Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Сафронова Ірина +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 20:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2020 13:08 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ноутбук
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 20:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 20:48 |
Тендерна документація ноутбук.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В ціну повинна входити всі витрати по доставці обладнання до закладів освіти, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів (інсталяція програмного забезпечення).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000015 ● ecef2002e52446ccbf8f48b823184df5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 10:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
5. UA-2020-09-21-013199-b 21.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-03 18:14:06
Відповідь щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси», вивчивши висновки моніторингу закупівлі UA-2020-09-21-013199-b 21.09.2020 повідомляє про наступне.
Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» в своїй діяльності щодо здійснення закупівель ретельно дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Особлива увага приділяється відповідності вимогам законодавства тендерної документації під час її складення та оприлюднення.
Висновки моніторингу закупівлі UA-2020-09-21-013199-b 21.09.2020 доведено до відома співробітників Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» відповідальних за складення та оприлюднення тендерної документації. Співробітників суворо попереджено про недопущення в майбутньому порушень вимог до змісту тендерної документації зокрема статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керівництвом Комунальної установи посилено контроль за відповідністю тендерної документації та процедури проведення закупівель вимогам діючого законодавство та вжито заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
203 016,60
UAH з ПДВ
|
203 016,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торгова фірма ТіД" |
224 715,00
UAH з ПДВ
|
224 715,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" |
238 500,00
UAH з ПДВ
|
238 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
203 016,60
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 13:11
|
ТОВ "Торгова фірма ТіД" #32150929 |
Переможець |
224 715,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 11:16
|
SCAN0244.PDF | укладений |
02 листопада 2020 11:15
|