Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 168+540 – км 179+005, Рівненська область
Очікувана вартість
6 027 800,00 UAH
UA-2020-09-22-003751-a ● 0fc582a02e674404b43e1b625d964277
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 19:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 6 027 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 139,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30139 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 168+540 – км 179+005, Рівненська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт. Джерело фінансування - Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 19:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 19:20 |
Додаток № 5 (Проєкт договору).doc | |
22 вересня 2020 19:20 |
Тендерна документація (М-19 км 168 - км 179).doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-22-003751-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, Код ЄДРПОУ:05416892
Дата подання: 04 листопада 2020 14:02
Дата подання: 04 листопада 2020 14:02
Скарга що стосується прийнятих рішень та дій замовника які відбулися після оцінки пропозицій учасників
СКАРГА
що стосується прийнятих рішень та дій замовника,
які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (надалі - Скаржник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю робіт «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 168+540 – км 179+005, Рівненська область» (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Службою автомобільних доріг у Рівненській області (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, оголошення UA-2020-09-22-003751-a від 22.09.2020 р.
Очікувана вартість предмета закупівлі складала 6 027 800,00 грн (з ПДВ).
Для участі у Процедурі закупівлі були подані тендерні пропозиції двох наступних учасників:
1. Скаржник - Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (код за ЄДРПОУ 05416892).
2. Приватне підприємство "Науково-виробнича фірма "Мостопроект" (код за ЄДРПОУ 30604691).
Підстава подання скарги.
27 жовтня 2020 року, Замовник оприлюднив Протокол засідання тендерного комітету № 434 від 27.10.2020 року (далі – Протокол № 434, додається), згідно якого тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (надалі - Закон).
Замовник аргументує своє рішення тим, що надана Скаржником у складі пропозиції банківська гарантія не містить зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, рішення суперечить ст. 25 Закону та Тендерній документації, є упередженим і таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені ст. 5 Закону, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
09 жовтня 2020 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій у Процедурі закупівлі. За результатами оцінки, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Скаржника з ціною 4 800 000,00грн. (з ПДВ).
За результатами розгляду та аналізу документів, 27 жовтня 2020 року Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Підставою для відхилення пропозиції Скаржника стали незрозумілі міркування Замовника щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Замовник вважає, що зміст банківської гарантії обмежує його право вимагати платіж у зв'язку з виникненням однієї з обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує норми Закону, є упередженим та порушує принципи здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного.
Відповідно до вимоги п.2 розділу III Тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії.
На виконання зазначеної вимоги, Скаржником, у складі тендерної пропозиції, надано електронну банківську гарантію № 19905/20-ТГ від 07 жовтня 2020 року (далі - банківська гарантія, додається), яка оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», відповідає ст. 25 Закону та Тендерній документації..
У зазначеній гарантії банк-гарант навів перелік випадків, при настанні яких він на приймає на себе зобов'язання сплатити бенефіціару певну суму коштів. Формулювання, які були використані у тексті гарантії повністю відповідають формулюванням, наведеним у ч.3 ст.25 Закону та у п.3 розділу III Тендерної документації.
Зокрема банк-гарант зазначив:
"…Гарант зобов’язується … сплатити Бенефіціару Гарантійну суму … єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, якщо Принципал відмовляється виконувати свої зобов’язання, які передбачаються його тендерною пропозицією, а саме:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією…"
Міркування Замовника про те, шо у нього ніби то виникає право вимагати платіж лише у разі настання всіх перелічених вище обставин відразу (а не однієї із обставин) не відповідають дійсності, з тексту гарантії такі висновки не випливають. Своїми міркуваннями Замовник ставить під сумнів юридичну техніку, що використовував законодавець при підготовці Закону «Про публічні закупівлі», оскільки у тексті гарантії було лише процитовано цей Закон. До того ж одночасне настання всіх обставин, перелічених у гарантії, не є можливим, що також свідчить на користь того, що у гарантії йде мова про настання однієї із обставин, а не всіх обставин відразу.
Виходячи з вищевикладеного, відхилення пропозиції Скаржника з підстав, що зазначені у Протоколі № 434 вважаємо необ’єктивними та упередженими, адже пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника та Закону.
Скаржник претендує і має усі законні підстави для визнання його переможцем та, відповідно, на укладення у майбутньому договору з Замовником.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол тендерного комітету № 434 від 27.10.2020 року про відхилення пропозиції Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор».
3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету № 434 від 27.10.2020 року на 3 арк.
2. Електронна банківська гарантія № 19905/20-ТГ від 07 жовтня 2020 року на 2 арк
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2020 21:21
рішення від 06.11.2020 № 20601+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 21:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2020 № 21228.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 20:59
Рішення від 16.11.2020 № 21228.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 01:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Службою автомобільних доріг у Рівненській області скасовано рішення від 27.10.2020р. про відхилення тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» та скасовано рішення від 03.11.2020р. про визначення переможцем ПП «НВФ «Мостопроект» по закупівлі: Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 168+540 – км 179+005, Рівненська область (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) (UA-2020-09-22-003751-a)
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2020 16:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" |
5 115 000,00
UAH з ПДВ
|
5 115 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Рішення скасоване |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 16:44
|
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" #30604691 |
Рішення скасоване |
5 115 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 16:44
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Переможець |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 16:48
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 листопада 2020 16:48
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 15:49
|
ДУ № 3 до Д № 122-20 50 (1).pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 16:36
|
Договір № 122-20 50.pdf | укладений |
07 грудня 2020 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.2.8. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання робіт та викласти п.5.1. та п.9.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Терміни виконання робіт з 07.12.2020р. по 31.12.2022р.» «9.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12. 2022 року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 122-20/50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |