Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-09-21-013199-b e3dff7db8bc14647bafe2e3c2d552692
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 20:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:08
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:08
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбук

Ноутбук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 20:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 20:48
Тендерна документація ноутбук.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 22 вересня 2020 11:23
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, щодо Вашого питання повідомляємо наступне, відповідно до Додатку № 5 ТД: Доставка, розвантаження та підключення товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок. Поставка товару здійснюється силами та засобами Продавця без залучення кур’єрської служби. Необхідність здійснення поставки товару силами та засобами Продавця обумовлено тривалим часом приймання товару і обмеженістю кур’єрської служби у часі при видачі товару.
В ціну повинна входити всі витрати по доставці обладнання до закладів освіти, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів (інсталяція програмного забезпечення).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000015 ● ecef2002e52446ccbf8f48b823184df5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 10:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
5. UA-2020-09-21-013199-b 21.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-03 18:14:06

Відповідь щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси», вивчивши висновки моніторингу закупівлі UA-2020-09-21-013199-b 21.09.2020 повідомляє про наступне.

Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» в своїй діяльності щодо здійснення закупівель ретельно дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Особлива увага приділяється відповідності вимогам законодавства тендерної документації під час її складення та оприлюднення.

Висновки моніторингу закупівлі UA-2020-09-21-013199-b 21.09.2020 доведено до відома співробітників Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» відповідальних за складення та оприлюднення тендерної документації. Співробітників суворо попереджено про недопущення в майбутньому порушень вимог до змісту тендерної документації зокрема статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Керівництвом Комунальної установи посилено контроль за відповідністю тендерної документації та процедури проведення закупівель вимогам діючого законодавство та вжито заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 203 016,60
UAH з ПДВ
203 016,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 224 715,00
UAH з ПДВ
224 715,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" 238 500,00
UAH з ПДВ
238 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис
22 жовтня 2020 09:54
public_doc.pdf
22 жовтня 2020 09:54
МВС.pdf
22 жовтня 2020 09:54
ч. 2 ст. 17.pdf
22 жовтня 2020 09:54
public_doc.p7s
07 жовтня 2020 09:28
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:27
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:20
Технічні вимоги.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Статут.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Сертифікат Леново 14001.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Сертифікат Леново 9001.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Протокол №1.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Приказ №1.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Порівняльна таблиця.pdf
07 жовтня 2020 09:20
паспорт директора.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Наказ №1.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Лист-роз'яснення.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Лист про ціни на товар.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Лист згода з Договором.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Довідки про сервіс.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Довідки Приватбанк.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Довідка з банку ОТП.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Витяг ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 09:20
Microsoft-Windows10P-EV.pdf
07 жовтня 2020 09:20
IG-201173-500.pdf.p7s.p7s.p7s
07 жовтня 2020 09:20
ФІН.ЗВІТНІСТЬ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:45
техничка.pdf
07 жовтня 2020 15:45
тендерна пропозиц.pdf
07 жовтня 2020 15:45
проект договору.pdf
07 жовтня 2020 15:45
наявн працивникив.pdf
07 жовтня 2020 15:45
наявн мат тех баз.pdf
07 жовтня 2020 15:45
лист гарантия санкц.pdf
07 жовтня 2020 15:45
захист довкилля.pdf
07 жовтня 2020 15:45
довидка ст 17.pdf
07 жовтня 2020 15:45
23.Витяг з ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 15:45
13.1.Статут.pdf
07 жовтня 2020 15:45
12.Наказ.pdf
07 жовтня 2020 15:45
11.Протокол.pdf
07 жовтня 2020 15:45
9.Диплом Федченко.pdf
07 жовтня 2020 15:45
8.Диплом Лащ.pdf
07 жовтня 2020 15:45
7.Наказ Федченко.pdf
07 жовтня 2020 15:45
6.Наказ Лащ.pdf
07 жовтня 2020 15:45
5.Трудова Федченко.pdf
07 жовтня 2020 15:45
4.Трудова Лащ.pdf
07 жовтня 2020 15:45
техничка.pdf
07 жовтня 2020 15:45
тендерна пропозиц.pdf
07 жовтня 2020 15:45
проект договору.pdf
07 жовтня 2020 15:45
наявн працивникив.pdf
07 жовтня 2020 15:45
наявн мат тех баз.pdf
07 жовтня 2020 15:45
лист гарантия санкц.pdf
07 жовтня 2020 15:45
захист довкилля.pdf
07 жовтня 2020 15:45
довидка ст 17.pdf
07 жовтня 2020 15:45
23.Витяг з ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 15:45
13.1.Статут.pdf
07 жовтня 2020 15:45
12.Наказ.pdf
07 жовтня 2020 15:45
11.Протокол.pdf
07 жовтня 2020 15:45
9.Диплом Федченко.pdf
07 жовтня 2020 15:45
8.Диплом Лащ.pdf
07 жовтня 2020 15:45
7.Наказ Федченко.pdf
07 жовтня 2020 15:45
6.Наказ Лащ.pdf
07 жовтня 2020 15:45
5.Трудова Федченко.pdf
07 жовтня 2020 15:45
4.Трудова Лащ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 203 016,60
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 13:11
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 224 715,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
224 715,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 11:16
SCAN0244.PDF укладений
02 листопада 2020 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 224 715,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 452,50 UAH)