Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку формату А4
Очікувана вартість
207 500,00 UAH
UA-2020-09-22-002141-b 7e6b5d1ceee945b38e3e0c10e14399de
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вовчук

+380660243640 0984121890@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Інна Вовчук
+380660243640
0984121890@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 207 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 037,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 пачок
Папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 10:10
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-002141-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 вересня 2020 14:58
ISO
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлюють міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 15:04
Вимога щодо обов’язкового надання у складі тендерної документації копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 не є такою інформацією, вимоги щодо наявності якої, передбачені законодавством.
Крім того, у подальшому може бути визнана такою, що обмежує конкуренцію, та є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які не мають зазначених сертифікатів, зокрема і тих, які не є виробниками товару.
Таким чином, вимога щодо внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю паперу для друку формату А 4 (код ДК 021:2015: 30197630-1 «Папір для друку») щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 UA-2020-09-22-002141-b.c1 не підлягає задоволенню.

Документи

24 вересня 2020 15:04
протокол від 24.09.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 172 050,00
UAH з ПДВ
172 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:33
Документи 2.pdf
08 жовтня 2020 12:33
Документи 1.pdf
08 жовтня 2020 12:33
Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 жовтня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій