Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин (А-95 Євро)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-09-22-002920-c d9ba525591da451a8a78ceaacc6f0209
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Наталія Володимирівна

+380679901717 tender_107@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Лобода Наталія Володимирівна
+380679901717
tender_107@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 17:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 17:11
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:14
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8400 літр
Бензин (А-95 Євро)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 10:33
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами бензин.doc
24 вересня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 10:33
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами бензин.doc
22 вересня 2020 17:07
ОГОЛОШЕННЯ бензин.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-002920-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 23 вересня 2020 15:11
Вимога
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 10:31
Доброго дня!
1. Вимоги по якості предмету закупівлі вказано в Додатку 2 до ТД ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин (А-95 Євро)
2. При проведенні закупівлі ми керуємося ЗУ «Про публічні закупівлі», тож немає потреби вносити зміни до ТД та проєкту Договору.
3. Для покращення умов по відповідальності Постачальника/Учасника будуть внесені відповідні зміни до проєкту Договору.
4. Вимоги по якості предмету закупівлі вказано в Додатку 2 до ТД ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин (А-95 Євро), порядок здійснення оплати вказано в п. ІV проєкту Договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОТТО КАРД" 162 792,00
UAH з ПДВ
157 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" 163 380,00
UAH з ПДВ
157 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 180 432,00
UAH з ПДВ
175 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 176 400,00
UAH з ПДВ
176 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 184 968,00
UAH з ПДВ
184 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:46
ДСТУ 7688-2015 (Копия).pdf
05 жовтня 2020 14:46
ДСТУ 7687-2015 (копия).pdf
05 жовтня 2020 14:46
Відстань 2,7 км.jpg
05 жовтня 2020 14:46
0. Статутні (оригінали).pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 09:30
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:17
Техніча характерістика.pdf
30 вересня 2020 09:17
серт_А95_УкрТат.pdf
30 вересня 2020 09:17
Пропозиція.pdf
30 вересня 2020 09:17
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 09:17
Перелік АЗС.pdf
30 вересня 2020 09:17
пасп_А95_УкрТат.pdf
30 вересня 2020 09:17
опис.pdf
30 вересня 2020 09:17
наказ Бойчук.pdf
30 вересня 2020 09:17
Лист-згода.pdf
30 вересня 2020 09:17
контракт.pdf
30 вересня 2020 09:17
Інформаційна довідка.pdf
30 вересня 2020 09:17
Гарантійний лист.pdf
30 вересня 2020 09:17
витяг з ЄДР.pdf
30 вересня 2020 09:17
17_ліцензія.pdf
30 вересня 2020 09:17
6_ПДВ.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:54
Ліцензії Київ та обл.7z
02 жовтня 2020 11:54
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
02 жовтня 2020 11:54
Ліцензії.pdf
02 жовтня 2020 11:54
Протоколи+Наказ.pdf
02 жовтня 2020 11:54
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 11:54
Сертифікат ДСТУ.pdf
02 жовтня 2020 11:54
Технічні вимоги А-95.pdf
02 жовтня 2020 11:54
Ліцензія ТОВ ВОГ КАРД.pdf
02 жовтня 2020 11:54
Опис до Статуту.pdf
02 жовтня 2020 11:54
Зразок талонів А-95.pdf
02 жовтня 2020 11:54
А-95_Сертифікат+Паспорт.pdf
02 жовтня 2020 11:53
Витяг ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 11:53
АЗК Київ та область.pdf
02 жовтня 2020 11:53
Виписка ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 11:53
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 11:53
Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 11:53
АЗК в радіусі 10 км.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:29
Аваль_заб.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Аваль_рах.pdf
05 жовтня 2020 14:29
АЗС поблизу Замовника.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Відгук ШЕУ Рівне.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Відомості ЄДРПОУ 23.03.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Відомості.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Довідка ДСТУ.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Довідка печатка.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Договір ШЕУ Рівне.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Додаток 4 Лист згода.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Завірений витяг19.08.pdf
05 жовтня 2020 14:29
завірені А95.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Лист гарантія товару.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Лист про ліцензію.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Ліцензійний договір.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Накладні ШЕУ Рівне.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Опис товару.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Оригінал А - 95.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Перелік АЗС Україна.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Рітейл_ОК.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Схід_ОК.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Термін дії талонів.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Технічні вимоги.pdf
05 жовтня 2020 14:29
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОТТО КАРД"

ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОТТО КАРД"
#39711536
Переможець 157 248,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:05

Документи

08 жовтня 2020 17:05
Протокол 41.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОТТО КАРД"
#39711536
157 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 17:05
Протокол 41.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 17:05
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 17:03
Договір МК-001740.1214.2020.PDF укладений
21 жовтня 2020 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 157 248,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 208,00 UAH)