Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
Очікувана вартість
2 170 900,00 UAH
UA-2020-09-22-000248-b 1de5e5f5b2174500a08b58d8806b685b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сова

+380508116142 sovik40032148@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 40032148
Місцезнаходження: 02091, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Ірина Сова
+380508116142
sovik40032148@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 08:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:51
Очікувана вартість: 2 170 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 854,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Світильник оглядовий мобільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 12276 — Стаціонарний світильник для оглядання / терапевтичних процедур
1 штуки
Аспіратор хірургічний тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 47366 — Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги
2 штуки
Аспіратор хірургічний тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 47366 — Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги
1 штуки
Електрохірургічний апарат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 44776 — Електрохірургічна система
1 штуки
Апарат для аргоноплазмової коагуляції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 36155 — Генератор аргон-посиленої електрохірургічної системи
20 штуки
Приліжкова консоль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 36810 — Консоль з підводами комунікацій універсальна, з настінним кріпленням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 08:37
ТД-3316_оперблок.pdf
22 вересня 2020 08:37
додаток5.pdf
22 вересня 2020 08:37
додаток4.pdf
22 вересня 2020 08:37
додаток3.pdf
22 вересня 2020 08:37
додаток2.pdf
22 вересня 2020 08:37
додаток1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медінтекс" 2 164 997,70
UAH з ПДВ
2 130 000,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІРИДІУМ" 2 155 000,00
UAH з ПДВ
2 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:43
Документи переможця.pdf
06 жовтня 2020 16:06
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:04
7 Проект договору.pdf
06 жовтня 2020 16:04
2 Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 16:04
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:07
Оригінали Інструкцій.rar
07 жовтня 2020 14:07
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
07 жовтня 2020 14:07
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 14:07
ТЕХНІКА.pdf
07 жовтня 2020 14:07
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медінтекс"

ТОВ "ІРИДІУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медінтекс"
#37515425
Переможець 2 130 000,06
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медінтекс"
#37515425
2 130 000,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2022 16:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:46
доп угода 3 ДОГОВОР 225_2020 від 26 жовтня 2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 10:41
доп угода 2 договор 225_2020.pdf зміни до договору
01 липня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:45
ДУ 1_ДОГОВОР_ 225_2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 18:38
Договор_225_2020_ТОВ Медінтекс_код 3316.pdf укладений
26 жовтня 2020 18:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 225/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 225/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 225/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 130 000,06
UAH (в тому числі ПДВ 139 345,80 UAH)