Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфта пасажирського в/п 400 кг на 9 зупинок в ж/б №15 (праве крило) по вул.Тичини у м.Львів
Очікувана вартість
419 195,00 UAH
UA-2020-09-22-000019-b 69c88099b1524cd0a329525d6e4b32af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гастінг Олег Олексійович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Гастінг Олег Олексійович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 04:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:13
Очікувана вартість: 419 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ліфта пасажирського в/п 400 кг на 9 зупинок в ж/б №15 (праве крило) по вул.Тичини у м.Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 10
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:00
dodatok_2_-договір.doc
22 вересня 2020 12:00
dodatok_1_тех_вим.doc
22 вересня 2020 12:00
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" 380 000,00
UAH з ПДВ
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛКП "Львівсвітло" 415 462,80
UAH з ПДВ
349 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ліфт-Еко 390 000,00
UAH з ПДВ
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Компанія "Астра" 418 000,00
UAH з ПДВ
418 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:17
Пропозиція.PDF
01 жовтня 2020 12:17
п.Б.PDF
01 жовтня 2020 12:17
п.А.PDF
01 жовтня 2020 12:17
п.Д.PDF
01 жовтня 2020 12:17
п.Г.PDF
01 жовтня 2020 12:17
п.Е.PDF
01 жовтня 2020 12:17
п.В.PDF
01 жовтня 2020 12:17
п.Ж.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2020 09:41
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:39
гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2020 09:39
про підприємство.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Розрахунок ЗВВ.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Локал кошторис.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Договір з ЗРА 1 2 3 ст.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Відомість ресурсів.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Розрахунок ЗВВ.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Локал кошт _2 3.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Локал кошт _1.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Договір з ЛРА 4 5 6 ст.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Договір з ЛРА 1 2 3 ст.pdf
02 жовтня 2020 09:39
Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 09:07
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:01
Аналогічний договір.pdf
28 вересня 2020 09:01
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:53
наказ на директора.pdf
02 жовтня 2020 14:53
ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 14:53
Дозвіл.pdf
01 жовтня 2020 11:16
Гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2020 11:16
аналогічний договір 2.pdf
01 жовтня 2020 11:16
аналогічний договір 1.pdf
01 жовтня 2020 11:16
Лист-згода.pdf
01 жовтня 2020 11:16
Технічні вимоги 2 стор..pdf
01 жовтня 2020 11:16
Технічні вимоги 1 стор..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"

ЛКП "Львівсвітло"

ТОВ Ліфт-Еко

Приватне підприємство "Компанія "Астра"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"
#31523095
Відхилено 349 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:53
ЛКП "Львівсвітло"
#03348577
Відхилено 349 500,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:56
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
Переможець 351 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:59

Документи

13 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:50
Рішення.pdf

Документи

13 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:54
Рішення2.pdf

Документи

13 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:57
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:57
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 16:42
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 21:41
ДД1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 21:39
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 21:09
Договір.pdf укладений
04 листопада 2020 21:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «30.10.2020 – 18.12.2020» на «30.10.2020 – 2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 105 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 351 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 500,00 UAH)