Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення Хмельницької області на 2021-2022 роки
Operational maintenance of local roads of Khmelnytsky region for 2021-2022
Очікувана вартість
480 000 000,00 UAH
UA-2020-09-22-003279-a 347be6d42ba6489a9bc747132202d138
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козинець Тетяна Михайлівна

+380987997251 tender_sp_hosma@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ
Код ЄДРПОУ: 43446166
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77
Контактна особа: Козинець Тетяна Михайлівна
+380987997251
tender_sp_hosma@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE KHMELNYTSKYI REGIONAL LOCAL ROAD SERVICE
National ID: 43446166
Contact point:
+380987997251
tender_sp_hosma@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 480 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 вересня 2020 16:27
Enquiries until: 20 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 480 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 400 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Тендерні пропозиції Учасників повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення Хмельницької області на 2021-2022 роки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільні дороги, загального користування місцевого значення
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Operational maintenance of local roads of Khmelnytsky region for 2021-2022
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання послуг. Джерело фінансування закупівлі: за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 та 2022 роках. Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Вид закупівлі:відкриті торги з публікацією англійською мовою. Застосовані критерії оцінки: ціна. Місцезнаходження Замовника: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 08:54
Електронний підпис
22 жовтня 2020 08:49
ТД із змінами від 22.10.docx
22 жовтня 2020 08:49
Таблиця змін 21.10.2020.doc
22 жовтня 2020 08:49
Проект договору із змінами від 22.10.docx
22 вересня 2020 16:28
ТЗ Екплуатаційне утримання 2021-2022.PDF
22 вересня 2020 16:28
ТД.docx
22 вересня 2020 16:28
Проект договору.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 6.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 5.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 4.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 3.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 2.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 1.docx
22 жовтня 2020 08:54
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
22 жовтня 2020 08:49
ТД із змінами від 22.10.docx
22 жовтня 2020 08:49
Таблиця змін 21.10.2020.doc
22 жовтня 2020 08:49
Проект договору із змінами від 22.10.docx
22 вересня 2020 16:28
ТЗ Екплуатаційне утримання 2021-2022.PDF
22 вересня 2020 16:28
ТД.docx
22 вересня 2020 16:28
Проект договору.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 6.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 5.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 4.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 3.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 2.docx
22 вересня 2020 16:28
ДОДАТОК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо договырної ціни
Дата подання: 06 жовтня 2020 11:39
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 13:30
Доброго дня! Просимо уточнити, чи треба надавати договірну ціну Учаснику в складі тендерної пропозиції або тільки Переможцю перед підписанням договору?
Відповідь: Доброго дня. ВІдповідно до умов тендерної документації договірна ціна разом із підтверджуючими розрахунками надаються Переможцем торгів перед підписанням договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000086 ● ba14e2b52ca2407c966618c891bb0ce6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 14:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.09.2020 № 57

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 23.09.2020 № 57
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
5. UA-2020-09-22-003279-a; 22.09.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-25 11:22:03

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-09-22-003279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
Відповідно до пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
- чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення Хмельницької області на 2021-2022 роки Operational maintenance of local roads of Khmelnytsky region for 2021-2022 в оголошення не дотримано Наказу №1082 щодо коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Слід зазначити, що національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить слідуючі позиції щодо послуг, які має намір придбати Замовник згідно технічного завдання, а саме:
63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг (Highway operations services);
63712310-9 – Послуги з експлуатації мостів (Bridge operation services).
- чому в порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов?
Крім того, повідомляємо, що згідно із Наказом №1082 замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедур закупівлі, які передбачені частиною першою статті 13 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-29 16:10:23

Пояснення на запит про надання інформації

Державне підприємство «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» (надалі - Замовник) оголошено закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення Хмельницької області на 2021-2022 роки», номером оголошення на веб-порталі уповноваженого органу UA-2020-09-22-003279-a.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082), Замовником визначено найбільш відповідну номенклатурну позицію згідно з Єдиним закупівельним словником до предмета закупівлі - ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Зазначена номенклатурна позиція обрана у зв’язку із тим, що відповідно до технічного завдання, включено різні види послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг місцевого значення. Зокрема, земляне полотно та водовідведення, дорожній одяг та покриття, штучні споруди, організація та безпека дорожнього руху, озеленення, лінійні будівлі та споруди, прибирання, зимове утримання, аварійні роботи, дорожні пристрої і облаштування доріг. Тобто, технічне завдання розглядається як одна цілісна послуга. Зауважуємо, що технічне завдання розроблено у відповідності до вимог Законів України «Про автомобільні дороги» та «Про дорожній рух», Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 198 від 30.03.1994 року, до норм і правил СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», ДСТУ БД.1.1-1:2013 (зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-105:2013 та чинних нормативних документів, що регламентують правила ремонту та утримання доріг місцевого значення.
Оскільки, згідно вищевказаного технічного завдання неможливо виокремити якусь одну номенклатурну позицію, Замовником, при оголошені зазначеного тендеру обрано найбільш відповідну номенклатурну позицію згідно з Єдиним закупівельним словником до предмета закупівлі - ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, яка охоплює весь обсяг та перелік послуг. Крім того, зазначаємо що ні в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VIII із змінами (надалі - Закон), ні в інших нормативно-правових актах не визначено поняття «найбільш відповідна номенклатура позиція». Окрім того, згідно з роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 3304-04/53972-06 від 03.09.2020, предмет закупівлі обираєтьсь за показником четвертої цифри, оскільки в Єдиному закупівельному словнику відсутня подальша деталізація всього переліку послуг визначених технічним завданням, а також Замовник не може зазначити в оголошенні декілька номенклатурних позицій, адже закуповується 1 послуга (відсутні окремі технічні завдання на послуги з експлуатації автомобільних доріг, послуги з експлуатації мостів, послуги з озеленення, послуги з організації дорожнього руху), тому Замовник визначив номенклатурну позицію відповідно за показником четвертої цифри.
Щодо порядку змін умов договору про закупівлю зазначаємо, що в проекті договору (Розділ ХІ) зазначено наступне:
«11.2 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту пропозиції, крім випадків зменшення обсягів робіт залежно від реального фінансування. Зміна істотних умов може здійснюватися за згодою сторін у випадках, що передбачені ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).
11.3. Згідно Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі» істотними (основними) умовами договору є: предмет договору; якість наданих послуг ; сума, що визначена у договорі; строк надання послуг; строк дії договору.
11.4. Зміна істотних (основних) умов договору може здійснюватися за згодою сторін у випадках, які передбачені ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається відповідна додаткова угода, яка оприлюднюється відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».»
Порядок змін умов договорів визначено статтею 118 Господарського кодексу України, статтями 651-654 Цивільного кодексу України та ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, проектом договору про закупівлю врегульовано порядок внесення змін.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VIII із змінами.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 листопада 2020
UA-2020-09-22-003279-a347be6d42ba6489a9bc747132202d138
Найменування: ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ
Код ЄДРПОУ: 43446166
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77
Учасник Документи Рішення Додатково
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 09:47
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 09:46
ТОВ "СТЛ+М" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 09:44

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення Хмельницької області на 2021-2022 роки», UA-2020-09-22-003279-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» у тендерній пропозиції: 1) перелік виявлених невідповідностей: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» на підтвердження: -кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано документ «5. Інформ. про перелік МТБ.PDF» згідно якого Учасник підтверджує наявність необхідних баз, що будуть використовуватись під час надання послуг по предмету закупівлі. Але, згідно наданого документу Замовником не встановлена наявність необхідних документів, що підтверджують приналежність об’єктів Учаснику, а саме: Витяг з Державного реєстру №175817333 від 31.07.2019 року (№ з/п 12) та САЕ №730686 від 13.08.2012 року за адресою: м.Дунаївці, вул. Загородня,34. Також Учасником надано документ «3. Інформац. наявність техніки.PDF» згідно якого Учасник підтверджує наявність необхідної техніки, що буде залучена під час надання послуг по предмету закупівлі. Але, згідно наданого документу Замовником не встановлена наявність документу, що підтверджує приналежність зазначеної техніки Учаснику, а саме: Свідоцтво ХМС №278427 від 15.09.2004,ОМ №025520 від 23.03.2020, ОМ №044262 від 04.06.2020, СХЕ №822883 від 14.02.2020, ОМ №201447 від 20.08.2001, ОМ 039451 від 28.04.2020. - кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток №5)» надано документи «17. Довідка працівників.PDF,18.4 Копії трудових, накази.pdf, 18.22 Хмельн. ДЕД трудові (5).pdf, 18.32 Дунаївці ДЕД трудові.pdf, 18.34 Дунаївці ДЕД трудові.pdf, 18.91 Копії трудових, накази.pdf, 18.25 Хмельн. ДЕД трудові (8).pdf, 18.24 Хмельн. ДЕД трудові (7).pdf, 18.33 Дунаївці ДЕД трудові.pdf, 18.18 Хмельн. ДЕД трудові (1).pdf, 18.19 Хмельн. ДЕД трудові (2).pdf, 18.23 Хмельн. ДЕД трудові (6).pdf, 18.20 Хмельн. ДЕД трудові (3).pdf, 18.17 Синява 2 час..pdf, 18.21 Хмельн. ДЕД трудові (4).pdf, 18.9 Копії трудових, накази.pdf, 18.12 IMG_0002.pdf, 18.14 Старкон 1 час. IMG_0002.pdf, 18.7 Копії трудових, накази.pdf, 18.13 IMG_0002.pdf, 18.3 Копії трудових, накази.pdf, 18.2 Копії трудових, накази.pdf, 18.6Копії трудових, накази.pdf, 18.5 Копії трудових, накази.pdf, 18.93Копії трудових, накази.pdf, 18.92 Копії трудових, накази.pdf, 18. 11 IMG_0002.pdf, 18.31 Дунаївці ДЕД трудові.pdf, 18.94 Копії трудових, накази.pdf, 18.35 Дунаївці ДЕД трудові.pdf, 18.16 Синява 1 час. IMG_0002.pdf, 18.15 Старкон 2 час. IMG_0002.pdf, 18.1 Копія трудових, накази .pdf, 18.8 Копії трудових, накази.pdf». Але, згідно наданих документів, Замовником не встановлено наявність копій всіх заповнених сторінок трудових книжок, що передбачено тендерною документацією. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «5.1. Відповідно статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток №2,3,4);» Додатком №3 встановлені наступні вимоги: В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: -посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 або -посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Додатком №2 встановлені наступні вимоги: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає 1. посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток №5)» Додатком №5 встановлені наступні вимоги: На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (заповненні сторінки) та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» необхідно надати: на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджуючі документи згідно Додатку №2,3 та на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» підтверджуючі документи згідно Додатку №5 із виправленням невідповідностей.

Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 09:22
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:22
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:20
17.Довідка про працівників.pdf
09 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:32
Дозвіл спец.PDF
09 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:44
18.3 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:44
18.6 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:44
18.7 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:44
18.4 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.8 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.2 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.1 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.5 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.5 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.1 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.3 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.6 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.4 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.2 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.9 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.7 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
17. Довідка по працівниках.pdf
09 листопада 2020 13:43
5. Інформація про МТБ.pdf
29 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:40
25. Стаття 17.PDF
28 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:54
25. Стаття 17.PDF
27 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:31
4.5 Свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:30
4.2 Свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:30
Розрахунок 1,2.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.5 .Полонне викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.1 Старкон викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.2 Ізяслав викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
47. Транспортна схема.pdf
27 жовтня 2020 10:30
35. Статут.PDF
27 жовтня 2020 10:30
36. Код доступу.pdf
27 жовтня 2020 10:30
25. Стаття 17.PDF
27 жовтня 2020 10:30
18.17 Синява 2 час..pdf
27 жовтня 2020 10:30
18.12 IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:30
18.14 Старкон 1 час. IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:30
18.13 IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:30
18. 11 IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:30
4.1 Свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:30
22. Лист відгук.pdf
27 жовтня 2020 10:30
21.1 Акти кб2в.pdf
27 жовтня 2020 10:30
4.4 свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:30
Розрахунок 1.1.pdf
27 жовтня 2020 10:30
33. Проект Договору.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.4 Кам-Под викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.3 Ярмолинці викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
45.Сертифікат ISO 9001.PDF
27 жовтня 2020 10:29
27. Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 10:29
29. Зразок підпису.PDF
27 жовтня 2020 10:29
26. Довідка субпідряда.PDF
27 жовтня 2020 10:29
1. Ознайомлення з ТД.PDF
27 жовтня 2020 10:29
18.16 Синява 1 час. IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:29
18.15 Старкон 2 час. IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:29
4.3 свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:29
4.6 свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:29
17. Довідка працівників.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення Хмельницької області на 2021-2022 роки», UA-2020-09-22-003279-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 56" у тендерній пропозиції: 1) перелік виявлених невідповідностей: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 56" на підтвердження: -кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано документ «14.1.1.1. Інформація про матеріальні технічні бази _0001.pdf» згідно якого Учасник підтверджує наявність необхідних баз, що будуть використовуватись під час надання послуг по предмету закупівлі. Але, згідно наданого документу, а саме: 1. (№ з/п 3), Замовником не встановлена наявність акту приймання-передачі (або іншого документу, який підтверджує факт передачі) Учаснику об’єктів до договору оренди №АБЗ/04/08/2020 від 04.08.2020року. 2. (№ з/п 7), Замовником не встановлена наявність необхідних документів, що підтверджують приналежність об’єктів Учаснику до договору оренди №МТЗ/05/08/2020 від 05.08.2020року. - кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток №6)» надано документ «15. Довідка про аналогічний договір ЕУ (Додаток 6)_0001.pdf». Але, згідно наданого документу, Замовником не встановлено у тендерній документації Учасника актів виконаних робіт №1 від 14.11.2018 року та №2 від 01.12.2018 року до договору №140 від 13.07.2018 року та акту №8 від 04.12.2018 року до договору №95 від 08.05.2018 року. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «5.1. Відповідно статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток №2,3,4);» Додатком №3 встановлені наступні вимоги: В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: -посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 або -посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). -довідку в довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005). В довідці Учасник зазначає кількість баз, які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. В довідці необхідно вказати адресну прив’язку (точну адресу кожної бази зимового утримання, індекс та назва автомобільної дороги, км автомобільної дороги) кожної бази, площу території обслуговування, кількість адміністративних будівель. 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток №6)» Додатком №6 встановлені наступні вимоги: Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт; - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовниками у 2020 році. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 56" необхідно надати: на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджуючі документи згідно Додатку №3 та на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» підтверджуючі документи згідно Додатку №6 із виправленням невідповідностей.

Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 16:30
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:29
Договір МТБ Пашківці
09 листопада 2020 16:29
Довідки КБ 3 кб 2 до договору 95
09 листопада 2020 16:28
Довідки КБ-3 КБ2 до договору 140
09 листопада 2020 16:28
МТБ 05-08-2020 (теофіп р-н)
09 листопада 2020 16:28
Інформація про МТБ
09 листопада 2020 16:28
Супровідний лист
30 жовтня 2020 08:27
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:57
МТБ ч 1 Договори оренди.pdf
29 жовтня 2020 14:57
МТБ Хмельницький р-н.pdf
29 жовтня 2020 14:56
МТБ Віньківці_0001.pdf
29 жовтня 2020 14:56
15.5.1. Копія договору 41.pdf
29 жовтня 2020 14:55
14.1.1. Довідка про МТБ_0001.pdf
29 жовтня 2020 14:54
12.5.4. Фін.звіт за 3 кв. 2020.pdf
29 жовтня 2020 14:54
12.5.2.3. Баланс за 3 кв. 2020.pdf
29 жовтня 2020 14:54
12.5.2. Фін.звіт за 1 кв. 2020.pdf
29 жовтня 2020 14:54
12.5.1. Баланс за 1 кв. 2020.pdf
29 жовтня 2020 14:54
12.4. Інші документи ЕУ.pdf
28 жовтня 2020 13:27
12.3.121. Сітарчук В.М..pdf
28 жовтня 2020 13:27
12.3.120. Заремба Д.І..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.119. Блажкун В.В..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.118. Локайчук О.В..PDF
28 жовтня 2020 13:26
12.3.117. Білий Ю.В_0001.pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.116. Татарин В.П..PDF
28 жовтня 2020 13:26
12.3.115. Баталюк Є.Є.pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.114. Караванов Дмитро.pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.113. Азаров Є.В_.pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.112. Черниш О.С..PDF
28 жовтня 2020 13:26
12.3.111. Ващук А.А..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.110. Якубишин В.М..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.109. Юрчук О.М..PDF
28 жовтня 2020 13:26
12.3.108. Швець Р.І..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.107. Червоняк М.Ф._.pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.106. Федченко Р.А..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.105. Сєров І.С..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.104. Повх В.О..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.103. Тарасов А.С_0001.pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.102. Клепайло С.М..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.101. Довгань С.В..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.100. Бунт І.Ф..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.99. Баталюк Б.Є..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.98. Антонюк Б.М..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.97. Чеботарьов О.Г..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.126. Балабан Є.С_.pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.125. Зеленюк В.В..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.124. Кедь О.В..pdf
28 жовтня 2020 13:26
12.3.96. Бондар Ю.Б_0001.pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.123. Лагодинський Є.О..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.56. Бриндель В.І..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.55. Возний В.В..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.95. Бабич В.М_0001.pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.122. Макарян В.А..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.54. Трофімчук А.М..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.94. Бортнік С.С.pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.53. Карський І.Й..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.93. Стрільчук Р.А..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.92. Лятичевський О.С.pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.52. Кшижинський В.А.pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.84. Прозоров О.В..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.83. Пивовар С.Л..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.82. Муха Ю.К_0001.pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.51. Ткачук С.П..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.91. Бойчук О.М..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.81. Шлапак М.Ф..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.50. Трапезун В.І..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.80. Струков В.П..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.90. Більський В.Л..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.49. Паламарчук В.А..pdf
28 жовтня 2020 13:25
12.3.79. Степаненко М.П..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.71. Галган П.М..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.88. Гаврилюк П.В..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.78. Суберляк М.В..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.87. Дячук В.О..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.77. Городнюк М.М..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.70. Малигін Вадим.pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.48. Малий О.Л..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.76. Навроцький А.В..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.86. Калан І.М..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.69. Бретоусов М.С..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.47. Добрянський Я.Ю..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.75. Яструб О.А.pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.85. Креденс М.В..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.46. Шевчук М.М..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.68. Дяк В.Б.pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.74. Жила О.В..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.31. Мінаков А.О..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.73. Михайлов Ю.В..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.67. Гаврилюк М.П.pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.45. Янківський В.С_0001.pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.30. Бадяка А.А_0001.pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.73. Лятичевський В.О..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.44. Мошенський І.М..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.72. Кундис М.І.pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.66. Давидюк А.І..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.29. Кулик Р.П..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.43. Фурман А.Ф..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.28. Волошин В.П..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.65. Голота О.П..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.42. Сапрун Ю.А..PDF
