
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації виникла необхідність зменшити обсяги закупівель відповідно до договору №2020/2 від 23.11.2020 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» виникла необхідність внести зміни до договору №2020/2 від 23.11.2020 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з уточненням плану фінансування будівництва у 2021 році відповідно до затверджених помісячних обсягів виділених асигнувань, виникла необхідність внести зміни до договору №2020/2 від 23.11.2020 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД».
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору 2020/2 від 23.11.2020 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД в зв’язку з уточненням плану фінансування будівництва у 2021 році відповідно до затверджених помісячних обсягів виділених асигнувань
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Листа вих. №266 від 17.09.2021 року (вхідний №756/09-21 від 23.09.2021) від Товариством з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» виникла необхідність внести зміни до Договору №2020/2 від 23.11.2020 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», так постачальник повідомляє, про покращення характеристик ліфтового обладнання. Так, обладнання «Ліфти пасажирські на 5 зупинок вант. 400 кг» пропонується замінити на обладнання з більш якісними характеристиками «Ліфт G06823DL, в/п 450 кг, швидкістю 1,0 м/с, на 5 зупинок (D2NB7115). В такому випадку збільшується вантажопідйомність ліфта з 400 до 450 кг, окрім того, запропоноване обладнання можливо поставити за меншою ціною.
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі Листа вих. №355 від 30.11.2021 року (вхідний №931/11-21-2 від 30.11.2021) від Товариства з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» виникла необхідність внести зміни до Договору №2020/2 від 23.11.2020 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД». Так, вищевказаним листом постачальник повідомляє насупне: «У ході виконання робіт з будівництва Об’єкту: «Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському Районі м. Києва» (Код ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (в тому числі поставка та монтаж обладнання) (надалі – Об’єкт), відповідно до укладеного Договору № 2020/2 від 23 листопада 2020 року між ДП «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» відбувається постачання обладнання. Пропонуємо розглянути можливість внесення змін до зазначеного вище договору № 2020/2 від 23 листопада 2020 року, а саме частково – змінити назву обладнання, в зв’язку з уточнення такої назви виробником (саме обладнання при цьому не змінюється), а частково - замінити обладнання, відповідно до таблиці, що додається до цього листа. Просимо звернути увагу, що пропонується заміна обладнання на обладнання з покращенням характеристик зміни без зміни його кількості, при цьому, по деяких позиціях відбулася зміна ціни обладнання в бік зменшення. Крім цього, у зв’язку з уточненням ДП «Укрмедпроектбуд» проектних рішень, зменшується кількість обладнання, що було передбачене Договором № 2020/2 від 23 листопада 2020 року на дату його укладання. Обладнання, що пропонується на заміну відповідає проектної документації.»
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до Договору №2020/2 від 23.11.2020, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД». Так, ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» звернулась до ДП «Укрмедпроектбуд» листом від 24.12.2021 вих. №383, у якому йдеться про наступне: «Між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» (надалі – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» (надалі - Генпідрядник) укладено договір №2020/2 від 23.11.2020 року (надалі – Договір) щодо виконання робіт з будівництва: «Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському Районі м. Києва» (Код ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (в тому числі поставка та монтаж обладнання). Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 передбачено, що для проведення закупівлі товарів, робіт і послуг з будівництва за проектом "Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференцзалом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва" замовник може здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 100 відсотків вартості таких товарів, робіт і послуг за договором (контрактом) на строк не більш як шість місяців. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 просимо внести зміни до п. 5.6 укладеного Договору, щодо здійснення попередньої оплати (виплати авансу) в розмірі до 100 відсотків вартості таких товарів, робіт і послуг за договором на строк не більш як шість місяців, шляхом оформлення додаткової угоди.».
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до договору не стосуються істотних умов.
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін: зміна істотної умови Договору – строк виконання робіт за Договором (пункт 6.3. Договору).
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При виконанні Договору постало питання зменшення обсягу робіт, що є предметом Договору та, відповідно, загальної ціни Договору. Пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено право сторін зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Отже, сторони можуть зменшити обсяг робіт за Договором (термін «роботи» в даному випадку використовується в тлумаченні, визначеному в Договорі) та ціни Договору відповідно з врахуванням фактичного обсягу видатків ДП «УКРМЕДПРОЕКТБУД». Прийнято рішення внести зміни до Договору Опис змін: зміна істотної умови Договору – ціни Договору. Змінюється пункт 4.1. Договору, додаток № 1 до Договору – Договірна ціна (додаток № 1 до додаткової угоди), додаток № 3 до Договору – План фінансування будівництва (додаток № 2 до додаткової угоди), додаток № 4 до Договору – Перелік обладнання (додаток № 3 до додаткової угоди). Доручаю начальнику управління тендерних закупівель ДП «УКОМЕДПРОЕКТБУД» Аністратенко В. В. оприлюднити зазначені вище зміни, що вносяться до Договору та врахувати, що: зміни стосуються істотної умови Договору – ціни договору (змінюється пункт 4.1. Договору, додаток № 1 до Договору – Договірна ціна (додаток № 1 до додаткової угоди), додаток № 3 до Договору – План фінансування будівництва (додаток № 2 до додаткової угоди), додаток № 4 до Договору – Перелік обладнання (додаток № 3 до додаткової угоди). Випадки внесення змін (відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»): пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2020/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 24 393 765,51
UAH (в тому числі ПДВ 2 268 267,96 UAH)