Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Григорівської ЗОШ І-ІІІ ст. на 11 класів в с. Григорівка, Бахмацького району, Чернігівської області (коригування) з виділенням черговості (І черга) (ДК 021:2015 - 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)
Очікувана вартість
6 292 604,00 UAH
UA-2020-09-22-002610-b a5ab58e96ae541c3aa2399adeb28284d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
26.07.2019 було оголошено процедуру відкритих торгів з предмету закупівлі: «Будівництво Григорівської ЗОШ І-ІІІ ст. на 11 класів в с. Григорівка, Бахмацького району, Чернігівської області (коригування) з виділенням черговості (І черга) (ДК 021:2015 - 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)», за результатами проведення якої з переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД» 04.09.2019 укладено договір підряду №28-Б, вартістю 13 497 220,00 грн (тринадцять мільйонів чотириста дев’яносто сім тисяч двісті двадцять гривень 00 копійок). В ході проведення будівництва виникла необхідність у виконанні додаткових робіт, які через об’єктивні причини не були передбачені технічним завданням по вказаному об’єкту. У зв’язку з цим, комісією у складі представників замовника, проєктної організації та підрядної організації проведено обстеження Григорівської ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Григорівка Бахмацького району Чернігівської області, за результатами якого складений дефектний акт. Було здійснено коригування проєктної документації, де було враховано всі необхідні додаткові роботи та отримано позитивну експертну оцінку щодо розгляду проектної документації, чим засвідчено наявність додаткових обсягів робіт, які не було зазначено у початковому проєкті. Таким чином, виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт з будівництва Григорівської ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Григорівка Бахмацького району Чернігівської області. Обсяг додаткових робіт згідно з дефектним актом, не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю від 04.09.2019 №28-Б. З огляду на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД» виконує роботи за основним договором, та враховуючи те, що додаткові роботи є аналогічними та технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових робіт Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД» надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а після завершення виконання робіт забезпечить належну передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації будівлі. Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірної ситуації та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкту вцілому після завершення будівельних робіт. На підставі п. 5 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) було прийнято рішення провести закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Будівництво Григорівської ЗОШ І-ІІІ ст. на 11 класів в с. Григорівка, Бахмацького району, Чернігівської області (коригування) з виділенням черговості (І черга)» шляхом застосування переговорної процедури та для участі у ній надіслано запрошення виконавцю основного договору Товариству з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД». Для участі у переговорах, які відбулись 17.09.2020, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД» надано документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 Закону, а також інші необхідні документи. Вартість пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД» становить 6 292 604,00 грн, що не перевищує 50 відсотків основного договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 10:58
Оскарження наміру укласти договір: 03 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Григорівської ЗОШ І-ІІІ ст. на 11 класів в с. Григорівка, Бахмацького району, Чернігівської області (коригування) з виділенням черговості (І черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16561, Україна, Чернігівська область, Бахмацький район, с. Григорівка, вул. Шкільна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000008 ● 389584f230874c6698e0559a82cdc11d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 13:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


07.12.2020 № 77

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2020 № 77

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

4 UA-2020-09-22-002610-b 22.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД»
#38119125
Переможець 6 292 604,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 10:58

Документи

22 вересня 2020 10:58
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:37
повідомлення про намір
22 вересня 2020 10:37
924

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 10:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТТРЕЙД»
#38119125
6 292 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2020 10:58
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:37
повідомлення про намір
22 вересня 2020 10:37
924

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 13:31
13-Б_4.PDF зміни до договору
26 травня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 19:01
13-Б_3 Додатки 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 19:00
13-Б_3 Додатки 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 19:00
13-Б_3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 19:00
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:20
13-Б_2.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 11:49
13-Б_1 Додатки 2.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:38
13-Б_1 Додатки 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:38
13-Б_1.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:56
Додатки 3 укладений
08 жовтня 2020 16:38
Додатки 2 укладений
08 жовтня 2020 16:38
Додатки 4 укладений
08 жовтня 2020 16:38
Додатки 1 укладений
08 жовтня 2020 16:38
13-Б укладений
08 жовтня 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору, уточнення терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 444 348,17
UAH (в тому числі ПДВ 407 391,36 UAH)