28 жовтня 2020 13:24
12.3.27. Одукалець В.А..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.63. Цибульський В.В..pdf
28 жовтня 2020 13:24
12.3.41. Ковальчук В.О..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.26. Прокопов Г.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.40. Малкін К.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.39. Король О.Ю..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.25. Попик В.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.24. Цвігун О.А.pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.38. Мамлюк П.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.62. Цимбалюк І.Г..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.23. Швидь О.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.37. Панасенко В.В_0001.pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.61. Рабчук В.М.pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.22. Юрків Р.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.36. Бучинський М.Л..PDF
28 жовтня 2020 13:23
12.3.21. Ягніченко Д.М..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.35. Чабанюк І.М..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.60. Хрипко А.Д..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.34. Цапок Ю.М..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.59. Поха В.Д..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.20. Бевз В.А..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.58. Кіт В.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.33. Шатайло Роман.pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.32. Машталер М.М.pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.57. Горенко І.І..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.19. Обуховський В.П..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.18. Мінаков О.О..PDF
28 жовтня 2020 13:23
12.3.17. Дусь С.А..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.16. Радковський Д.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.15. Сорока І. М..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.14. Сергієнко В.В_0001.pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.13. Семенюк Л.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.8. Мельник І.І..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.7. Жовмір О.М..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.6. Бас А.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.12. Морозик В.М..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.5. Конопліцький А.І..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.11. Чумак І.В..pdf
28 жовтня 2020 13:23
12.3.4. Прокофєв А. О.pdf
28 жовтня 2020 13:22
12.3.10. Довгаль І.М..pdf
28 жовтня 2020 13:22
12.3.3. Гедзюк Т.В..pdf
28 жовтня 2020 13:22
12.3.9. Нечипор Е.О..pdf
28 жовтня 2020 13:22
12.3.2. Семенова О.М.pdf
28 жовтня 2020 13:22
12.3.1. Волосінчук М.М.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення Хмельницької області на 2021-2022 роки», UA-2020-09-22-003279-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ «СТЛ+М» у тендерній пропозиції: 1) перелік виявлених невідповідностей: ТОВ «СТЛ+М» на підтвердження: -кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано документ «додаток 3 інформація і довідка про бази.pdf» згідно якого Учасник підтверджує наявність необхідних баз, що будуть використовуватись під час надання послуг по предмету закупівлі. Але, згідно наданого документу (№ з/п 20), Замовником не встановлена наявність необхідних документів, що підтверджують приналежність об’єктів Учаснику до договору оренди №20 від 04.08.2020року. - кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток №6)» надано документ «додаток 6 довідка досвід.pdf». Але, згідно наданого документу, Замовником не встановлено у тендерній документації Учасника актів виконаних робіт №5 від 08.08.2018 року до договору №75 від 25.04.2018 року; акту №5 від 20.12.2018 року до договору №76 від 25.04.2018 року та акту №б/н від 23.03.2019 року до договору №76-19 від 28.02.2019 року 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «5.1. Відповідно статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток №2,3,4);» Додатком №3 встановлені наступні вимоги: В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: -посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 або -посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). -довідку в довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005). В довідці Учасник зазначає кількість баз, які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. В довідці необхідно вказати адресну прив’язку (точну адресу кожної бази зимового утримання, індекс та назва автомобільної дороги, км автомобільної дороги) кожної бази, площу території обслуговування, кількість адміністративних будівель. 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток №6)» Додатком №6 встановлені наступні вимоги: Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт; - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовниками у 2020 році. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ТОВ «СТЛ+М» необхідно надати: на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджуючі документи згідно Додатку №3 та на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» підтверджуючі документи згідно Додатку №6 із виправленням невідповідностей.

Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 12:02
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:16
Термін дії ТП.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Субпідрядник ст. 17.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Субпідрядник згода.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Субпідрядник довідка.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Статут.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Ліцензія.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Згода із умовами ТД.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 5 працівники 8.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 5 працівники 7.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 5 працівники 6.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 5 працівники 5.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 5 працівники 4.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 5 працівники 3.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 5 працівники 2.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 5 працівники 1.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Директор повноваження.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Гарантія актуальності.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 жовтня 2020 15:16
ISO.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (145) ч.3.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (145) ч.2.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (145) ч.1.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (104).pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (76) ч.3.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (76) ч.2.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (76) ч.1.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (75) ч.3.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (75) ч.2.pdf
29 жовтня 2020 15:16
додаток 6 акти КБ (75) ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "СТЛ+М"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 479 997 000,00
UAH з ПДВ
479 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 09:22
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:22
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:20
17.Довідка про працівників.pdf
09 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:32
Дозвіл спец.PDF
09 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:44
18.3 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:44
18.6 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:44
18.7 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:44
18.4 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.8 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.2 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.1 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.5 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.5 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.1 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.3 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.6 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.4 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.2 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
18.9 Накази, трудові.pdf
09 листопада 2020 13:43
4.7 Свідоцтво про реєстрацію.pdf
09 листопада 2020 13:43
17. Довідка по працівниках.pdf
09 листопада 2020 13:43
5. Інформація про МТБ.pdf
29 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:40
25. Стаття 17.PDF
28 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:54
25. Стаття 17.PDF
27 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:31
4.5 Свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:30
4.2 Свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:30
Розрахунок 1,2.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.5 .Полонне викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.1 Старкон викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.2 Ізяслав викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
47. Транспортна схема.pdf
27 жовтня 2020 10:30
35. Статут.PDF
27 жовтня 2020 10:30
36. Код доступу.pdf
27 жовтня 2020 10:30
25. Стаття 17.PDF
27 жовтня 2020 10:30
18.17 Синява 2 час..pdf
27 жовтня 2020 10:30
18.12 IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:30
18.14 Старкон 1 час. IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:30
18.13 IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:30
18. 11 IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:30
4.1 Свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:30
22. Лист відгук.pdf
27 жовтня 2020 10:30
21.1 Акти кб2в.pdf
27 жовтня 2020 10:30
4.4 свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:30
Розрахунок 1.1.pdf
27 жовтня 2020 10:30
33. Проект Договору.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.4 Кам-Под викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
48.3 Ярмолинці викиди.pdf
27 жовтня 2020 10:30
45.Сертифікат ISO 9001.PDF
27 жовтня 2020 10:29
27. Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 10:29
29. Зразок підпису.PDF
27 жовтня 2020 10:29
26. Довідка субпідряда.PDF
27 жовтня 2020 10:29
1. Ознайомлення з ТД.PDF
27 жовтня 2020 10:29
18.16 Синява 1 час. IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:29
18.15 Старкон 2 час. IMG_0002.pdf
27 жовтня 2020 10:29
4.3 свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:29
4.6 свідоцтва.pdf
27 жовтня 2020 10:29
17. Довідка працівників.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій