Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення по вул. Плідній та пров. Плідному 1-му (від вул. Плідної до пров. Плідного 1-го, 4) в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
507 972,00 UAH
UA-2020-09-22-003699-a a14266a5a6b64757929f01fa1886b275
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саріогло Станіслав Федорович

0577252385 1564DKG.HMR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Саріогло Станіслав Федорович
0577252385
1564DKG.HMR@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 09:00
Очікувана вартість: 507 972,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 539,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення по вул. Плідній та пров. Плідному 1-му (від вул. Плідної до пров. Плідного 1-го, 4) в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61066, Україна, Харківська область, Харків, Немишлянський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 18:31
Додаток № 2.doc
22 вересня 2020 18:31
ОГОЛОШЕННЯ.docx
22 вересня 2020 18:31
Додаток № 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХСМЕП" 501 450,00
UAH з ПДВ
501 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:38
п.5.1_Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХСМЕП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХСМЕП"
#39425391
Переможець 501 450,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХСМЕП"
#39425391
501 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 16:43
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 13:12
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 17:47
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 17:13
Договір.pdf укладений
21 жовтня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 815
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 501 450 грн. 00 коп. (п’ятсот одна тисяча чотириста п’ятдесят грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 83 575 грн. 00 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2020р. Період виконання робіт: жовтень 2020р. – грудень 2020р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 815
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 457 341 грн. 60 коп. (чотириста п’ятдесят сім тисяч триста сорок одна грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 76 223 грн. 60 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 457 341 грн. 60 коп. (чотириста п’ятдесят сім тисяч триста сорок одна грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 76 223 грн. 60 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 14.12.2020р. Період виконання робіт: жовтень 2020р. – грудень 2020р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 14.12.2020р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 815
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 14 грудня 2020
Сума оплати за договором: 457 341,60
UAH (в тому числі ПДВ 76 223,60 UAH)