Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гістерорезектоскоп в комплекті
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-09-22-000413-c 578777b6ac4447829a83e042230fa3d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Штучко Людмила Олександрівна

+380464121168 RipkunskaCRLCB@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Ріпкинська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02006478
Місцезнаходження: 15000, Україна , Чернігівська обл., Ріпки, вул. Соборна, 9
Контактна особа: Штучко Людмила Олександрівна
+380464121168
RipkunskaCRLCB@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 10:06
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:25
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Гістерорезектоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, смт. Ріпки, вул. Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 10:02
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-05-000015 ● 06895729d1fc48ad8754660991f0845f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.10.2020 № 61

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 12.10.2020 № 61

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-09-22-000413-c 22.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником у межах проведеного моніторингу отримано запит,про що повідомляємо, що тендерним комітетом було розглянуто висновок про результати моніторингу від 27.10.2020р. Після цього будуть здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. У свою чергу повідомляємо, що докладемо всіх зусиль для проведення закупівель більш уважно та дотримуватись всіх форм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

2020-10-27 16:38:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 12 Закону, вимог частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу третього частини 3 наказу Мінекономіки № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Притула 599 800,00
UAH з ПДВ
599 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКАТОР" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:38
Ст.17
19 жовтня 2020 11:38
Банкрутство
19 жовтня 2020 11:38
Відсутність судимості
19 жовтня 2020 11:38
МВС
07 жовтня 2020 18:08
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:57
Реєстр документів.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Податкова декларація.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Паспорт. Код.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Сертифікат інженера.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Лист_Philips.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Сертифікат SHREK.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Сертифiкат_Philips.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Додаток 6 Лист-згода.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Інструкція ОСВІТЛЮВАЧ.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Інструкція КАМЕРА.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Додаток 3 ст.17.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Гарантійний лист ст.17.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Довіреність.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Відгук.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Довідка щодо статуту.pdf
07 жовтня 2020 17:57
Витяг.pdf
07 жовтня 2020 17:56
Виписка.pdf
07 жовтня 2020 17:56
Аналогічний договір.pdf
07 жовтня 2020 17:56
Авторизацiя Philips.pdf
07 жовтня 2020 17:56
Декларацiя_Philips.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Притула

ТОВ "НІКАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Притула
#2630309288
Переможець 599 800,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Притула
#2630309288
599 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:18
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:40
Дод угода _1.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 12:38
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:06
Договір укладений
26 жовтня 2020 15:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 листопада 2020 12:55
599 800,00 UAH UA268201720344351001100028761
КНП "Ріпкинська ЦРЛ"
UA903805820000026006010811171
ФОП Притула С.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору п. 3.1.
Номер договору про закупівлю: 413-c
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 599 800,00
UAH