Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень - Послуги щодо догляду за деревами у важкодоступних місцях на території Галицького району м.Львова
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-09-22-004234-b 1f6dfabbe94f416c888c790838561b3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушляк Данило Володимирович

380322546604 kushlyak89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Кушляк Данило Володимирович
380322546604
kushlyak89@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:47
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


ДК 021:2015 - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень - Послуги щодо догляду за деревами у важкодоступних місцях на території Галицького району м.Львова відповідно до Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги щодо догляду за деревами у важкодоступних місцях на території Галицького району м.Львова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює Учаснику оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг, шляхом переказу грошових коштів на банківський рахунок Учасника протягом п’яти днів з дня надання послуг, за умови надходження фінансування. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 11:28
Технічне_завдання.doc
22 вересня 2020 11:28
Додаток _3_проект_договору.docx
22 вересня 2020 11:27
Додаток 2_Пропозиція.doc
22 вересня 2020 11:27
Додаток 1_Перелік_документів.docx
22 вересня 2020 11:24
Тендерна Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЛКА РОМАН БОРИСОВИЧ 187 000,00
UAH з ПДВ
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:13
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:13
Довідка.pdf.p7s
21 жовтня 2020 12:39
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:38
Довідка Податкова.pdf
21 жовтня 2020 12:38
Довідка МВС.pdf
21 жовтня 2020 12:38
Довідка К.pdf
21 жовтня 2020 12:38
Довідка Б.pdf
14 жовтня 2020 12:19
Електронний підпис
14 жовтня 2020 12:19
J1499202 Квитанція №2.pdf
07 жовтня 2020 18:39
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:39
ТП.pdf
07 жовтня 2020 18:39
ТД.pdf
07 жовтня 2020 18:39
5 Установчі документи.pdf
07 жовтня 2020 18:39
5 Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 18:39
Штатний.pdf
07 жовтня 2020 18:39
Фінансова звітність.pdf
07 жовтня 2020 18:39
Договір оренди.pdf
07 жовтня 2020 18:39
Банк.pdf
07 жовтня 2020 18:39
1 Транспорт.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 06:41
Електронний підпис
07 жовтня 2020 23:29
Установчі документи.pdf
07 жовтня 2020 23:29
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 жовтня 2020 23:29
ПОСВІЧДЕННЯ.pdf
07 жовтня 2020 23:29
Паспорт.pdf
07 жовтня 2020 23:29
Досвід.pdf
07 жовтня 2020 23:29
ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЛКА РОМАН БОРИСОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЛКА РОМАН БОРИСОВИЧ
#3298512533
Переможець 187 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 16:03

Вимога про усунення невідповідностей

Фізичній особі підприємцю Булці Роману Борисовичу повідомлення, що відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «…Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи наведене, оскільки відповідно до п.4 табл.1 Додатку 1 Тенденої документації замовник вимагає від учасників подання ними документів для підтвердження фінансової спроможності за останній звітний період поточного року, просимо вас протягом згаданого терміну завантажити в електронну систему ProZorro ті фінансові документи, за останній звітний період, які ви повинні подавати у відповідності до законодавства. (оголошення № UA-2020-09-22-004234-b). Голова тендерного комітету Гавчак Р.І.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЛКА РОМАН БОРИСОВИЧ
#3298512533
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:04
Додаткова_Угода№163_1 Булка.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 17:08
Договір№163_Булка.pdf укладений
03 листопада 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 163/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 162 346,00
UAH