Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект лавок
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-09-22-002082-b ● 77f2b1c3262146009e978ce86ad323a0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Сергій Ольховський +380567670336 nashzahist@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2020 10:04 |
Очікувана вартість: | 105 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3150 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Лавка дерев'яна комбінована зі спинкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект лавок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, Парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться на підставі видаткової накладної, після фактичного отримання та монтажу товару - 100% після оплата, протягом 14 банківських днів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 10:07 |
Додаток №2 - Форма пропозиції.doc | |
22 вересня 2020 10:07 |
Додаток №4 - Проект договору.doc | |
22 вересня 2020 10:07 |
Додаток №3 - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx | |
22 вересня 2020 10:07 |
Оголошення.docx | |
22 вересня 2020 10:07 |
Додаток №1 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Паркові лави
Дата подання: 22 вересня 2020 12:22
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:57
Доброго дня. Підскажить будьласка, чи потрібне учаснику додатково ураховувати розвантажування, зборку та встановлення паркових лав?
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що відповідно до умов оплати визначних замовником, вона проводиться на підставі видаткової накладної, після фактичного отримання та монтажу товару - 100% після оплата, протягом 14 банківських днів.
За таких підстав, учасник повинен забезпечити:
- доставку;
- розвантаження;
- влаштування (монтаж);
Доставка та встановлення товару здійснюється за рахунок учасника – переможця, то вартість даних суміжних послуг розраховуються та включається учасником до вартості предмету закупівлі. Збірка та встановлення мають виконуватись професійними фахівцями з дотриманням всіх вимог до облаштування дитячого ігрового комплексу. Оскільки під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуг з поставкою та встановленням товару, предметом закупівлі в такому разі є товар за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самого товару.
За таких підстав, учасник повинен забезпечити:
- доставку;
- розвантаження;
- влаштування (монтаж);
Доставка та встановлення товару здійснюється за рахунок учасника – переможця, то вартість даних суміжних послуг розраховуються та включається учасником до вартості предмету закупівлі. Збірка та встановлення мають виконуватись професійними фахівцями з дотриманням всіх вимог до облаштування дитячого ігрового комплексу. Оскільки під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуг з поставкою та встановленням товару, предметом закупівлі в такому разі є товар за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самого товару.
фото або візуалізація
Дата подання: 22 вересня 2020 13:06
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:54
Доброго дня, надішліть, будь ласка, фото або ескіз предмету закупівлі. Дякую за відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі потреби тендерна документація може містити плани, креслення, малюнки чи опис закупівлі. Виходячи, що у Додатку 1 до Оголошення міститься інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, тому учасники публічних закупівель здійснюють самостійно креслення (ескіз) предмету закупівлі (за потреби), у зв’язку з тим, що такі креслення є їх об’єктом авторського права чи об'єктом інтелектуальної власності.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАРКБУД-78" #43580083 |
Переможець |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 12:39
|
ТОВ Паркобу-78 (Лавки).pdf | укладений |
12 жовтня 2020 12:39
|