Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою: вул. Івана Мазепи, 9" у Печерському районі міста Києва.
Очікувана вартість
1 409 900,00 UAH
UA-2020-09-22-002463-a e5a2456a8b1746318f767b20eeb052d9
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козінцева Анастасія Анатоліївна

+380442885969 Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451550
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Місто Київ, вул. Московська,37/2, каб. № 10.
Контактна особа: Козінцева Анастасія Анатоліївна
+380442885969
Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 08:00
Очікувана вартість: 1 409 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 099,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою: вул. Івана Мазепи, 9" у Печерському районі міста Києва.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою: вул. Івана Мазепи, 9" у Печерському районі міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Мазепи, 9, м. Київ, м. Київ, 36021, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:57
3 проект договору.docx
22 вересня 2020 14:57
2_тех завдання .docx
22 вересня 2020 14:57
додаток 2 до кваліф вимог.docx
22 вересня 2020 14:57
додаток 1 до кваліф вимог.docx
22 вересня 2020 14:57
1_кваліф вимоги.docx
22 вересня 2020 14:57
1_Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.13 Додатку 1 до Оголошення
Дата подання: 23 вересня 2020 15:02
Дата відповіді: 23 вересня 2020 15:27
п.13 Додатку 1 до Оголошення вимагає надання копії довідки, завіреної Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві. Доводимо до Вашого відома, що Департамент інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управління (відділ) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві надають оригінали довідки в паперовому, або електронному вигляді. Послуги з завіряння копій довідок не надаються. Оскільки Учасник може надати або оригінал довідки, або копію завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою просимо внести зміни до п. 13 Додатку 1 до Оголошення та видалити слово копія, або вимогу, щодо завення копії Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Учасник надає оригінал довідки або її копію завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою.
п.8 додатку 1 до Оголошення
Дата подання: 23 вересня 2020 15:02
Дата відповіді: 23 вересня 2020 15:33
п.8 додатку 1 до Оголошення вимагає надання відомість з ЄДРПОУ. Вимога данного пункту передбачає надання оригіналу документу (слово копія відсутнє)Водночас під пунктом зазначено, що документ подається * за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання). В прикінцевих положеннях додатку 1 до Оголошення зазначено, що за підписом уповноваженої особи учасника та скріплені печаткою надаються документи окрім скан-копій оригіналів. Просимо надати роз'яснення чи потрібні підпис уповноваженої особи учасника та печатка учасника на оригіналі відомостей з ЄДРПОУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Учасник надає оригінал довідки або її копію завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою». Скан-копії оригіналів учасник має право не завіряти.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕД БУД 1 368 622,02
UAH з ПДВ
1 368 622,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 17:09
Документи ч.2.rar
30 вересня 2020 17:09
Документи ч.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕД БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕД БУД
#42605206
Переможець 1 368 622,02
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 13:35

Документи

01 жовтня 2020 13:35
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕД БУД
#42605206
1 368 622,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 13:35
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
06 жовтня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:07
ду _ 1 до договору _ 108 від 06.10.2020.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі позитивного експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 353 577,19
UAH (в тому числі ПДВ 225 596,20 UAH)