Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшетні мобільні пристрої для бригад екстреної медичної допомоги)
Очікувана вартість
2 980 000,00 UAH
UA-2020-09-22-000469-c ade1cb352bcc42e7befa5b0ab8e8a1a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Краснощек Юлія Анатоліївна

+380487349159 byhg_mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20991240
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Гаванна,1
Контактна особа: Краснощек Юлія Анатоліївна
+380487349159
byhg_mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:09
Очікувана вартість: 2 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Планшетний мобільний пристрій для бригад екстреної медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 9, будівля І19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється ПОКУПЦЕМ шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі видаткових накладних при наявності бюджетного фінансування. Зобов’язання щодо оплати за товар виникають у ПОКУПЦЯ у разі наявності відповідного фінансування та у межах розміру такого фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 10:12
Проект договору планшети 2020.docx
22 вересня 2020 10:12
ТД планшети 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спеціалізоване ПЗ
Дата подання: 22 вересня 2020 12:45
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:07
Шановний Замовник! Згідно тендерної документації, у дод.4 у тех.характеристиках вказаний до закупівлі планшет . Постачання товару - планшети з встановленим компонентом спеціалізованого ПЗ. Тобто, ПЗ у Вас є в наявності і його необхідно встановити на планшети для подальшого використання?
Відповідь: Шановний Учасник!
Спеціалізоване програмне забезпечення(СПЗ), являється складовою частиною програмно-апаратного комплексу оперативної диспетчерської служби екстреної медичної допомоги що інтегрований до інформаційно-аналітичної системи «Централь 103». Лікар виїзної бригади екстреної медичної допомоги за допомогою СПЗ на мобільному пристрої(планшеті) отримує заявку на виїзд з усіма даними прийому заявки. На планшеті відображається карта з маршрутом проїзду, позначки часу, які потрібні для контролю процесу виконання екстреного виклику. Крім того, лікар може відкрити і заповнити одну або більше електронні медичні форми №110 / о "Карта виїзду швидкої медичної допомоги", при цьому попередній діагноз може бути встановлений за допомогою вибору потрібних кодів МКБ-10 зі списку, який побудовано за ієрархічним принципом.

Для забезпечення безперервної діяльності бригад екстреної медичної допомоги з урахуванням ризиків роботи на планшеті треба протестувати та встановити відповідне СПЗ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 298 000,00
UAH з ПДВ
298 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" 2 970 000,00
UAH з ПДВ
2 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 2 975 004,00
UAH з ПДВ
2 975 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:05
технічна таблиця.pdf
07 жовтня 2020 17:05
пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 17:05
довідки.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2020 23:47
public_doc (7).p7s
18 жовтня 2020 23:47
Ст17.pdf
18 жовтня 2020 23:47
мвд.pdf
18 жовтня 2020 23:47
public_doc (4).pdf
07 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:24
Щодо санкцій.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Тех опис SamsungTActive2.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Таблиця відповідності.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Статут.pdf
07 жовтня 2020 14:24
стаття 17.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Реєстр.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Опис до Статуту.jpg
07 жовтня 2020 14:24
захист довкілля.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Договір 2021М.pdf
07 жовтня 2020 14:24
довідка-працівники.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Довідка-МТБ.pdf
07 жовтня 2020 14:24
відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Відгук до 2021.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Витяг ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Витяг 02.10.2020.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Видаткова до 2021М.pdf
07 жовтня 2020 14:24
Авторство на ПЗ 103.pdf
07 жовтня 2020 14:24
ISO 2015.pdf
07 жовтня 2020 14:24
90 днів.pdf
07 жовтня 2020 14:24
4 ОПП завірена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2700012431
Відхилено
298 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 14:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 жовтня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
Переможець 2 970 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 14:31

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

13 жовтня 2020 14:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
2 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:09
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:45
ДУ 1 до договору 2056М.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:56
Договір 2056М.pdf укладений
03 листопада 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2056М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 970 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 495 000,00 UAH)