Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно - кошторисної документації «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитловому приміщенні КЗ «Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського» Печенізької районної ради Харківської області».
Очікувана вартість
182 800,00 UAH
UA-2020-09-22-002946-a 0d442ba49c7943a6b994baa611904ece
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярішова ВО Печенізької РДА ВО

+380671110810 pr.pechenegi@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 22672668
Вебсайт: http://pech-vo.at.ua/
Місцезнаходження: 62801, Україна , Харківська обл., смт Печеніги, Печенізький район, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 48
Контактна особа: Ярішова ВО Печенізької РДА ВО
+380671110810
pr.pechenegi@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:51
Очікувана вартість: 182 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 914,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виготовлення проектно - кошторисної документації «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитловому приміщенні КЗ «Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського» Печенізької районної ради Харківської області».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62801, Україна, Харківська область, смт Печеніги, Незалежності 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:51
Додаток № 4 Проект договору.docx
22 вересня 2020 15:51
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 вересня 2020 12:19
Вимога що Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника САМЕ У ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ є дискримінаційною. Чому саме в період уточнень? На нашу думку, ознайомлення з об'єктом можливе до кінця терміну подачу пропозицій. Встановивши обмеження у часі, Ви позбавляєте можливість Учасників, які знаходяться на великій відстані брати участь у Вашій закупівлі. Крім цього, період уточнень закінчується 28.09.2020 року о 8:00. Яким чином Учасники повинні здійснювати огляд у вихідні та святкові дні? Пояснюємо, що оголошення на закупівлю учасники бачать не в день його виходу (якщо звісно Ви не маєте свого запланованого переможця, який заздалегіть знає про закупівлю), а протягом всього терміну подання пропозицій. Задля створення конкуретного середовища у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-002946-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ УА-СИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:41210946
Дата подання: 07 жовтня 2020 16:41
Скарга на рішення
Проаналізувавши умови закупівлі та тендерну пропозицію Переможця повідомляємо,
що тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам закупівлі та є такою, яка підлягає відхиленню.
А саме:
1. ФОП Маловик І.В. не надав документального підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію встановленого замовником - наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно п.2 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі:
• довідка у довільній формі, про основний інженерно-технічний персонал та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт
• кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації
2. ФОП Маловик І.В. не надав документального підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію встановленого замовником - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно п.3 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі:
• довідка про досвід виконання аналогічних договорів за формою:
Довідка
про досвід виконання аналогічних договорів
№ з/п Найменування об’єкту та його місцезнаходження Договірна ціна, грн. Період надання послуг (виконання робіт) Контактні дані Замовника (найменування, телефон, ПІБ відповідальної особи)

Натомість надано інший документ, якій не містить інформації яка вимагалася Замовником та не відповідає встановленій формі:
Довідка щодо досвіду.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.10.2020 15:35
Версія документу від: 01.10.2020 15:35
Розкрито: 02.10.2020 16:24
3. ФОП Маловик І.В. не надав документального підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію встановленого замовником - наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору згідно п.1 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі::
• документи що підтверджують право власності, право користування на матеріально – технічну базу
Згідно вимог Замовника зазначеним пунктом вимагається для підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази, учасник крім довідки що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.надати вказані документи. Натомість учасником надано тільки довідку, яка також не містить інформацію про наявність приміщень/офісів:
Довідка - матеріальна база.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.10.2020 15:35
Версія документу від: 01.10.2020 15:35
Розкрито: 02.10.2020 16:24
4. ФОП Маловик І.В. не надав кошторисний розрахунок згідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
5. ФОП Маловик І.В. не надав копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (витягу з рестру платників єдиного податку) згідно пп. І. «Вимоги, щодо Пропозиції Учасника» частини «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.

Інформуємо, що ненадання цих документів створює обов’язок щодо відхилення пропозиції, зокрема аналогічна правова позиція міститься у Рішенні АМКУ №1577 від 18.11.2016 року (щодо ненадання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) та №53-р/пк-ск від 26.01.2015 року (щодо ненадання кошторисної документації яка вимагалася в технічному завданні).
Враховуючи наведене та провівши ґрунтовний аналіз норм чинного законодавства – Конституції України, цивільного законодавства та законодавства про публічні закупівлі, а також умов закупівлі, встановлених Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, реалізуючи свої права, передбачені зокрема статтями 15, 16, 19, 20 Цивільного кодексу України, і обов'язок захищати публічний інтерес, спираючись на ч.1 статті 5 та статтю 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»:

ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення Замовника про визнання Переможцем ФОП Маловик І.В. за закупівлею UA-2020-09-22-002946-a.
2. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Маловик І.В. за закупівлею UA-2020-09-22-002946-a як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2020 13:27
На підставі вищезазначеного, враховуючи те, що надано найнижчу цінову пропозицію з виконання послуг "Виготовлення проектно - кошторисної документації «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитловому приміщенні КЗ «Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського» Печенізької районної ради Харківської області», а процедура закупівлі є спрощеною, вважаю вимоги ТОВ"УА-СИСТЕМИ" безпідставними та такими, що призведуть до збільшення витрат Замовника при закупівлі послуг щодо надання проекту.



Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

07 жовтня 2020 16:40
Скарга.pdf
07 жовтня 2020 16:40
53-р пк-ск від 26.01.2015.pdf
07 жовтня 2020 16:40
_від 18.11.2016 _1577.pdf

Документи

12 жовтня 2020 13:27
ПРОТОКОЛ 63.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Маловик І.В. 62 000,00
UAH з ПДВ
62 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 83 121,60
UAH з ПДВ
83 121,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРАНД ТРЕЙД 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс 121 459,81
UAH з ПДВ
121 459,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:36
Сертифікат.pdf
01 жовтня 2020 15:36
Пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 15:36
паспорт.pdf
01 жовтня 2020 15:36
ІПН Маловик.pdf
01 жовтня 2020 15:35
Дог. аналогичн.pdf
01 жовтня 2020 15:35
Довідка щодо досвіду.pdf
01 жовтня 2020 15:35
Довідка про учасника.pdf
01 жовтня 2020 15:35
Довідка - гарант.зобов.pdf
01 жовтня 2020 15:35
Виписка Маловик.pdf
01 жовтня 2020 15:35
Акт осмотра.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:54
Право власності.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Право власності.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Кошторис.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Кошторис.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Копія витягу з ЄДР.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Копія витягу з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Форма пропозиції.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Форма пропозиції.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Протокол_26.05.2017.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Договір 30-08-ПР-3 ЖД.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Протокол_26.05.2017.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Договір 30-08-ПР-3 ЖД.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Договір 30-08-ПР-1 ЖД.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Договір 30-08-ПР-2 ЖД.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Договір 30-08-ПР-1 ЖД.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Договір 30-08-ПР-2 ЖД.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Довіреність Тєльнова.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Довідка Статистика.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Довідка Статистика.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Довідка про досвід.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Довідка про досвід.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Гарантійний лист.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Відомості з ЄДРПОУ.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Витяг_ПДВ.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Витяг_ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Виписка з ЄДР.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Виписка з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 14:54
Акт обстеження.pdf.zip
01 жовтня 2020 14:54
Акт обстеження.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:27
Статут.pdf
01 жовтня 2020 15:27
пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 15:27
Довідка - персонал.pdf
01 жовтня 2020 15:27
Витяг.pdf
01 жовтня 2020 15:27
витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 15:27
Акт обстеження БТ.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:58
Статутні та повноваж.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Маловик І.В.

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ТОВ БРАНД ТРЕЙД

ТОВ Охорона Мастерс Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Маловик І.В.
#3002621819
Переможець 62 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:23

Документи

05 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:22
ПРОТОКОЛ 57.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Маловик І.В.
#3002621819
62 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:22
ПРОТОКОЛ 57.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 14:33
Доп угода АПС (1).PDF зміни до договору
03 грудня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:14
Договр 10420 (1).PDF укладений
19 жовтня 2020 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5.ст.41 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" :"істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі , крім випадків:1) Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин , що спричинили таке продовження у тому числі обставин не переробної сили , затримки фінансування витрат замовника , за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та враховуючи ситуацію що склалась у фізичної особи-підприємця Маловика Ігоря Вікторовича у зв'язку з хворобою на коронавірус COVID-19 відповідно до листа № М-0023 від 27.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 104/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 000,00
UAH