Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог»
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-09-22-003763-a 3df426e690bc430bace928a9df0f4302
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 13:26
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем першим п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників - Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у ч. 7 р. І тендерної документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 2.1. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: електронної банківської гарантії або електронної страхової гарантії відповідно до положень статті 25 Закону. 2.1.1.Страхова гарантія подається Учасником у вигляді сканованого оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог даної тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування. Договір страхування фінансового ризику подається учасником у складі тендерної пропозиції з накладанням ЕЦП страхової компанії, сканованою копією або оригіналом ліцензії та сканованою копією або оригіналом квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг зі страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог даної тендерної документації, в тому числі відмову від підписання договору. 2.1.2. Форма та зміст електронної банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. 2.2. Електронна банківська гарантія або електронна страхова гарантія дійсна на строк дії тендерної пропозиції і видається банківською або страховою організацією з накладанням ЕЦП та подається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Валютою електронної банківської гарантії та електронної страхової гарантії є національна валюта України - гривня. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Реквізити банку замовника: ГУДКСУ у Черкаській області, Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, код 26323404, р/р у форматі IBAN UA108201720355189012000048486 Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: - 60 000 ( шістдесят тисяч грн. 00 коп.) Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною, про що зазначається у її тексті. Тендерні пропозиції учасників, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Джерела фінансування зазначені у річному плані до даної процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
«Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 21:13
ТД-навантажувач нова редакція.doc
07 жовтня 2020 21:13
Зміни-07.10.docx
22 вересня 2020 19:33
ТД-навантажувач !.doc
07 жовтня 2020 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 21:13
ТД-навантажувач нова редакція.doc
07 жовтня 2020 21:13
Зміни-07.10.docx
22 вересня 2020 19:33
ТД-навантажувач !.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-003763-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 23 вересня 2020 13:51
ПРОСИМО: 1. Просимо Замовника (ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Доброго дня шановна тендерна комісія ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з п. 4 частини 2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, було оголошено закупівлю: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-003763-a) «Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог»ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка»:
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено деяких технічних вимог, передбачених пунктом 6.2.1, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це всього кілька показників, розбіжність в них мінімальна, зміна цих показників (виділено жовтим кольором), надасть Замовнику вибрати більш дешевший та якісний екскаватор-навантажувач, а саме:


6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
6.2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація *
Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог»
Кількість: 1 одиниця
Рік випуску: не раніше 2020 р.
Гарантійний термін: не менше ніж 12 місяці з дня продажу.
*Якщо у назві предмету закупівлі, зазначеного у даній ТД, є посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такі найменування товару слід читати у редакції : «або еквівалент»

6.2.1.. Технічні та якісні характеристики товару*:

№ з/п Вимоги Відповідність вимогам (заповнюється учасником з зазначенням технічних характеристик по кожному пункту)
Загальні положення
1 Колісний екскаватор-навантажувач типу JCB або його аналог
Вказати марку, модель та рік випуску.
2 Базові вимоги до машини:
-нова ( не раніше 2020 року випуску);
- в стандартному заводському виконанні;
- на пневмоколісному ходу, на різновеликих колесах +
3 Потужність двигуна не менше 68,4 кВт/93 к.с. +
4 Робочий об’єм двигуна не менше 4,4 л +
5 Коробка передач механічна чотирьох ступінчаста з перемиканням під навантаженням +
6 Максимальна швидкість в перед та назад не менше 37 км/год +
7 Паливний бак не менше 160 л Паливний бак не менше 140 л
8 Тип гідросистеми має бути з закритим центром, та регульованим аксіально-поршневим насосом продуктивністю не менше 160 л/хв +
9 Тиск гідросистеми не менше 250 Бар Тиск гідросистеми не менше 240 Бар
10 Експлуатаційна маса не менше 8200 кг +
11 Об’єм ківша навантажувача щелипного типу не менше 1,03 м3 +
12 Вантажопідйомність на максимальній висоті не менше 3450 кг +
13 Максимальна висота шарніра навантажувача не менше 3450 мм +
14 Перекидаюче навантаження в точці відриву навантажувача не менше 6600 кг +
15 Висота розвантаження навантажувача при максимальному куті не менше 2750 мм Висота розвантаження навантажувача при максимальному куті не менше 2628 мм
16 Зворотня лопата має бути телескопічна S-подібного типу +
17 Максимальна глибина копання зворотною лопатою не менше 5700 мм Максимальна глибина копання зворотною лопатою не менше 5514 мм
18 Зусилля копання ківша не менше 63,4 кН +
19 Кут повороту ківша екскаватора не менше 205 градусів +
20 Об’єм ківша зворотної лопати не менше 0,24 м3 +
21 Екскаватор навантажувач має бути повнопривідним +
22 Кабіна обладнана захистом ROPS/FOPS +
23 Кабіна має бути оснащена опалювачем та кондиціонером +
24 Стріла фронтального навантажувача має бути оснащена системою паралельного підіймання +
25 Має бути 100% блокування заднього міжколісного диференціалу в стандартній комплектації +
26 Колісна база не менше 2200 мм +
27 Система моніторингу PRODUCT LINK, CELLULAR PL243 або аналог:
- Місцеположення
- Статус
- Наробіток мотогодин (та системи оповіщення про залишок наробітку до проходження ТО) +

*Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики згідно п. 6.2.1. даного розділу надається учасником на фірмовому бланку, з обов’язковим заповненням полів, які цього потребують, та наведенням технічних характеристик, притаманних предмету закупівлі, запропонованому Учасником. У разі надання товару, що є еквівалентом предмету закупівлі, Учасником робиться примітка «еквівалент». Переобладнані моделі Замовником не розглядаються, лише машини у стандартному заводському виконанні.
6.3. Перелік документів, які обов’язково повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних та якісних товару, що є предметом закупівлі, а також на підтвердження поставки якісного та комплектного товару в строки, визначені даною тендерною документацією**:
- схематичне зображення товару , що пропонується;
- оригінал листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного (серійного) номеру товару, що пропонується;
- лист-підтвердження наявності Товару на момент подання тендерної пропозиції на території України, з вказанням точного місця розташування (локації) товару, що пропонується учасником відповідно до тендерної пропозиції;
- фотографії Товару, що пропонується з чотирьох боків, з чітким зображенням ідентифікаційної таблички Товару та/або номеру, що підтверджують наявність Товару у учасника;
- довідку в довільній формі стосовно наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, на території України, в тому числі не більше ніж у 250 кілометрах від місця поставки техніки, вказаного Замовником у тендерній документації, з обовязковим зазначенням назви, адреси та контактних телефонів цілодобової гарячої лінії такого центру (центрів) а також кольорових фото центру (центрів), зазначених у даній довідці;
- довідка у довільній формі з зазначенням терміну гарантійного обслуговування товару, що пропонується, та строку оперативного реагування за умови можливого виходу з ладу товару під час експлуатації його замовником протягом гарантійного терміну, задля унеможливлювання зупинення робочого процесу на полігоні твердих побутових відходів, при цьому строк прибуття відповідального механіка на місце поламки товару не має перевищувати 48 годин;
- оригінал декларації про відповідність технічному регламенту разом з інструкцією з експлуатації/буклетом з описом технічних характеристик даного товару/або сертифікату відповідності на предмет закупівлі з документом/буклетом тощо, що містить опис запропонованих технічних характеристик/або оригінал технічного паспорту, тощо, що містить технічні характеристики товару, що пропонується учасником; при цьому документ, що подається у складі пропозиції має бути завірений заводом-виробником або офіційним ділером на території України, та містити підтвердження характеристик, визначених замовником, тобто докладний опис технічних та функціональних характеристик на товар, що пропонується;
- гарантійний лист щодо забезпечення передпродажної підготовки товару, введення в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника за рахунок Постачальника;
- гарантійний лист про надання одночасно з поставкою товару повного пакету документів, необхідних для реєстрації (постановки на облік) товару у відповідних органах);
- гарантійний лист про те, що у разі, якщо товар, який представляється Учасником на торги, не відповідає технічним вимогам замовника, а також у разі надання учасником недостовірної інформації щодо відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена;
- гарантійний лист Учасника про те, що запропонований товар не зібраний з відреставрованих запасних частин, деталей, агрегатів;
-інформацію в довільній формі про періодичність проведення ТО предмету закупівлі;
- оригінал листа, що завірений мокрою печаткою виробника або офіційного представника виробника, дилера, дистриб’ютора чи покупця, в якому зазначено, що учасник закупівлі мав у минулому або має партнерські відносини щодо реалізації техніки, яка складає предмет закупівлі*.
*У разі складання даного документу іноземною мовою надати нотаріально завірений переклад такого документу українською мовою.
**З метою перевірки відповідності документів та інформації, визначених замовником обовязковими до надання, відповідно п.6.3. ч. 6 р. ІІІ тендерної документації, замовник шляхом створення робочої групи на етапі кваліфікації з урахуванням частини 12 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» самостійно перевіряє відповідність документів та інформації, установленим вимогам до даного товару, шляхом фактичного обстеження даного товару зі складанням відповідного додатку до протокольного рішення з кваліфікації учасника; а також шляхом надсилання відповідних запитів та звернень згідно абзацу другого та третього ч. 15 ст. 29 Закону тощо.
6.4. При поставці товару учасник-переможець зобов’язаний надати замовнику оригінал інструкції з експлуатації та сервісну книжку; технічний паспорт від заводу-виробника з підтвердженням усіх характеристик; повний пакет документів, необхідних для реєстрації (постановки на облік) у відповідних органах про що ним у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
6.5. Учасник забезпечує передпродажну підготовку, введення техніки в експлуатацію, поставку на адресу Замовника та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника (за необхідності), при цьому вартість цих послуг враховується в ціну пропозиції учасника.
Учасник забезпечує здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки протягом гарантійного терміну експлуатації.
До ціни тендерної пропозиції (файл «Тендерна пропозиція» в довільній формі складається учасником самостійно та подається окремим файлом з обовязковим включенням уміх вимог щодо оформлення документів, зазначених у даній тендерній документації) включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару;
- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією в тому числі гарантійне обслуговування, тощо.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.
Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Товар (при поставці) повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку (у передбачених законодавством випадках).
Передача товару здійснюється згідно акту прийому-передачі, відповідно до технічного завдання та умов договору.

Такі вимоги, у сукупності всіх технічних характеристик, є дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі.

У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі. Дякуємо!

Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, дешевшу та не гіршу за показниками від тої, що хоче Замовник. Зміна показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 14:45
Департаментом житлового-комунального комплексу Черкаської міської ради, було оголошено закупівлю: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-22-003763-a) «Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог»ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка»:
Детально проаналізувавши Вашу вимогу повідомляємо наступне

Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація предмету закупівлі має містити опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповіється, у тому числі його функціональні, технічні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних та функціональних вимог за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. При цьому замовник може вимагати від учасника підтвердження того, що запропонований ним товар за характеристиками відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації. При цьому замовник зобов’язаний приймати до розгляду еквівалентний товар, характеристики якого підходять під технічні, функціональні та інші характеристики, встановлені замовником.
При цьому, Законом надано право замовнику самостійно установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, враховуючи специфіку закупівлі. Відповідно до ст. 22 та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник складає та оприлюднює тендерну документацію, яка містить технічну специфікацію товару, тобто характеристику предмету закупівлі з врахуванням технічних, якісних та функціональних показників.
Відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно норм Закону кожен із бажаючих учасників може прийняти участь у будь-якій оголошеній закупівлі. Окрім того, ми будемо розглядати кожну подану тендерну пропозицію котра згідно з проведеним аукціоном буде обрана переможцем, оскільки бажаємо придбати якісну техніку. Замовником розроблено технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі з урахуванням наявних потреб при використанні предмета закупівлі, тому зміна інших вимог до предмета закупівлі спричинить незадоволення потреб Замовника в подальшому при використанні.
Запропоновані Вами зміни не є економічно обгрунтованими та призведуть до погіршення технічних параметрів предмету закупівлі, що в свою чергу зумовить додаткові витрати під час експлуатації njdfhe. Крім того, при попередньому аналізі ринку даних аналогічних товарів, що представлені в Україні та за її межами різними виробниками, службою замовника при підготовці технічного завдання було взято до уваги комерційні пропозиції щонайменше двох постачальників (виробників) аналогічного товару, що максимально відповідають вимогам, тобто Замовником в повній мірі виконано вимоги законодавства України з публічних закупівель. Враховуючи вищезазначене, вказані Вами зміни не підлягають задоволенню.
Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" 3 190 000,00
UAH з ПДВ
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Завод спеціального обладнання» 3 198 000,00
UAH з ПДВ
3 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:06
Загальна довідка.pdf
21 жовтня 2020 12:05
Довідка МВС 21.10.2020.pdf
21 жовтня 2020 12:05
Довідка МВС 21.10.2020.p7s
13 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:54
Тендерна документація.PDF
12 жовтня 2020 14:54
Статут.PDF
12 жовтня 2020 14:54
Протокол.PDF
12 жовтня 2020 14:54
Проект договору.PDF
12 жовтня 2020 14:54
Наказ.PDF
12 жовтня 2020 14:54
Довідка_проведення ТО.PDF
12 жовтня 2020 14:53
витяг.pdf
12 жовтня 2020 14:53
CATERPILLAR 428.pdf
12 жовтня 2020 14:53
Технічна специфікація.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"

ТОВ «Завод спеціального обладнання»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#41195771
Переможець 3 190 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 18:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#41195771
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 10:33
ДУ 1 до договору 126 від 30 10 2020 екскаватор (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 10:33
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 08:34
Договір № 126.pdf укладений
02 листопада 2020 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено п.2.2 Договору в новій редакції. Заміна номеру 5.11 Розділу 5 Договору на номер 5.10. Викладено реквізити сторін в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 190 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 531 666,67 UAH)