Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кошти за рахунок субвенції з державного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-09-22-001852-b 2081208e0de44a2da6bdc4ad8216dce5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Горбачова

+380564041192 byh_pty62@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ ТОРГІВЛІ ТА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ"
Код ЄДРПОУ: 01566502
Місцезнаходження: 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Гетьманська, 78
Контактна особа: Тетяна Горбачова
+380564041192
byh_pty62@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 09:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 09:52
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:05
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Кошти за рахунок субвенції з державного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Гетьманська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:58
Крісло-кокон (1) (2).docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 вересня 2020 10:20
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Технічна помилка в назві предмета закупівлі
Документи:
29 вересня 2020 10:20
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:18
Протокол 103.pdf