Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво спортивного майданчику зі штучним покриттям в м.Іршава, вул. Шкільна, 25, Закарпатської області (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 969 517,80 UAH
UA-2020-09-22-000158-c 531bd861eb894f5c9b0c32693df54490
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макрушина Тетяна Валеріївна

+380684808586 irshothosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41912705
Місцезнаходження: 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, Площа Народна,2
Контактна особа: Макрушина Тетяна Валеріївна
+380684808586
irshothosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 09:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 23:55
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:14
Очікувана вартість: 1 969 517,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 847,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво спортивного майданчику зі штучним покриттям в м.Іршава, вул. Шкільна, 25, Закарпатської області (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, м.Іршава, вул. Шкільна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:07
4.ТД_Стадiон.doc
22 вересня 2020 09:07
4.4._Додаток_4_Субпiдрядники.doc
22 вересня 2020 09:07
4.3._Додаток_3_Проект_договору.doc
22 вересня 2020 09:07
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
22 вересня 2020 09:07
4.1._Додаток_1_Пропозицiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 вересня 2020 11:43
Дата відповіді: 25 вересня 2020 12:58
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку. Так, у Тендерній документації передбачено вимогу до учасника у пункті 3.6.8. "Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю в галузі будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості.", яка суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Згідно з четвертою частиною статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.". Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..." Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна включати перелік інформації, яка передбачена п.2, а також п.3 цієї статті передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до вимоги п.5. ст.23 вказаного закону :Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога щодо наявності сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 -це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-000158-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕАМЕД", Код ЄДРПОУ:22778912
Дата подання: 23 вересня 2020 11:47
Дискримінаційні вимоги
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку.
Так, у Тендерній документації передбачено вимогу до учасника у пункті 3.6.8. "Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю в галузі будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості.", яка суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Згідно з четвертою частиною статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.". Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..."
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 13:01
Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна включати перелік інформації, яка передбачена п.2, а також п.3 цієї статті передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до вимоги п.5. ст.23 вказаного закону :Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога щодо наявності сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 -це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" 1 856 714,40
UAH з ПДВ
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПМК-23" 1 914 746,85
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:12
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:56
240.imd
08 жовтня 2020 16:56
24. Скан паспорта Кинів.pdf
08 жовтня 2020 16:56
22. Інші документи.rar
08 жовтня 2020 16:56
16. Сертифікат ISO 9001.pdf
08 жовтня 2020 16:56
8. Банківська гарантія.rar
08 жовтня 2020 16:56
7.1.Виписка з ЄДРФОП.pdf
08 жовтня 2020 16:56
6. Сканкопія статуту.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:02
84поле.imd
08 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:52
2020-10-08_08-21-33_ВИТЯГ_to_pdf.pdf
08 жовтня 2020 15:52
2020-10-08_08-13-47_СТАТУТ_to_pdf.pdf
08 жовтня 2020 15:52
2020-10-08_08-15-40_ОПИС_to_pdf.pdf
08 жовтня 2020 15:52
2020-10-08_08-22-48_ВИПИСКА_to_pdf.pdf
08 жовтня 2020 15:52
2020-10-08_11-38-58_ДОВІДКИ_to_pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "ІРБУДТРАНС"

ТОВ "СПМК-23"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТЗОВ "ІРБУДТРАНС"
#37406974
Відхилено 1 590 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 18:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 18:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПМК-23"
#33186783
Переможець 1 600 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 18:44

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці про матеріально-технічну базу вказано офісне приміщення за адресом: 90100, м.Іршава, вул. Федорова, 29 А, яке орендується на підставі договору оренди від 01.01.2018р. терміном на три роки. На час укладання вказаного договору оренди директором ТзОВ «Ірбудтранс» був Єлков Є.В.. Протоколом загальних зборів учасників ТзОВ «Ірбудтранс» №4 від 28.10.2019р. Єлкова Є.В. звільнено з посади директора за власним бажанням та призначено директором товариства Киніва Є.В.. Відповідно до наданої сканкопії Статуту товариства: Виконавчий орган товариства-директор. Договір що укладається з директором товариства, від імені товариства підписує особа уповноважена на таке підписання загальними зборами учасників; Повноваження директора можуть бути припинені або він може бути тимчасово відсторонений від виконання своїх повноважень лише шляхом обрання нового директора або тимчасового виконувача його обов’язків. У разі припинення повноважень директора договір з цією особою вважається припиненим. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник має надати обґрунтоване письмове пояснення з документальним підтвердженням того, що орендарем офісного приміщення за адресом: м.Іршава, вул. Федорова, 29 А, являється ТзОВ «Ірбудтранс» в особі директора Кинів Є.В.. 2. В довідці про матеріально - технічну базу надано перелікбудівельних машин та механізмів, які будуть задіяні при виконанні робіт з підтвердженням (договори оренди, акти та технічні паспорти), крім навантажувача універсального JCB, який вказано в підсумковій відомості ресурсів учасника в ІІ розділі «Будівельні машини і механізми». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник має надати обґрунтоване письмове пояснення з документальним підтвердженням щодо заявлених будівельних машин і механізмів в довідці та підсумковій відомості. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: «3.5.3. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, які передбачені у ч. 5 розділу ІІІ ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону».

Документи

19 жовтня 2020 18:47
Електронний підпис
19 жовтня 2020 18:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 18:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПМК-23"
#33186783
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 16:06
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 12:10
Додаткова до договору 289.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:45
ДУ _2 СПМК-23.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:34
угода 22_.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:32
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:08
Договір укладений
10 листопада 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з закінченням бюджетного року та внесених змін до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та плану фінансування будівництва (Додаток №3)
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування на поточний 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 600 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 266 666,67 UAH)