Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщення ЗДО № 31 на вул. Панча, 16 в м. Львові (другий поверх)» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи - 45450000-6)»
Очікувана вартість
1 224 161,00 UAH
UA-2020-09-22-003173-c 913ecfc0b4094ee88c2081e166f40d9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 21:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 15:36
Очікувана вартість: 1 224 161,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 120,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.1.1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Поточний ремонт приміщення ЗДО № 31 на вул. Панча, 16 в м. Львові (другий поверх)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79020, Україна, Львівська область, Львів, вул. П.Панча,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 21:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 21:40
дефектний акт 31.pdf
22 вересня 2020 21:40
ТД Поточний ремонт ЗДО 31.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 23 вересня 2020 15:29
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:56
Просимо вказати клас наслідків(відповідальності)
Відповідь: Доброго дня. Клас наслідків СС1
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 вересня 2020 10:11
Дата відповіді: 25 вересня 2020 11:12
Добрий день. У вимогах для підготовки тендерної документації вказано, що серед переліку інженерно-технічних працівників, вказаних в довідці, обов’язкова наявність сертифікованого інженера-кошторисника. Такий працівник має бути в штаті підприємства чи можуть бути інші види трудових відносин?
Відповідь: Доброго дня. Учасники в складі пропозиції щодо наявності працівників подають сертифікованого інженера-кошторисника, такий працівник має бути в штаті підприємства або інших видів правових відносин.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТ 101" 963 002,00
UAH з ПДВ
938 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХ ГАЛИЧИНА" 1 080 324,64
UAH з ПДВ
939 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ" 1 194 099,56
UAH з ПДВ
1 194 099,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 19:37
Електронний підпис
07 жовтня 2020 19:34
Витяг з ЄДР ГАРАНТ 101.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 16:52
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:48
ДОВІДКА по ст. 17 Закону.pdf
09 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:17
Довідка про несудимість.jpg
03 листопада 2020 15:01
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:00
Лист-пояснення.pdf
03 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
06 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис
06 жовтня 2020 19:11
10 Кошторис.pdf
06 жовтня 2020 19:11
6 Технічні вимоги.pdf
06 жовтня 2020 19:11
8 Тендера пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис
07 жовтня 2020 19:42
РВ ч.3.pdf
07 жовтня 2020 19:42
РВ ч.2.pdf
07 жовтня 2020 19:42
РВ ч.1.pdf
07 жовтня 2020 19:42
11 ІД Протокол ЗЗУ № 27.pdf
07 жовтня 2020 19:42
7 ІД Технічні вимоги.pdf
07 жовтня 2020 19:42
6 ІД ВУВ ст.17.pdf
07 жовтня 2020 19:42
5.2 КК Квитанція 1ДФ.rtf
07 жовтня 2020 19:42
4.5 КК штатний розпис.pdf
07 жовтня 2020 19:42
4.2 КК трудові книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТ 101"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХ ГАЛИЧИНА"

ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАРАНТ 101"
#35760286
Рішення скасоване 938 900,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:36
ТОВ "ГАРАНТ 101"
#35760286
Відхилено 938 900,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:42
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХ ГАЛИЧИНА"
#37527755
Переможець 939 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 10:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 16:43

Документи

02 листопада 2020 16:42
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:39
Протокол відхилення
02 листопада 2020 16:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХ ГАЛИЧИНА" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції щодо закупівлі: «Поточний ремонт приміщення ЗДО № 31 на вул. Панча, 16 в м. Львові (другий поверх)» 1.Перелік виявлених невідповідностей 1.1.Подано договір оренди на обладнання ,яке зазначене у довідці про наявність матеріально-технічної бази № 1-10 від 01 жовтня 2019 року ,термін дії якого минув,а саме до 31.12.2019 р. Умовами договору передбачено ,що у разі,якщо жодна із сторін не повідомила іншу сторону за 20 календарних днів до дати закінчення дії договору про припинення дії Договору,Договір вважається пролонгований на кожен наступний календарний рік. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, 2.1. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів ,які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально – технічної бази ,яка орендується разом з актами прийому-передачі . . 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати нижченаведені документи. 3.1.Надати уточнену інформацію щодо пролонгації дії договору оренди обладнання № 1-10 від 1 жовтня 2019 року на 2020 календарний рік.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХ ГАЛИЧИНА"
#37527755
939 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:49
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 11:55
ДОГОВІР укладений
17 листопада 2020 15:43
ДОГОВІР укладений
17 листопада 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини): у зв'язку із відсутністю фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML