Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі (горошок зелений консервований, ікра з кабачків, томатна паста та квасоля в ніжному соусі) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0
Очікувана вартість
666 000,00 UAH
UA-2020-09-22-001056-c ● 9698cad6783246db84e7bc823696650a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Вебсайт: | http://ruodesn.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А |
Контактна особа: |
Мєджидова Світлана Віталіївна +380445466890 ruodesn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 11:47 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 14:36 |
Очікувана вартість: | 666 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кг
горошок зелений консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
4000 кг
ікра з кабачків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2000 кг
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3900 кг
квасоля в ніжному соусі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2020 10:24 |
Додаток 3 Технічні вимоги.doc | |
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 7 Лист - згода.doc | |
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток_6_Переможець.docx | |
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 2 Стаття 17.docx | |
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 вересня 2020 11:43 |
Тендерна документація.docx |
30 вересня 2020 10:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2020 10:24 |
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
|
|||
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 7 Лист - згода.doc
|
|||
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток_6_Переможець.docx
|
|||
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
|||
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 2 Стаття 17.docx
|
|||
22 вересня 2020 11:44 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
22 вересня 2020 11:43 |
Тендерна документація.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-03-09-000010 • 5e0de5c613724bce90814e76cf5df822
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-03-09
•
15:36
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Представники громадської організації «Кандидат» керуючись статтею 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) в межах громадського контролю у сфері публічних закупівель із заявою щодо дій з ознаками корупції, фактів можливої неправомірної вигоди та приватних інтересів, зловживання владою, наявності ознак порушення законодавства в сфері публічних закупівель, загрози розтрати та привласнення коштів місцевого бюджету тощо, під час проведення закупівлі на загальну суму 666 000,00 грн.: ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-22-001056-c «Оброблені фрукти та овочі (горошок зелений консервований, ікра з кабачків, томатна паста та квасоля в ніжному соусі)» (надалі - Закупівля), оголошеної 22 вересня 2020 року Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ - 37501684) (далі – Замовник), а також щодо проведення моніторингу даної Закупівлі (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-001056-c ).
В результаті кваліфікації (проведення Закупівлі) 13.10.2020 року тендерним Комітетом Замовника оприлюднено «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця» № 547, яким визначено переможцем Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Валдіс1» (код за ЄДРПОУ – 32528953) (Додаток 1).
З прийнятим Замовником рішенням організація категорично не погоджується та вбачає порушення у зв’язку з наступним, а саме:
1. Згідно Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пункуту 8 тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір(и) укладений(і) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі, дійсний(і) на 2021 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог закупівлі).»
Згідно технічних, якісних та кількісних характеристик, предметом закупівлі є «Горошок зелений консервований, Ікра з кабачків, Томатна паста, Квасоля в ніжному соусі.»
Учасником ТОВ «Валдіс1 » надано окремий договір з ТОВ «Львівська пивна компанія». на поставки квасолі в ніжному соусі без чіткого дотримання асортименту згідно технічних вимог закупівлі, чим не підтверджено асортимент згідно вимог тендерної документації та технічних вимог і характеристик предмета закупівлі.
2. Згідно Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» підпункту 1.3 пункту 1 таблиця 4 «Інші документи» тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб-підприємців та уповноваженої особи Учасника). Учасником ТОВ «Валдіс1 » не надано довідку про присвоєння ідентифікаційного коду на уповноважену особу Учасника, а отже вимога ТД не була виконана.
3. Згідно Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пункту 8 тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати протоколи контрольних випробувань харчової продукції на органолептичні та фізико – хімічні показники на запропоновану продукцію. Учасником ТОВ «Валдіс1» не надано протокол контрольних випробувань харчової продукції на органолептичні показники квасоля в ніжному соусі, чим не дотримано вимог даного пункту тендерної документації.
Відповідно до статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам Закону № 922-VIII.
Такі дії та рішення тендерного Комітету Замовника призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Натомість Замовник допустив до аукціону Учасника торгів ТОВ «Валдіс1», чим порушив вимоги Закону № 922-VIII.
Отже, уважно провівши аналіз Закупівлі та вивчивши пропозиції учасників, представники громадськості дійшли висновку про невідповідність Учасника Закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, зазначених у тендерній документації, ознаки корупції, фактів можливої неправомірної вигоди та приватних інтересів, зловживання владою, з боку членів тендерного Комітету, наявності ознак порушення законодавства в сфері публічних закупівель, іншого.
З метою недопущення порушень законодавства, керуючись ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про публічні закупівлі», антикорупційним та антимонопольним законодавством, - ПРОСИМО:
1. В межах своїх повноважень надати доручення про проведення об’єктивної перевірки (моніторингу), та на підставі п. 2 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» розпочати моніторинг закупівлі UA-2020-09-22-001056-c, перевіривши всі факти викладені в зверненні.
2. За підтвердженням вчинених правопорушень в діях та рішеннях посадових осіб тендерного Комітету Замовника під час здійснення проведеної закупівлі UA-2020-09-22-001056-c ініціювати усунення порушення та вжити заходів шляхом розірвання договору між Замовником та Учасником.
3. Окремо, за результатами моніторингу та підтвердженням викладених фактів у зверненні, в межах своїх повноважень, звернутися до правоохоронних та антикорупційних органів, для прийняття відповідних процесуальних рішень та внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань про вчинення злочину передбаченого окремими пунктами статті 191 Кримінального кодексу України, іншими, стосовно усіх причетних посадових осіб, членів тендерного Комітету Замовника.
4. Контактна особа Куліковський Олександр (063 439 99 88)
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " |
648 780,00
UAH з ПДВ
|
648 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" |
658 000,00
UAH з ПДВ
|
658 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " #32528953 |
Переможець |
648 780,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 16:29
|
Scan_20210315_163002.pdf | зміни до договору |
15 березня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 11:25
|
ДУ4 до дог 147.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 10:07
|
горошок.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 11:10
|
img-201217101700-001.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 15:31
|
Договір | укладений |
27 жовтня 2020 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 2.1. в новій редакції: «2.1. Строк поставки Товару за цим Договором – до 28 лютого 2021 року». 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 11.1 в новій редакції : «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання і діє до 28 лютого 2021 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання» |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Зменшити ціну Договору на 120 грн.90 коп. в тому числі ПДВ 20% - 20 грн. 15 коп. 2. Внести зміни до пункт 4.1. Договору та викласти в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 648659 грн. 10 коп. тому числі ПДВ 20% - 108109 грн. 85 коп.». |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Збільшити ціну Договору на 129 581 грн. 70 коп. (сто двадцять дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят одна грн.70 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 21 596 грн. 95 коп. (двадцять одна тисяча п’ятсот дев’яноста шість грн. 95 коп.). 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 778 240 грн. 80 коп. (сімсот сімдесят вісім тисяч двісті сорок грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 129 706 грн. 80 коп. (сто двадцять дев’ять тисяч сімсот шість грн. 80 коп.)». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додаються, у відповідності до пункту 2 даної Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити ціну Договору на 1799 грн. 62 коп. з ПДВ, |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |