Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець полозковий на квадратній трубі (для НУШ)(код ДК 021:2015 39162100-6 Навчальне обладнання
Очікувана вартість
4 478,00 UAH
UA-2020-09-22-001360-c 59cf0bb361a64fb9ac4c1b8ace81af18
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гребенюк Оксана Леонтіївна

+380999287652 internat_orientir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Орієнтир" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20518733
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Кронштадська,17
Контактна особа: Гребенюк Оксана Леонтіївна
+380999287652
internat_orientir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 4 478,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Стілець полозковий на квадратній трубі (для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату товару, на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 (тридцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:41
Проект договору (Додаток 5) (2).docx
22 вересня 2020 12:41
Оголошення (Додатки 1-4) меблі НУШ.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій