Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу ім. М. Заньковецької по вул. Великій Васильківській, 119 у Печерському районі»
Очікувана вартість
3 206 280,00 UAH
UA-2020-09-22-001485-a 4cb8a2b2cda747dfab33ec41d1e74352
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:59
Очікувана вартість: 3 206 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 031,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу ім. М. Заньковецької по вул. Великій Васильківській, 119 у Печерському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м.Київ, сквер ім. М. Заньковецької по вул. Великій Васильківській, 119 у Печерському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:25
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА" 3 202 677,23
UAH з ПДВ
3 202 677,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД" 3 203 200,25
UAH з ПДВ
3 203 200,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 18:22
Електронний підпис
19 жовтня 2020 18:21
рішення учасника.pdf
19 жовтня 2020 18:21
наказ 9.pdf
19 жовтня 2020 18:21
лицензия.pdf
19 жовтня 2020 18:21
статут.pdf
19 жовтня 2020 18:21
дов мвс оригінал.pdf
19 жовтня 2020 12:28
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:25
ЦП.pdf
19 жовтня 2020 12:20
542-544.pdf
15 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:16
public_doc (2).pdf
15 жовтня 2020 14:15
public_doc (1).p7s
13 жовтня 2020 13:18
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:37
IMG_0002 (3).pdf
12 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:16
IMG_0001 (6).pdf
06 жовтня 2020 18:38
Електронний підпис
06 жовтня 2020 18:37
ЦП З Додаток 1.pdf
06 жовтня 2020 18:37
фотофиксация.pdf
06 жовтня 2020 18:37
статут.pdf
06 жовтня 2020 18:37
рішення учасника.pdf
06 жовтня 2020 18:37
опис.pdf
06 жовтня 2020 18:37
Наказ ОП.pdf
06 жовтня 2020 18:37
наказ 9-1.pdf
06 жовтня 2020 18:37
наказ 9.pdf
06 жовтня 2020 18:37
лицензия.pdf
06 жовтня 2020 18:37
Лист відгук.pdf
06 жовтня 2020 18:37
кадри і бух.pdf
06 жовтня 2020 18:37
ДЦ-імд-рахунки-графік.rar
06 жовтня 2020 18:37
Додаток 2 З.pdf
06 жовтня 2020 18:37
довідки-листи-509-528.pdf
06 жовтня 2020 18:37
відомості.pdf
06 жовтня 2020 18:37
витяг.pdf
06 жовтня 2020 18:37
виписка.pdf
06 жовтня 2020 18:37
актКиото+нн+квит.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:33
Досвід 1.pdf
07 жовтня 2020 13:33
Досвід 2.pdf
07 жовтня 2020 13:33
кошторис.pdf
07 жовтня 2020 13:33
Статут (комлект).pdf
07 жовтня 2020 13:33
Анти програма та наказ.pdf
07 жовтня 2020 13:33
Комерційні пропозиції.pdf
07 жовтня 2020 13:33
Договір буд машин.pdf
07 жовтня 2020 13:33
Довідки ст.17.pdf
07 жовтня 2020 13:33
97.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
Переможець 3 202 677,23
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 12:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 17:05

Вимога про усунення невідповідностей

1) не надано в повному обсязі довідку в довільній формі про наявність власної та орендованої матеріально-технічної бази та засобів малої механізації для виконання робіт (невідповідність п.п.5.3.2, п. 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації) - надати довідку в довільній формі про наявність власної матеріально-технічної бази та засобів малої механізації для виконання робіт, у разі залучення орендованої матеріально-технічної бази, надати копію(-ї) договору(-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки. 2) довідка у довільній формі щодо досвіду виконання робіт не містить посилання на виконання робіт зі створення об’єктів благоустрою та не зазначено інформацію про стан належного виконання договору стосовно якості та строків (невідповідність п.п.5.3.4, п. 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації) - надати довідку у довільній формі щодо досвіду виконання робіт зі створення об’єктів благоустрою в якій повинна бути зазначена інформація про найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
3 202 677,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:56
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:24
ДУ 2 до Д 324.11.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 12:50
ДУ 1 від 12.11.20 до Д 324.11 від 03.11.20.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 12:47
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 09:33
Договір укладений
04 листопада 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.11.2020 № 1785 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», Сторони дійшли згоди, внести зміни до п.п. 1.1., 2.1. Договору та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 324/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 324/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 935 267,62
UAH (в тому числі ПДВ 489 211,27 UAH)