Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво спортивного майданчику зі штучним покриттям в м.Іршава, вул. Шкільна, 25, Закарпатської області (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 969 517,80 UAH
UA-2020-09-22-000158-c ● 531bd861eb894f5c9b0c32693df54490
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41912705 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, Площа Народна,2 |
Контактна особа: |
Макрушина Тетяна Валеріївна +380684808586 irshothosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 09:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 23:55 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 1 969 517,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 847,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво спортивного майданчику зі штучним покриттям в м.Іршава, вул. Шкільна, 25, Закарпатської області (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90100, Україна, Закарпатська область, м.Іршава, вул. Шкільна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 09:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 09:07 |
4.ТД_Стадiон.doc | |
22 вересня 2020 09:07 |
4.4._Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
22 вересня 2020 09:07 |
4.3._Додаток_3_Проект_договору.doc | |
22 вересня 2020 09:07 |
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
22 вересня 2020 09:07 |
4.1._Додаток_1_Пропозицiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 вересня 2020 11:43
Дата відповіді: 25 вересня 2020 12:58
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку.
Так, у Тендерній документації передбачено вимогу до учасника у пункті 3.6.8. "Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю в галузі будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості.", яка суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Згідно з четвертою частиною статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.". Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..."
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна включати перелік інформації, яка передбачена п.2, а також п.3 цієї статті передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до вимоги п.5. ст.23 вказаного закону :Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога щодо наявності сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 -це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Вимога щодо наявності сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 -це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-22-000158-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕАМЕД", Код ЄДРПОУ:22778912
Дата подання: 23 вересня 2020 11:47
Дискримінаційні вимоги
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку.
Так, у Тендерній документації передбачено вимогу до учасника у пункті 3.6.8. "Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю в галузі будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості.", яка суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Згідно з четвертою частиною статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.". Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..."
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Так, у Тендерній документації передбачено вимогу до учасника у пункті 3.6.8. "Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю в галузі будівництва споруд та спеціалізованих будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості.", яка суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Згідно з четвертою частиною статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.". Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..."
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 13:01
Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна включати перелік інформації, яка передбачена п.2, а також п.3 цієї статті передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до вимоги п.5. ст.23 вказаного закону :Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Вимога щодо наявності сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 -це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Вимога щодо наявності сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 -це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" #37406974 |
Відхилено |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 18:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 18:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПМК-23" #33186783 |
Переможець |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 18:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 12:10
|
Додаткова до договору 289.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:45
|
ДУ _2 СПМК-23.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 12:34
|
угода 22_.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 16:08
|
Договір | укладений |
10 листопада 2020 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з закінченням бюджетного року та внесених змін до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та плану фінансування будівництва (Додаток №3) |
Номер договору про закупівлю: | 289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування на поточний 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |