Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 50+800 – км 65+160, Рівненська область
Очікувана вартість
7 582 000,00 UAH
UA-2020-09-22-003076-c bcbcae0c7fee47a3a98c37f67a8bc6f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шинкарук Юрій Миколайович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Шинкарук Юрій Миколайович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 09:30
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 13:00
Очікувана вартість: 7 582 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37910 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 50+800 – км 65+160, Рівненська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 19:04
Додаток № 5 (Проєкт договору).doc
22 вересня 2020 19:04
Тендерна документація (Н-25 км 50-км 65).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-22-003076-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39498873
Дата подання: 06 листопада 2020 14:20
Скарга на неправомірні рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Добробут-Проект»
Підстава. За результатами проведеного аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію було подано Скаржником – ТОВ «Добробут-Проект», переможцем визначено Скаржника. Ціна тендерної пропозиції ТОВ «Добробут-Проект» за результатами аукціону склала 4 800 000,00 грн. 23.10.2020 р. о 14:06 Замовником було завантажено вимогу про усунення порушення. 24.10.2020 р. Скаржником було завантажено через електронний майданчик Zakupki.Prom.ua документи, а саме: лист-пояснення на вимогу Замовника. 27.10.2020 р. Протоколом засідання тендерного комітету № 433 було розглянуто Тендерну пропозицію Скаржника на відповідність Тендерній документації. Вказаним протоколом Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Скаржник вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника було здійснено Замовником безпідставно та є неправомірним. Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є неправомірні дії та рішення Замовника відносно відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлені протоколом № 433 від 27.10.2020. Скаржник вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника було здійснено Замовником безпідставно та є неправомірним. Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є неправомірні дії та рішення Замовника відносно відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлені протоколом 433 від 27.10.2020.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2020 20:07
рішення від 10.11.2020 № 20798 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 20:07
рішення від 18.11.2020 № 21453 .pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Службою автомобільних доріг у Рівненській області скасовано рішення від 27.10.2020р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Добробут-Проект» по закупівлі: Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 50+800 – км 65+160, Рівненська область (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) (UA-2020-09-22-003076-c)
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2020 16:46

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 14:03
дані працівники 2.pdf
06 листопада 2020 14:03
дані працівники 1.pdf
06 листопада 2020 14:03
лист-пояснення.PDF
06 листопада 2020 14:03
Протокол відхилення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

23 листопада 2020 20:44
рішення від 18.11.2020 № 21453 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 4 800 000,00
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 6 779 000,00
UAH з ПДВ
6 665 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 6 816 000,00
UAH з ПДВ
6 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 13:06
Електронний підпис
24 жовтня 2020 13:05
лист-пояснення.PDF
24 жовтня 2020 13:05
дані працівники 2.pdf
24 жовтня 2020 13:05
дані працівники 1.pdf
07 жовтня 2020 18:48
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:48
установчі документи.rar
07 жовтня 2020 18:48
рішення.PDF
07 жовтня 2020 18:48
проет договору.PDF
07 жовтня 2020 18:48
Договір №216.pdf
07 жовтня 2020 18:48
Договір №212.pdf
07 жовтня 2020 18:48
довідка субпідряд.PDF
07 жовтня 2020 18:48
довідка санкції.PDF
07 жовтня 2020 18:48
довідка право підпису.PDF
07 жовтня 2020 18:48
довідка банк1.pdf
07 жовтня 2020 18:48
довідка банк 2.pdf
07 жовтня 2020 18:48
Довідка 37 910.pdf
07 жовтня 2020 18:48
дані працівники 2.pdf
07 жовтня 2020 18:48
дані працівники 1.pdf
07 жовтня 2020 18:48
Виписка 37 910.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:35
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:21
Статут.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Накази, сертифікати.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Довідка санкції.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Довідка наявність мтб.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Витяг ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Витяг ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Бухгалтерська довідка.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Технічне завдання.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Листи орендодавців.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Довідка ГІПа.pdf
07 жовтня 2020 15:21
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Рішення скасоване 4 800 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 14:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Рішення скасоване 6 665 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:44
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Рішення скасоване 4 800 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:11
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Відхилено 4 800 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Переможець 6 665 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:42

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано інформацію про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подано копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. Відповідно до наданої інформації, на підтвердження інженера-проектувальника автомобільних доріг (головний інженер проєкту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - Бакуліч Анатолія Миколайовича, (згідно поданої Учасником довідки, бере на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа)), подано копію сертифікату без класу наслідків СС3. Крім того, відповідно до мінімально-необхідної кількості працівників, Учасник підтверджує сертифікованого інженера-проектувальника автомобільних доріг на 1 особу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.2. Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі - зазначено нижче: -Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проєкту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа; -Інженер-проектувальник автомобільних доріг - 2 осіб; -Інженер-проектувальник – (напрямок - інженерно-будівельне проектування доріг у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 3 років- 1 особа; -Інженер – проектувальник (Інженер-геодезист) (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; -Інженер–проектувальник - (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; -Інженер-проектувальник (напрямок - забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища) працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; -Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) працівник сертифікований за вказаним напрямком- 1 особа. Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до вимог законодавства та будівельних норм. - Також додається довідка в довільній формі за підписом ГІПа та завірена його печаткою про те, що у випадку перемоги Учасника за результатами процедури закупівлі, він (ГІП) згоден взяти на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа). - В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. - На працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документальне підтвердження сертифікованого інженера-проектувальника автомобільних доріг (головний інженер проєкту) сертифікованого на об’єктах класу наслідків СС3. 2. Надати документальне підтвердження сертифікованого інженера-проектувальника автомобільних доріг у повній відповідності із мінімально-необхідною кількістю працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі у відповідності до вимог п.1.2. Додатку № 2 до Тендерної документації.

Документи

27 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис

Документи

03 листопада 2020 17:31
Електронний підпис

Документи

18 грудня 2020 13:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
6 665 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2023 16:57
ДУ_9_до_01_06.01.2021.PDF зміни до договору
13 грудня 2023 16:57
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2022 11:30
Д.У. № 7 до Д. № 1 від 06.01.2021.pdf зміни до договору
03 серпня 2022 11:30
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 15:39
ДУ № 1 до Д № 1 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:33
Розрахунки (50-65).pdf укладений
06 січня 2021 13:32
Договір № 1.pdf укладений
06 січня 2021 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.2.8. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п. 9.1. Договору в наступній редакції: « 5.1.Терміни виконання робіт з дати підписання Договору по 31.12.2022р.»; «9.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12. 2022 року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.2.8., п.9.4. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.9.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт з дати підписання договору по 31.12.2023р.»; «9.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2023 року включно, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.2.8., п.9.4, Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін виконання робіт та викласти п.5.1., 9.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Терміни виконання робіт з дати підписання Договору по 31.12.2024р.»; «9.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну виконання робіт, керуючись п. 9.4. Договору, сторони дійшли згоди: Внести зміни у додатки до Договору: Календарний план (Додаток №2), Графік виконання робіт (Додаток №3)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML