Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-вимірювальне табло дорожнє з вказівкою швидкості руху транспортних засобів
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2020-09-22-003755-a e23a90c9a8a54294814d9a19c5213c19
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солончук Ірина Володимирівна

+380459858359 info@bobrytsya-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бобрицька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 23566916
Вебсайт: http://bobrytsya-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08142, Україна , Київська обл., село Бобриця Києво-Святошинського району, вул. Шкільна, 17
Контактна особа: Солончук Ірина Володимирівна
+380459858359
info@bobrytsya-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 13:09
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Згідно наявної потреби у закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника - 08142 Київська область, Києво-Святошинський район, с. Бобриця, вул. Шкільна,17.Категорія замовника – згідно з п.1 ч.4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інформаційно-вимірювальне табло дорожнє з вказівкою швидкості руху транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08142, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Бобриця, вул. Козацька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34924000-0 — Динамічні інформаційні табло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника та здійснюється відповідно до видаткової накладної, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 10 (десяти) банківських днів після його отримання.. Місцезнаходження замовника – 08142,Київська область, Києво-Святошинський район, с. Бобриця, вул. Шкільна,17. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі міститься у додатку №1 до оголошення. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 19:24
Проект договору.docx
22 вересня 2020 19:24
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (виправлене).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-003755-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ", Код ЄДРПОУ:37593697
Дата подання: 13 жовтня 2020 23:00
ВИМОГА надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції
Вих. 8907 від 13.10.2020 р.

Уповноваженій особі
Бобрицької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області

Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-09-22-003755-a


ВИМОГА
надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції

22 вересня 2020 року замовником Бобрицькою сільською радою Києво-Святошинського району Київської області (далі – Замовник) було оголошено спрощену закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015: 34924000-0 — Динамічні інформаційні табло «Інформаційно-вимірювальне табло дорожнє з вказівкою швидкості руху транспортних засобів» (далі – Спрощена закупівля) з очікуваною вартістю 98 000,00 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2020-09-22-003755-a.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЛІ» (ідентифікаційний код юридичної особи 37593697, місцезнаходження 03035, м.Київ, вулиця Льва Толстого, будинок 63, офіс 19) (далі – Суб’єкт оскарження) взяв участь у Спрощеній закупівлі.
За результатами розгляду пропозицій учасників Замовником було прийнято рішення, яке Субєкт оскарження вважає безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та всупереч статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішенням Замовника, оформленим протоколом №7 від 09 жовтня 2020 року, пропозиція Субєкта оскарження була відхилена з наступних причин:
«Учасники спрощеної закупівлі повинні були надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, котрі були зазначені у додатку № 1 до документації спрощеної закупівлі, вище зазначений Учасник не виконав дану вимогу, тобто, у складі документів ТОВ "ІНТЕЛЛІ" відсутня технічна специфікація, що унеможливлює порівнянн відповідності пропозиції учасника до вимог предмета закупівлі, тому відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону підлягає відхиленню» (орфографія та пунктуація мовою оригіналу).
Суб’єкт оскарження не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції, виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 24 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
У даній Спрощеній закупівлі згідно з пунктом 3.3 Документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Згідно вимог до предмета закупівлі зазначених у додатку № 1 до цієї документації.
При цьому у пункті 12.5 Документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі, містились Вимоги до учасника із вичерпним переліком документів, що мали бути подані у складі пропозиції, а саме:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до умов цього оголошення.
З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає в тому числі наступні документи:
- копію витягу або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі.
- довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) за аналогічним предметом закупівлі за 2017-2020 роки, суми договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону.
Аналогічним вважається Договір з поставки інофрмаційно-вимірювального обладнання подібного за змістом.
- у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, таким учасником обов’язково надається у складі пропозиції документ про створення такого об’єднання.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Усі зазначені вище документи наявні у пропозиції Субєкта оскарження. Субєктом оскарження були надані ті документи, тієї якості та з тим ступенем деталізації інформації, як це вимагалось умовами Документації оголошення про проведення Спрощеної закупівлі. Документація оголошення про проведення Спрощеної закупівлі не містила вимог до учасників щодо надання ними технічної специфікації або будь-яких інших документів технічної частини пропозиції. Оскільки Замовником не встановлено способу документального підтвердження відповідності пропозиції вимогам до предмету закупівлі, то відповідно, Замовник не має права відхиляти пропозицію Суб’єкта оскарження через відсутність у ній документів, які не вимагались до подання у Спрощеній закупівлі.
Також слід зазначити, що пропозиція Субєкта оскарження містить цінову пропозицію №8903 від 05 жовтня 2020 року, у якій зазначено найменування, кількість товару, що є предметом закупівлі, номер та код предмета закупівлі за ДК ЄЗС 021:2015. Зокрема, зазначено: «Інформаційно-вимірювальне табло дорожнє з вказівкою швидкості руху транспортних засобів т.м. GPSM» - 2 штуки.
Отже, з цінової пропозиції №8903 від 05 жовтня 2020 року вбачається, що пропозицію подано саме щодо предмету цієї Спрощеної закупівлі.
Відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, зокрема, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У даному випадку Замовником не доведено та документально не підтверджено, що пропозиція Суб’єкта оскарження не відповідає вимогам до предмета закупівлі. Отже, рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження є протиправним.
Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У відповідності до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
На підставі викладеного, керуючись статтями 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:

1. Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЛІ» (ідентифікаційний код юридичної особи 37593697, місцезнаходження 03035, м.Київ, вулиця Льва Толстого, будинок 63, офіс 19) умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі у спрощеній закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 34924000-0 — Динамічні інформаційні табло «Інформаційно-вимірювальне табло дорожнє з вказівкою швидкості руху транспортних засобів», оголошеній за № UA-2020-09-22-003755-a в електронній системі закупівель.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЛІ» (ідентифікаційний код юридичної особи 37593697, місцезнаходження 03035, м.Київ, вулиця Льва Толстого, будинок 63, офіс 19), оформлене протоколом №7 від 09 жовтня 2020 року, у спрощеній закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 34924000-0 — Динамічні інформаційні табло «Інформаційно-вимірювальне табло дорожнє з вказівкою швидкості руху транспортних засобів», оголошеній за № UA-2020-09-22-003755-a в електронній системі закупівель.




Директор ТОВ «Інтеллі» Д.С. Зеленський
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2020 13:00
Відповідь на скаргу Учасника знаходиться у прикріпленому файлі, з назвою "Відповідь на скаргу"

Документи

15 жовтня 2020 12:59
Відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ" 92 004,00
UAH з ПДВ
92 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОМКОН ТРАФІК 97 680,00
UAH з ПДВ
97 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:30
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
06 жовтня 2020 14:30
Виписка ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2020 14:30
Виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
06 жовтня 2020 14:30
Витяг ЄДР від 23_04_2020.pdf.p7s
06 жовтня 2020 14:30
Витяг ЄДР від 23_04_2020.pdf
06 жовтня 2020 14:30
8903 Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 14:30
Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 13:04
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:03
цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 13:03
технічна документація.zip
05 жовтня 2020 13:03
кваліфікація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ"

ТОВ КОМКОН ТРАФІК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ"
#37593697
Відхилено 92 004,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 12:08
ТОВ КОМКОН ТРАФІК
#41138650
Переможець 97 680,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 12:13

Документи

09 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:04
Протокол 7.pdf

Документи

09 жовтня 2020 12:13
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:10
Протокол8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОМКОН ТРАФІК
#41138650
97 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2020 12:13
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:10
Протокол8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 10:10
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 17:12
Договір (1).pdf укладений
27 жовтня 2020 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 97 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 280,00 UAH)