Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі (горошок зелений консервований, ікра з кабачків, томатна паста та квасоля в ніжному соусі) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0
Очікувана вартість
666 000,00 UAH
UA-2020-09-22-001056-c 9698cad6783246db84e7bc823696650a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 11:47
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:36
Очікувана вартість: 666 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кг
горошок зелений консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
4000 кг
ікра з кабачків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2000 кг
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3900 кг
квасоля в ніжному соусі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 10:24
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
22 вересня 2020 11:44
Додаток 7 Лист - згода.doc
22 вересня 2020 11:44
Додаток_6_Переможець.docx
22 вересня 2020 11:44
Додаток 5 Проект договору.doc
22 вересня 2020 11:44
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
22 вересня 2020 11:44
Додаток 2 Стаття 17.docx
22 вересня 2020 11:44
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
22 вересня 2020 11:43
Тендерна документація.docx
30 вересня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 10:24
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
22 вересня 2020 11:44
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
22 вересня 2020 11:44
Додаток 7 Лист - згода.doc
22 вересня 2020 11:44
Додаток_6_Переможець.docx
22 вересня 2020 11:44
Додаток 5 Проект договору.doc
22 вересня 2020 11:44
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
22 вересня 2020 11:44
Додаток 2 Стаття 17.docx
22 вересня 2020 11:44
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
22 вересня 2020 11:43
Тендерна документація.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-09-000010 • 5e0de5c613724bce90814e76cf5df822
Автор звернення: Васильченко Яна, ГО "Кандидат"
Дата створення звернення: 2021-03-09 15:36
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Представники громадської організації «Кандидат» керуючись статтею 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) в межах громадського контролю у сфері публічних закупівель із заявою щодо дій з ознаками корупції, фактів можливої неправомірної вигоди та приватних інтересів, зловживання владою, наявності ознак порушення законодавства в сфері публічних закупівель, загрози розтрати та привласнення коштів місцевого бюджету тощо, під час проведення закупівлі на загальну суму 666 000,00 грн.: ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-22-001056-c «Оброблені фрукти та овочі (горошок зелений консервований, ікра з кабачків, томатна паста та квасоля в ніжному соусі)» (надалі - Закупівля), оголошеної 22 вересня 2020 року Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ - 37501684) (далі – Замовник), а також щодо проведення моніторингу даної Закупівлі (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-001056-c ). В результаті кваліфікації (проведення Закупівлі) 13.10.2020 року тендерним Комітетом Замовника оприлюднено «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця» № 547, яким визначено переможцем Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Валдіс1» (код за ЄДРПОУ – 32528953) (Додаток 1). З прийнятим Замовником рішенням організація категорично не погоджується та вбачає порушення у зв’язку з наступним, а саме: 1. Згідно Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пункуту 8 тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір(и) укладений(і) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі, дійсний(і) на 2021 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог закупівлі).» Згідно технічних, якісних та кількісних характеристик, предметом закупівлі є «Горошок зелений консервований, Ікра з кабачків, Томатна паста, Квасоля в ніжному соусі.» Учасником ТОВ «Валдіс1 » надано окремий договір з ТОВ «Львівська пивна компанія». на поставки квасолі в ніжному соусі без чіткого дотримання асортименту згідно технічних вимог закупівлі, чим не підтверджено асортимент згідно вимог тендерної документації та технічних вимог і характеристик предмета закупівлі. 2. Згідно Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» підпункту 1.3 пункту 1 таблиця 4 «Інші документи» тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб-підприємців та уповноваженої особи Учасника). Учасником ТОВ «Валдіс1 » не надано довідку про присвоєння ідентифікаційного коду на уповноважену особу Учасника, а отже вимога ТД не була виконана. 3. Згідно Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пункту 8 тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати протоколи контрольних випробувань харчової продукції на органолептичні та фізико – хімічні показники на запропоновану продукцію. Учасником ТОВ «Валдіс1» не надано протокол контрольних випробувань харчової продукції на органолептичні показники квасоля в ніжному соусі, чим не дотримано вимог даного пункту тендерної документації. Відповідно до статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам Закону № 922-VIII. Такі дії та рішення тендерного Комітету Замовника призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Натомість Замовник допустив до аукціону Учасника торгів ТОВ «Валдіс1», чим порушив вимоги Закону № 922-VIII. Отже, уважно провівши аналіз Закупівлі та вивчивши пропозиції учасників, представники громадськості дійшли висновку про невідповідність Учасника Закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, зазначених у тендерній документації, ознаки корупції, фактів можливої неправомірної вигоди та приватних інтересів, зловживання владою, з боку членів тендерного Комітету, наявності ознак порушення законодавства в сфері публічних закупівель, іншого. З метою недопущення порушень законодавства, керуючись ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про публічні закупівлі», антикорупційним та антимонопольним законодавством, - ПРОСИМО: 1. В межах своїх повноважень надати доручення про проведення об’єктивної перевірки (моніторингу), та на підставі п. 2 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» розпочати моніторинг закупівлі UA-2020-09-22-001056-c, перевіривши всі факти викладені в зверненні. 2. За підтвердженням вчинених правопорушень в діях та рішеннях посадових осіб тендерного Комітету Замовника під час здійснення проведеної закупівлі UA-2020-09-22-001056-c ініціювати усунення порушення та вжити заходів шляхом розірвання договору між Замовником та Учасником. 3. Окремо, за результатами моніторингу та підтвердженням викладених фактів у зверненні, в межах своїх повноважень, звернутися до правоохоронних та антикорупційних органів, для прийняття відповідних процесуальних рішень та внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань про вчинення злочину передбаченого окремими пунктами статті 191 Кримінального кодексу України, іншими, стосовно усіх причетних посадових осіб, членів тендерного Комітету Замовника. 4. Контактна особа Куліковський Олександр (063 439 99 88)
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " 648 780,00
UAH з ПДВ
648 780,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" 658 000,00
UAH з ПДВ
658 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:29
Ст .17 довідки 3.pdf
16 жовтня 2020 16:29
Ст .17 довідки 1.pdf
16 жовтня 2020 16:29
Ст .17 довідки 2.pdf
16 жовтня 2020 16:29
довидка ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
08 жовтня 2020 02:33
17 .Статут нов. ред..pdf
08 жовтня 2020 02:33
11. накладні Голос.р. 2018.pdf
08 жовтня 2020 02:33
10. Аналогічні договора.pdf
08 жовтня 2020 02:33
9. Медкнижки 2020.pdf
08 жовтня 2020 02:33
7. Автомобілі.pdf
08 жовтня 2020 02:33
39. Лист згода.pdf
08 жовтня 2020 02:32
28. Вимирюв.техника.pdf
08 жовтня 2020 02:32
27. Потужність.pdf
08 жовтня 2020 02:32
19. Ст .17 всі довідки.pdf
08 жовтня 2020 02:32
18. Ст. 17 Довидка.pdf
08 жовтня 2020 02:32
16. Витяг Валдіс 1 посл..pdf
08 жовтня 2020 02:32
15. Витяг ТОВ Валдіс 1.pdf
08 жовтня 2020 02:32
14. Виписка ТОВ Валдіс 1.pdf
08 жовтня 2020 02:32
13 .Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 02:32
6. Акти дезінфекції.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:19
документи всі.pdf
07 жовтня 2020 13:19
Ліценз експл доз.pdf
07 жовтня 2020 13:19
Лист-згод проект.pdf
07 жовтня 2020 13:19
Копія статуту.pdf
07 жовтня 2020 13:19
Копія ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 13:19
Копія наказ директор.pdf
07 жовтня 2020 13:19
довк.pdf
07 жовтня 2020 13:19
відомості про підпр.pdf
07 жовтня 2020 13:19
Витяг ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 13:19
Виписка.pdf
07 жовтня 2020 13:19
17.pdf
07 жовтня 2020 13:19
ЦП + декларації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 "

ТОВ "АС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 "
#32528953
Переможець 648 780,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 "
#32528953
648 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 16:29
Scan_20210315_163002.pdf зміни до договору
15 березня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 11:25
ДУ4 до дог 147.pdf зміни до договору
21 січня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:07
горошок.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:10
img-201217101700-001.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:31
Договір укладений
27 жовтня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 2.1. в новій редакції: «2.1. Строк поставки Товару за цим Договором – до 28 лютого 2021 року». 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 11.1 в новій редакції : «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання і діє до 28 лютого 2021 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання»
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити ціну Договору на 120 грн.90 коп. в тому числі ПДВ 20% - 20 грн. 15 коп. 2. Внести зміни до пункт 4.1. Договору та викласти в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 648659 грн. 10 коп. тому числі ПДВ 20% - 108109 грн. 85 коп.».
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити ціну Договору на 129 581 грн. 70 коп. (сто двадцять дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят одна грн.70 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 21 596 грн. 95 коп. (двадцять одна тисяча п’ятсот дев’яноста шість грн. 95 коп.). 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 778 240 грн. 80 коп. (сімсот сімдесят вісім тисяч двісті сорок грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ – 20% – 129 706 грн. 80 коп. (сто двадцять дев’ять тисяч сімсот шість грн. 80 коп.)». 3. Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додаються, у відповідності до пункту 2 даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 1799 грн. 62 коп. з ПДВ,
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 776 441,18
UAH (в тому числі ПДВ 129 406,86 UAH)