Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект лавок
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-09-22-002082-b 77f2b1c3262146009e978ce86ad323a0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ольховський

+380567670336 nashzahist@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Ольховський
+380567670336
nashzahist@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 10:04
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Лавка дерев'яна комбінована зі спинкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект лавок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, Парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться на підставі видаткової накладної, після фактичного отримання та монтажу товару - 100% після оплата, протягом 14 банківських днів. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Паркові лави
Дата подання: 22 вересня 2020 12:22
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:57
Доброго дня. Підскажить будьласка, чи потрібне учаснику додатково ураховувати розвантажування, зборку та встановлення паркових лав?
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що відповідно до умов оплати визначних замовником, вона проводиться на підставі видаткової накладної, після фактичного отримання та монтажу товару - 100% після оплата, протягом 14 банківських днів.
За таких підстав, учасник повинен забезпечити:
- доставку;
- розвантаження;
- влаштування (монтаж);
Доставка та встановлення товару здійснюється за рахунок учасника – переможця, то вартість даних суміжних послуг розраховуються та включається учасником до вартості предмету закупівлі. Збірка та встановлення мають виконуватись професійними фахівцями з дотриманням всіх вимог до облаштування дитячого ігрового комплексу. Оскільки під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуг з поставкою та встановленням товару, предметом закупівлі в такому разі є товар за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самого товару.
фото або візуалізація
Дата подання: 22 вересня 2020 13:06
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:54
Доброго дня, надішліть, будь ласка, фото або ескіз предмету закупівлі. Дякую за відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі потреби тендерна документація може містити плани, креслення, малюнки чи опис закупівлі. Виходячи, що у Додатку 1 до Оголошення міститься інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, тому учасники публічних закупівель здійснюють самостійно креслення (ескіз) предмету закупівлі (за потреби), у зв’язку з тим, що такі креслення є їх об’єктом авторського права чи об'єктом інтелектуальної власності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 10:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКБУД-78" 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 17:26
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:26
Проект договору.pdf
29 вересня 2020 15:38
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:37
Статут.pdf
29 вересня 2020 15:37
Пропозиція.pdf
29 вересня 2020 15:37
Проект договору.pdf
29 вересня 2020 15:37
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРКБУД-78"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРКБУД-78"
#43580083
Переможець 105 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 16:03

Документи

02 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКБУД-78"
#43580083
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:58
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 12:39
ТОВ Паркобу-78 (Лавки).pdf укладений
12 жовтня 2020 12:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 105 000,00
UAH