Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Кривий Вал (від вул. Б. Хмельницького до вул. Набережної) в місті Луцьку
Очікувана вартість
2 135 000,00 UAH
UA-2020-09-22-003030-c 03cb6ed857834b10bc6dc42d1f15db6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 14:39
Очікувана вартість: 2 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з проєктно-кошторисною документацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт вулиці Кривий Вал (від вул. Б. Хмельницького до вул. Набережної) в місті Луцьку (джерело фінансування закупівлі - державний і місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Кривий Вал
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2021 рік Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 17:59
Тендерна документація (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 1 922 153,88
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" 1 912 045,22
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:17
Зведений кошторис.PDF
08 жовтня 2020 09:03
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:00
Тех кваліф Кривий Вал.zip
08 жовтня 2020 09:00
ДЦ Кривий Вал.zip
08 жовтня 2020 09:00
5.2 договір федорова 8.rar

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:04
Проєкт договору п.а..pdf
27 жовтня 2020 16:04
Довідка на переможця.pdf
27 жовтня 2020 16:04
Довідка МВС 25.09.pdf
27 жовтня 2020 16:04
Довідка ГУ ДПС.rar
07 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:22
9. Довідки по ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 11:22
26. Лист-зобовязання.pdf
07 жовтня 2020 11:22
25. Лист-згода.pdf
07 жовтня 2020 11:22
21. Проєкт договору.pdf
07 жовтня 2020 11:22
20.Фінансова звітність.rar
07 жовтня 2020 11:22
2. Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 11:22
19.Дозвіл Держпраці.pdf
07 жовтня 2020 11:22
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 1 700 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 18:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 21:34
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"
#37669226
Переможець 1 900 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 20:27

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не підтверджено наявності досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (не надано в повному обсязі аналогічних договорів, а саме: зведеного кошторисного розрахунку до договору від 04.09.2018 № 929, акту виконаних робіт № 1 за червень 2019 року до договору від 02.05.2019 № 418 в повному обсязі). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1.3 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, згідно з яким Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження своєї кваліфікації (відповідного зразка): довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) – вибірково; до договорів додаються копії актів виконаних робіт для підтвердження їх виконання). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (завантажити) зведений кошторисний розрахунок до договору від 04.09.2018 № 929, акт виконаних робіт № 1 за червень 2019 року до договору від 02.05.2019 № 418 в повному обсязі

Документи

19 жовтня 2020 18:24
Електронний підпис
19 жовтня 2020 18:24
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 20:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"
#37669226
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 16:36
Додаткова угода_2.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 00:46
Додаткова угода_1.pdf укладений
09 грудня 2020 00:46
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:21
Договір 1189.pdf укладений
12 листопада 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану та плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 1189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 806 510,84
UAH (в тому числі ПДВ 301 085,14 UAH)