Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт покрівлі нежитлового приміщення, вул. Кавалерійська, 17/19 в м. Кропивницькому"
Очікувана вартість
415 000,00 UAH
UA-2020-09-22-003151-a c6cb0c412209478cad65f58523189bf7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 20:00
Очікувана вартість: 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2075 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт покрівлі нежитлового приміщення, вул. Кавалерійська, 17/19 в м. Кропивницькому"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт покрівлі нежитлового приміщення, вул. Кавалерійська, 17/19 в м. Кропивницькому"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник надає підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Розмір попередньої становить 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні двомісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
колективне підприємство "Єлізавета" 412 800,00
UAH з ПДВ
412 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 17:17
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:11
1.pdf
05 жовтня 2020 17:11
2.pdf
05 жовтня 2020 17:11
3.pdf
05 жовтня 2020 17:11
4.pdf
05 жовтня 2020 17:11
5.pdf
05 жовтня 2020 17:11
6.pdf
05 жовтня 2020 17:11
7 Ліцензія та дозволи.PDF
05 жовтня 2020 17:11
8 Декларація.PDF
05 жовтня 2020 17:10
Довіреність Махно.pdf
05 жовтня 2020 17:10
Довіреність Махно.pdf (1).p7s
05 жовтня 2020 17:10
Довіреність Махно.pdf.p7s
05 жовтня 2020 17:10
Лист про покриття (2).pdf
05 жовтня 2020 17:10
Ліцензія_ТАСКОМБАНК.pdf
05 жовтня 2020 17:10
9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Єлізавета"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
колективне підприємство "Єлізавета"
#22218998
Переможець 412 800,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
колективне підприємство "Єлізавета"
#22218998
412 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:22
5.1 додаткова угода до договору № 1-20-20 від 31.12. 2020 року.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:21
4.1 Договорі генпідряду № 20-20 від 08.10. 2020 року.pdf укладений
08 жовтня 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 20-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/20-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 346 119,76
UAH (в тому числі ПДВ 57 686,62 UAH)