Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини тротуару по вулиці Бесарабська смт Кельменці Чернівецької області1
Очікувана вартість
188 643,54 UAH
UA-2020-09-22-001195-b b96595f203264d57ba7e72e7a753dda5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романчук Людмила Вікторівна

382373221958 rada-kelm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кельменецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04417010
Місцезнаходження: 60100, Україна , Чернівецька обл., Кельменці, пл.Центральна,4
Контактна особа: Романчук Людмила Вікторівна
382373221958
rada-kelm@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:09
Очікувана вартість: 188 643,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 943,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини тротуару по вулиці Бесарабська в смт Кельменці Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт Кельменці, Бесарабська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2020  —  25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт частини тротуару по вулиці Бесарабська в смт Кельменці Чернівецької області Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:36
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 24 вересня 2020 18:09
Доброго дня, шановний Замовнику. Тендерною документацію встановлено вимогу щодо надання аналогічного договору з поточного ремонту тротуарів. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови, шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме включити до тендерної документації можливість підтвердження критерію «наявність аналогічного договору» договорами з капітального та поточного ремонту дорожнього покриття доріг та вулиць.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-001195-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ПОГОНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2301619671
Дата подання: 05 жовтня 2020 13:14
Оскарження
Оскарження рішення Замовника. Вимога до Замовника щодо уважнішого вивчення поданих Учасниками пропозицій.
Скасована
Дата: 05 жовтня 2020 14:18
Причина: У цьому випадку не підвантажило документ. Оформив повторно.
Номер вимоги: UA-2020-09-22-001195-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ПОГОНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2301619671
Дата подання: 05 жовтня 2020 14:13
Оскарження
Оскарження рішення Замовника. Вимога до замовника щодо уважнішого вивчення поданих Учасниками пропозицій та перегляду прийнятого рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 14:50
Шановний учаснику, Ваше оскарження було детально проаналізовано, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», основним критерієм оцінки є ціна.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
В Оголошенні визначено основним критерієм оцінки ціну пропозиції. (10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій оцінки Ціна 100%.). Учасник також повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору. Відповідно до цих критеріїв було прийнято рішення про визнання переможцем Лупашка Сергія Леонідовича.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-22-001195-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ПОГОНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2301619671
Дата подання: 07 жовтня 2020 10:33
Повторне оскарження
Оскарження рішення Замовника. Вимога до замовника щодо уважнішого вивчення поданих Учасниками пропозицій та перегляду прийнятого рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2020 14:35
Шановний Олександре Дмитровичу, Ваша повторна Вимога розглянута.
Повідомляємо, що органи місцевого самоврядування є підзвітними та підконтрольними перед територіальними громадами у своїй діяльності, зокрема і з питань розпорядження коштами місцевого бюджету. Чинне законодавство України не містить норм, які б дозволяли здійснювати перевитрати будь яких бюджетних коштів.
Також звертаємо Вашу увагу, що подана Вами довідка про відкриття рахунку за №200723SU15590802 датована 23.07.2020 р., що є порушенням визначеного 30-денного терміну.
В аналогічному договорі відсутня інформація щодо ідентифікації об’єкта, на якому виконувались роботи.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо Ваші вимоги безпідставними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 14:12
003 Оскарження.pdf
07 жовтня 2020 10:26
003 Оскарження 02.pdf

Документи подані скаржником

07 жовтня 2020 10:32
003 Оскарження 02.pdf
08 жовтня 2020 18:04
003 Оскарження 03.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Лупашко Сергій Леонідович 148 185,72
UAH з ПДВ
147 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОГОНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ 156 277,00
UAH з ПДВ
148 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:50
IMG_0001 .pdf
28 вересня 2020 14:50
IMG_0003.pdf
28 вересня 2020 14:50
IMG_0002.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лупашко Сергій Леонідович

ФОП ПОГОНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Лупашко Сергій Леонідович
#2594719970
Переможець 147 200,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Лупашко Сергій Леонідович
#2594719970
147 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:36
Додаткова угода №2 до дог №97 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:31
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 10:55
Договір № 97 від 19.10.2020.pdf укладений
19 жовтня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: №97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML