Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)"
Очікувана вартість
2 825 083,20 UAH
UA-2020-09-22-002749-a d4676290fa3940d4a95e24abc07eb80a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Наталія Володимирівна

+380937691794 nv-kech_tender@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 07760151
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39
Контактна особа: Данилюк Наталія Володимирівна
+380937691794
nv-kech_tender@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 16:30
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:21
Очікувана вартість: 2 825 083,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 250,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28250.83 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3 протягом п’ятнадцяти днів після їх підписання, згідно Плану фінансування капітального ремонту Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:33
тд 2-331.docx
22 вересня 2020 15:28
Проект_договору.docx
22 вересня 2020 15:28
Відомості 2-331.doc
22 вересня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:33
тд 2-331.docx
22 вересня 2020 15:28
тд 2-331.docx
22 вересня 2020 15:28
Проект_договору.docx
22 вересня 2020 15:28
Відомості 2-331.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-002749-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СЛМ-ПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:39567941
Дата подання: 20 жовтня 2020 14:45
Вимога про скасування рішення
Детальний опис прикладається
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2020 14:00
На Вашу вимогу від 20.10.2020 року Новоград-Волинська квартирно-експлуатаційна частина району надає роз’яснення щодо прийняття рішення обрання переможцем торгів ПП «Моноліт Індустрія» код ЄДРПОУ 43374123:
Приватне підприємство «Моноліт -Індустрія» було надано довідки з банку №64-2-04/171 від 28.09.2020 року, та довідку з банку 64-2-04/170 від 28.09.2020 року в якій чітко вказано що станом на 28.09.2020 року не має отриманих та непогашених кредитів, також учасник надав інформаційну довідку про відсутність заборгованості №07/06 від 07.10.2020 року та банківську гарантію отримання якої не можливе при будь якій заборгованості. Підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
Щодо термінів договорів оренди №03/01 від 03.01.2020 року, №1/01.02.2020 від 01.02.2020 року,№04/05 від 04.05.2020року(договір оренди транспортного засобу),№1 від 04.05,2020 року (договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) даними договорами передбачена пролонгація договорів. Також п.1,ст.764 ЦКУ передбачає, якщо наймач продовжує користуватися майном після закінчення строку договору найму, то, за відсутності заперечень наймодавця протягом одного місяця, договір вважається поновленим на строк, який був раніше встановлений договором. Приватним підприємством «Моноліт-Індустрія» було надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №07/10 від 07.10.2020 року в якій було повідомлено що «Вищенаведеного обладнання та устаткування вистачає в повному обсязі для виконання робіт по об’єкту. В разі виникнення додаткової потреби в технологічних механізмах їх додатково буде залучено на правах оренди або надання послуг. Виходячи з вищенаведеного підстав для відхилення по даній вимозі у тендерного комітету не було.
Також повідомляємо, що згідно календарного графіку який було подано Приватним Підприємством «Моноліт індустрія» поставки товарів відповідаю технічному завданню тендерної документації а саме: термін виконання вказано не пізніше 30.11.2021 року, учасник надав календарний графік робіт з достроковими термінами, що не суперечить вимогами тендерної документації.
Щодо гарантійного листа з посиланням на оголошення повідомляємо, Приватне підприємство «Моноліт -Індустрія» надало лист-гарантію № 07/15 від 07.10.2020 року з посиланням на оголошення а саме: UA-2020-09-22-002749-a. Підстави для вимоги відсутні.
п. 7.3 Розділу ІІІ передбачає «У разі, якщо учасник не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників), у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг (виконання робіт) субпідрядника (субпідрядників)» Відповідно Приватне підприємство «Моноліт -Індустрія» надало довідку №07/57 від 07.10.2020 року про те, що для виконання замовлення по закупівлі: (код ДК 021:2015 –45450000- Інші завершальні будівельні роботи) «Капітальний ремонт будівлі №2/331
(сховище) військове містечко № 2, 30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська обл.. (шифр 20-11)» не буде залучати субпідрядника. Таким чином підстав для відхилення в тендерного комітету не було.
Таким чином вимогу про скасування рішення щодо обрання переможцем закупівлі: (код ДК 021:2015 –45450000- Інші завершальні будівельні роботи) «Капітальний ремонт будівлі №2/331 (сховище) військове містечко № 2, 30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська обл.. (шифр 20-11)» Приватного підприємства «Моноліт -Індустрія» відхилено в повному обсязі.

Документи подані скаржником

20 жовтня 2020 14:45
Вимога 2_331 (шифр 20-11).pdf

Документи

24 жовтня 2020 14:00
Відповідь на вимогу2-331.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000058 ● bfe86f2e90a14cb89743e8cf1f6ba1e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 14:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-09-22-002749-a 22.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-11 19:15:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №2/331 (сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК «Північ», м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-22-002749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-16 14:08:26

"Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)"

На Ваш запит від 11.02.2021 року, щодо надання пояснення надаю наступну інформацію:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої ФОП Пилипенко Ігор Віталійович, згідно якої було отримано позитивний експертний висновок ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА».
Додатки (скан-копії):
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
2. Експертний звіт(позитивний)
3. Розрахунок очікуваної вартості

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-23 10:36:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №2/331 (сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК «Північ», м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-22-002749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пунктів 6.1 та 6.2. частини 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання платіжного доручення з відміткою банку під час укладення договору, яке підтверджує внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-26 11:23:18

Відповідь на запит по процедурі UA-2020-09-22-002749-a "Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)"

На Ваш запит від 23.02.2021 року, щодо надання інформації та документів, щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пунктів 6.1 та 6.2. частини 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання платіжного доручення з відміткою банку під час укладення договору, яке підтверджує внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору надаю наступну інформацію:
Відповідно до п.6.1 тендерної документації під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 3 (три) відсотки кошторисної вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). Відповідно до 6.2. платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Приватним підприємством «Моноліт Індустрія» у складі тендерної пропозиції надано Лист-гарантію про забезпечення виконання договору в разі перемоги у торгах за №07/23 від 07 жовтня 2020р.. Також, ПП «Моноліт Індустрія» було надано платіжне доручення №417 від 29 жовтня 2020 року, на суму 63693,60 грн., що складає 3% кошторисної вартості договору (2 123 120,00 грн.). Договір підряду №518 на виконання робіт з капітального ремонту військового об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)" було укладено 04.11.2020 року. Зважаючи на вищевикладене тендерний комітет вважає, що переможцем було повністю виконано умови пунктів 6.1 та 6.2 розділу VI тендерної документації.
Додатки (скан-копії):
1. Лист-гарантія про забезпечення виконання договору №07/23 від 07 жовтня 2020р..
2. Платіжне доручення №417 від 29 жовтня 2020року.
3. Договір №518 від 04.11.2020 р..

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-22-002749-a Державною аудиторською службою України (далі - ДАСУ) 04 березня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі процедури закупівель по предмету «Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)» (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-09-22-002749-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту першого статті 24 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Щодо порушень вимог пункту першого статті 24Закону. Так, згідно вимог частини 1 ст. 24 Закону передбачено, щозамовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Слід відмітити, що ст. 24 Закону поділено на дві частини, без поділу на пункти цих частин. Проте, у висновку про результати моніторингу ДАСУ зазначено про порушення вимог п. 1 ст. 24 Закону, тобто зазначено про порушення не існуючого пункту ст. 24 Закону, який фактично порушити не можливо. Разом з тим, слід зазначити, що надання роз’яснення на звернення навіть з порушенням триденного терміну не впливає на результатами проведення процедури закупівель та не створює жодних не негативних наслідків як для учасників торгів, так і для переможця процедури закупівель, та відповідно не суперечить принципам процедури здійснення публічних закупівель закріпленим в ст. 5 Закону. Щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «Моноліт Індустрія У висновку ДАСУ зазначено, що Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально - технічної бази надав договори зі строком дії до 31.12.2020, а саме: договір оренди від 03.01.2020 року № 03/01 (далі – договір № 03/01), договір оренди від 01.02.2020 № 1/01.02.2020 (далі договір № 1/01.02.2020), договір про оренду транспортного засобу від 04.05.2020 № 04/05, договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) від 04.05.2020 року № 1, договір від 05.05.2020 №05/05. Однак, умовами договорів № 03/01 та № 1/01.02.2020 не передбачена їх автоматична пролонгація без внесення змін та укладання додаткових угод і додатків, у тій самій формі, що і договори, чим не підтверджено інформацію, що зазначена у довідці про наявність матеріально - технічної бази, та порушено вимоги абзацу 5.3 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовника. Проте, зі вказаними висновками не можливо погодиться виходячи з наступного. Відповідно до вимог абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавства, у складі тендерної пропозиції подається довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (у тому числі будівельної техніки та (або) будівельного обладнання у кількості не менше 10 найменувань) та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди (надання послуг, лізингу) обладнання (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 30 листопада 2021 року). У складі тендерної пропозиції Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» надано довідку від 07.10.2020 № 07/10, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (у тому числі будівельної техніки та будівельного обладнання у кількості 23 найменувань) та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення). Для підтвердження інформації зазначеної у довідці у складі пропозиції Приватне підприємство «Моноліт Індустрія», зокрема надано копії 20 інвентарних карток обліку основних засобів, які підтверджують наявність в учасника власного будівельного обладнання в кількості 20 одиниць, тобто не менше 10 одиниць. Разом з тим, тендерна документація не містить окремих вимог щодо обов’язкового переліку обладнання (у тому числі будівельної техніки та (або) будівельного обладнання переліку, необхідного для виконання робіт обладнання, наявність якого має бути підтверджена учасником у складі пропозиції. Враховуючи вищевикладене, Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» дотримано вимоги абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, у висновку ДАСУ зазначено, що Приватне підприємство «Моноліт Індустрія»у складі тендерної пропозиції надав довідку щодо наявності 18 працівників відповідної кваліфікації. Проте, для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник не надав жодних підтверджуючих документів на 11 працівників, що зазначені у довідці, а саме: Гопанчука Олександра Володимировича, Олексюка Сергія Васильовича, Лавриновича Василя Михайловича, Мороза Віктора Миколайовича, Оголя Юрія Анатолійовича, Королюка Олега Петровича, Жовтецького Сергія Анатолійовича, Куніцина Сергія Геннадійовича, Присяжнюка Петра Васильовича, Жигадло Анатолія Йосиповича, Данильчука Сергія Миколайовича (наявні документи тільки на 7 осіб, зокрема трудова книжка директора ПП «Моноліт Індустрія» Долнера А.В., трудові договори з Боровецем М.П., Подсадним Б.В. ФіськовоюС.О. Бондарчуком І.В., Трофимчуком Ю.В., Басовецем Т.М.). Проте, зі вказаними висновками не можливо погодиться виходячи з наступного. Відповідно до вимог абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавства, у складі тендерної пропозиції подається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду у кількості не менше 15 осіб за встановленою формою. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, копію штатного розпису учасника. У складі тендерної пропозиції Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» надано довідку від 07.10.2020 № 07/29, яка містить інформацію про наявність в учасника 18 працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці у складі пропозиції Приватне підприємство «Моноліт Індустрія», зокрема надано трудову книжку на директора ПП «Моноліт Індустрія» Долнера А.В. та трудові договори з Боровецем М.П., Подсадним Б.В. ФіськовоюС.О. Бондарчуком І.В., Трофимчуком Ю.В., Басовецем Т.М.). Щодо не надання копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками на решту 11 працівників, то вищевказані працівники в ПП «Моноліт Індустрія» працюють за сумісництвом та відповідно, їх трудові книжки знаходяться за основним місцем роботи працівників, при цьому законодавством не передбачено оформлення трудових книжок на сумісників. Поряд з тим, відповідно п. 5.7 пункту 5 розділу III тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» дотримано вимоги абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Зважаючи на вище викладене, учасником торгів Приватним підприємством «Моноліт Індустрія» повністю дотримано вимогиабзацу 5.3 пункту 5розділу ІІІ тендерної документації, а відтак нами як замовником не порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Щодо вимоги ДАСУ здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, то як уже зазначалося вище замовником в ході проведення процедури закупівель дотримано вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а відтак моніторингом не встановлено порушень законодавства у сфері закупівель, як вплинули на результати проведення процедури закупівель та відповідно допущення яких мало б наслідком вжиття заходів щодо їх усунення. Крім того, вважаємо за необхідне зазначити, що згідно з ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Тобто, договір може бути розірваний за згодою сторін в будь-який момент, незалежно від наявності чи відсутності порушень зобов`язань однією зі сторін або інших певних обставин. При цьому, законодавством допускається можливість відмови від договору, тобто розірвання договору в односторонньому порядку, виключно у визначених договором або законом випадках. Статтею 188 Господарського кодексу України передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Частиною 3 ст. 651 ЦК України передбачено, що у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. В той же час, вимога ДАСУ є безпідставною, оскільки а ні положеннями цивільного та господарського законодавства, а ні спеціальними нормами Закону України «Про публічнізакупівлі» не передбачено можливості розірвання договору про закупівлю замовником в односторонньому порядку. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Отже, розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами.

2021-03-12 16:27:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» 2 351 379,75
UAH з ПДВ
2 123 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" 2 399 942,77
UAH з ПДВ
2 123 121,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" 2 556 986,75
UAH з ПДВ
2 123 986,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:30
15 Досвід роботи.rar
08 жовтня 2020 15:30
8 Витяг з ЄДР.pdf
08 жовтня 2020 15:30
7 Паспорт Долнера А В.pdf
08 жовтня 2020 15:30
21 Довідки з банку.pdf
08 жовтня 2020 15:30
2 Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 15:30
16 Фінансовий звіт.pdf
08 жовтня 2020 15:30
9 Виписка з ЄДР.pdf
08 жовтня 2020 15:30
6 Наказ на директора.pdf
08 жовтня 2020 15:30
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:55
Листи та довідки 2.pdf
08 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:29
Витяг ПДВ.jpg
08 жовтня 2020 14:29
Відомості статистика.jpg
08 жовтня 2020 14:29
Статут -.pdf
08 жовтня 2020 14:29
Розрахунок ЗП, ЗВВ, АВ.pdf
08 жовтня 2020 14:29
62 2_331.imd
08 жовтня 2020 14:29
С У Я 2019 (2).jpg
08 жовтня 2020 14:29
Лицензия МНС 2015 (1).jpg
08 жовтня 2020 14:29
Держпромнагляд 2017 (1).jpg
08 жовтня 2020 14:29
СЛМ Пласт.pdf
08 жовтня 2020 14:29
2f53d29f-5bc7-4a17-b772-9a3595737c0e.pdf
08 жовтня 2020 14:29
Підписаний_G1020-4322-GL_tender.pdf
08 жовтня 2020 14:29
паспорт код.pdf
08 жовтня 2020 14:29
Дозвіл.jpg
08 жовтня 2020 14:29
Фінансова звітність -.pdf
08 жовтня 2020 14:29
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:23
Дозвільні документи.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Відгук.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Договірна ціна.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Акт обстеження обєкта.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Кошторисна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Моноліт Індустрія»

ПП "СЛМ-ПЛАСТ"

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Моноліт Індустрія»
#43374123
Переможець 2 123 120,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Моноліт Індустрія»
#43374123
2 123 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 10:05
Додаткова угода №1 до договору №518.pdf укладений
23 грудня 2021 10:05
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 12:10
дог 2-331.pdf укладений
04 листопада 2020 12:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: В зв'язку з відсутністю фінансування на 2020-2021 рр.