Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, 33182210-4 Кардіостимулятори (47266 Імплантівний однокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний, 47265 Імплантівний двокамерний електроакардіостимулятор, частотноадаптивний, 35751 Відведення для черезшкірної електростимуляції)
33180000-5 Functional support, 33182210-4 Pacemaker (47266 Single-chamber implantable pacemaker, fixed-rate/demand, 47265 Dual-chamber implantable pacemaker, rate-responsive, 35751 Transcutaneous electrical stimulation lead)
Очікувана вартість
1 115 000,00 UAH
UA-2020-09-22-001576-c 29ee9b8d5e934f478a28474aafe3bac5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Сергій

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Бондаренко Сергій
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Голюк Олексій
+380487252054
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Military Medical Clinical Centre
National ID: 08199969
Contact point: Bondarenko Sergei
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Additional contacts: Golyuk Oleksiy
+380487252054

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 14:32
Очікувана вартість: 1 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 вересня 2020 13:32
Enquiries until: 13 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 1 115 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 575 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, 33182210-4 Кардіостимулятори (47266 Імплантівний однокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний, 47265 Імплантівний двокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний, 35751 Відведення для черезшкірної електростимуляції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

33180000-5 Functional support, 33182210-4 Pacemaker (47266 Single-chamber implantable pacemaker, fixed-rate/demand, 47265 Dual-chamber implantable pacemaker, rate-responsive, 35751 Transcutaneous electrical stimulation lead)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 13:33
ТД мед 22.09.20.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціноутвоення
Дата подання: 24 вересня 2020 16:01
Дата відповіді: 29 вересня 2020 14:29
Просимо пояснити методику ціноутворення закупівель. Згідно з ДК 021:2015 - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі №7 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону) в процесі редукціону ціна була зменшена на 30 відсотків. Просимо пояснити на що закладаються 30 відсотків ?
Відповідь: Шановний Запитувачу!
Ваше запитання не стосується даної процедури закупівлі
40 відсоткове завищення ціни
Дата подання: 10 жовтня 2020 23:43
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 14:55
Шановний замовнику, Питання щодо цпноутворення по суті. Згідно з законодавством України ціна закупівлі не може перевищівати 10 відсотків від середньої регіональної.У наявності неоднаразове перевищення щонайменше ніж на 30 відсотків. Просимо пояснити.
Відповідь: Шановний Запитувачу!
Ваше запитання не стосується даної процедури закупівлі. Закупівля проводиться за кодом 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, 33182210-4 Кардіостимулятори (47266 Імплантівний однокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний, 47265 Імплантівний двокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний, 35751 Відведення для черезшкірної електростимуляції).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-001576-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 10 жовтня 2020 23:46
Згідно з законодавством України ціна закупівлі не може перевищівати 10 відсотків від середньої регіональної. У наявності неоднаразове перевищення щонайменше ніж на 30 відсотків. Просимо пояснити методику ціноутворення закупівель. Згідно з ДК 021:2015 - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі №7 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону) в процесі редукціону ціна була зменшена на 40відсотків. Просимо пояснити на що закладаються 40 відсотків ?
Згідно з законодавством України ціна закупівлі не може перевищівати 10 відсотків від середньої регіональної. У наявності неоднаразове перевищення щонайменше ніж на 30 відсотків.
Просимо пояснити методику ціноутворення закупівель. Згідно з ДК 021:2015 - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі №7 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону) в процесі редукціону ціна була зменшена на 40відсотків. Просимо пояснити на що закладаються 40 відсотків ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2020 14:56
Шановний Запитувачу!
Ваше запитання не стосується даної процедури закупівлі. Закупівля проводиться за кодом 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, 33182210-4 Кардіостимулятори (47266 Імплантівний однокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний, 47265 Імплантівний двокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний, 35751 Відведення для черезшкірної електростимуляції).

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 жовтня 2020
UA-2020-09-22-001576-c29ee9b8d5e934f478a28474aafe3bac5
Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ФЛАУЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Інтегра Медікал Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 14:32

Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 11:07
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:06
Докум переможця.pdf
05 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:26
public_doc (10).pdf
05 листопада 2020 11:25
public_doc (10).p7s
05 листопада 2020 11:25
Dovidka_20286473220160734627.pdf.p7s
05 листопада 2020 11:25
Dovidka_20286473220160734627.pdf
05 листопада 2020 11:25
Документи переможця.pdf
21 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: - не виконана вимога надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації: копію (ї) договору (ів) щодо позиції 2. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимоги пункту 3 додатку 4 до тендерної документації наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації: копію (ї) договору (ів). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати по договору вказаному у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, копію договору щодо позиції 2.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЛАУЕР"

ТОВ Інтегра Медікал

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЛАУЕР" 1 114 619,00
UAH з ПДВ
1 114 619,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтегра Медікал 1 114 993,50
UAH з ПДВ
1 114 993,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 11:07
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:06
Докум переможця.pdf
05 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:26
public_doc (10).pdf
05 листопада 2020 11:25
public_doc (10).p7s
05 листопада 2020 11:25
Dovidka_20286473220160734627.pdf.p7s
05 листопада 2020 11:25
Dovidka_20286473220160734627.pdf
05 листопада 2020 11:25
Документи переможця.pdf
21 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЛАУЕР"

ТОВ Інтегра Медікал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЛАУЕР"
#32304724
Переможець 1 114 619,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФЛАУЕР"
#32304724
1 114 619,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:24
ДУ 3 дог 560.PDF зміни до договору
25 січня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:40
ДУ 2 дог 560.PDF зміни до договору
19 січня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:47
ДУ 1 дог 560.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 15:27
Флауер 560.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 560
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 560
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 560
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 02 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 336 515,60
UAH (в тому числі ПДВ 87 435,60 UAH)