Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Старовижівського району Волинської області. Ремонт дорожнього покриття емульсійно-мінеральними сумішами
Очікувана вартість
4 163 306,00 UAH
UA-2020-09-21-013179-b dd410b9282ff4d67a633500da44158a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Козлов

+380674774757 akmad.lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Антон Козлов
+380674774757
akmad.lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 20:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 23:59
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:34
Очікувана вартість: 4 163 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 633,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а\д Старовижівського району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Старовижівського району Волинської області. Ремонт дорожнього покриття емульсійно-мінеральними сумішами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:56
Перелік змін _ від 25 09 2020.docx
25 вересня 2020 14:56
Додаток 1 Кваліфік.критерії_СтараВижівка (Нова редакція).docx
21 вересня 2020 20:39
Додаток 3_дрібн_СтараВижівка_эм.docx
21 вересня 2020 20:39
Додаток 2_ТЗ_СтараВижівка_др.docx
21 вересня 2020 20:39
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_СтараВижівка.docx
21 вересня 2020 20:39
ТД_др СтараВижівка_эм.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації
Дата подання: 23 вересня 2020 13:43
Дата відповіді: 25 вересня 2020 11:19
Вивчивши технічне завдання, види робіт та матеріали для виконання робіт за предметом закупівлі «Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Старовижівського району Волинської області. Ремонт дорожнього покриття емульсійно-мінеральними сумішами» тендерна документація містить дискримінаційні вимоги до учасників. Технічним завданням на виконання даних видів робіт не передбачено асфальтобетон, а тому вважаємо недоречною вимогу Додаток 1 п 1.1.1. Довідка про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів). Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши дану вимогу з кваліфікаційних критеріїв.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення взято до уваги. Відповідні зміни будуть внесенні. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" 3 631 428,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 3 934 896,00
UAH з ПДВ
3 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 3 915 454,20
UAH з ПДВ
3 915 454,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:48
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:46
договірна ціна в imd
20 жовтня 2020 09:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 09:50
податкова
16 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:02
право підпису
16 жовтня 2020 11:02
ліцензія
16 жовтня 2020 11:01
Довідка МВС
16 жовтня 2020 11:01
довідки переможця
13 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:04
Унідор ISO.pdf
02 жовтня 2020 16:04
згода працівників.pdf
02 жовтня 2020 16:04
згода директора.pdf
02 жовтня 2020 16:04
271.imd
02 жовтня 2020 16:04
Договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 16:04
д-ка про субпідрядника.pdf
02 жовтня 2020 16:04
довідка з банку.pdf
02 жовтня 2020 16:04
технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2020 16:04
проєкт договору.pdf
02 жовтня 2020 16:04
Установчі документи.pdf
02 жовтня 2020 16:04
ст. 17.pdf
02 жовтня 2020 16:04
д-ка про працівників .pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 23:39
Електронний підпис
07 жовтня 2020 23:33
ЛП ШРБУ СТАР.pdf
07 жовтня 2020 23:33
Довідка МВД.pdf
07 жовтня 2020 23:33
16.5. Витяг_ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 23:33
16.4. Витяг ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 23:33
16.2. Опис документів.pdf
07 жовтня 2020 23:33
16.1. Статут.pdf
07 жовтня 2020 23:33
14.3. Дозвід ДЕРЖПРАЦІ.pdf
07 жовтня 2020 23:33
13. Відомості.pdf
07 жовтня 2020 23:33
12.2. Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 23:33
12.1. ГЛ проект договору.pdf
07 жовтня 2020 23:33
9. ГЛ дорожній рух.pdf
07 жовтня 2020 23:33
8. ГЛ захист довкілля.pdf
07 жовтня 2020 23:33
7. ЛР забезпечення ТП.pdf
07 жовтня 2020 23:33
2.3. ЛР резидент.pdf
07 жовтня 2020 23:33
2.2. ЛР ст. 17 не надає.pdf
07 жовтня 2020 23:33
2.1. Довідка ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.4.11. Інші рахунки.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.4.1. Фінзвітність.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.3.5. Відгук_Дог_2803.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.3.4. Відгук_Дог_2149.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.3.1. Д ДОСВІД.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.2.5. Диплом Федотов гл_.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.2.4. ЦПУ.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.2.3. Трудові книжки.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.2.2. Накази.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.2.1. Працівники.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.1.1.9. Дог ШРБУ1.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.1.1.8. Договір бази.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.1.1.5. Договір Гарантія.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.1.1.4.3. ТехП ШРБ1.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.1.1.2.1. Абс техніка.pdf
07 жовтня 2020 23:33
1.1.1.1. МТБ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:03
Субпідряд(1).PDF
07 жовтня 2020 15:03
Інші.pdf
07 жовтня 2020 15:03
Дод.3 Проект договору.PDF
07 жовтня 2020 15:03
Дод.2 Технічні вимоги.PDF
07 жовтня 2020 15:03
Дод.1АБЗ.pdf
07 жовтня 2020 15:03
Дод.1 Працівники.pdf
07 жовтня 2020 15:02
Дод.1 Машини і МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
Переможець 3 500 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 09:30

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.У довідці №10008 від 01.10.2020, у графі «Вартість договору, грн.» Учасник вказав суму 23 180 082,00 грн. Вивчивши підтверджуючі документи, було виявлено, що фактично роботи виконані на суму 22 192 512,00 грн. (згідно довідці КБ-3 за липень 2020 року). Учасником надана додаткова угода №104/20, де вказано, що сума договору змінена на 22 454 708,00грн, що суперечить наданій інформації у довідці і вважається як надання недостовірної інформації. 1.2.Учасником була не були надані згоди на обробку персональних даних працівників які є необхідними для надання послуг за даним предметом закупівлі з зазначенням назви закупівлі. Надана довідка (згода від імені юридичної особи) №1017 від 01.10.2020 року не відповідає вимога тендерної документації. 1.3.Учасником не надано звіті про рух грошових коштів або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору); - копії/ю документів/у на підтвердження досвіду виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (форма №КБ-3 (остання) або акт звірки; та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт дорожнього одягу); - позитивні/ий лист/и-відгук/и замовника до договорів/у. Лист відгук надається датою поточного року. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 2.2.Відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних в складі тендерної пропозиції, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Для уникнення порушення прав суб’єктів персональних даних, кожен учасник подає згоду на обробку персональних даних керівника юридичної особи (або згоду фізичною особи-підприємця, якщо учасником є ФОП), уповноваженої особи учасника та найманих працівників, які є необхідними для надання послуг за даним предметом закупівлі з зазначенням назви закупівлі. 2.3.Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за останній період згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013 року з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Для усунення виявлених невідповідностей Учасник ТОВ "Унідор Сервіс", повинен надати нову редакцію довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору разом із документами в яких виявленні невідповідності. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки. 3.2.Для усунення виявлених невідповідностей Учасник ТОВ "Унідор Сервіс", повинен надати згоди на обробку персональних даних на кожного працівника. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки. 3.3.Для усунення виявлених невідповідностей Учасник ТОВ "Унідор Сервіс" повинен надати звіті про рух грошових коштів або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 11:45
ДУ до № 04 до Д від 30.10.2020 № 99-пд е 20.PDF укладений
03 вересня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 12:44
ДУ №03 від 27.05.2021 до дог. від 30.10.2020 №99-пд_е_20.PDF зміни до договору
27 травня 2021 12:44
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 14:52
ДУ №02 від 05.05.2021р. до дог. від 30.10.2020 №99-пд_е_20.PDF зміни до договору
05 травня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:44
ДУ №01 від 17.12.2020р. до Договору від 30.10.2020 №99-пд_е_20.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:40
99-пд 20.PDF укладений
30 жовтня 2020 15:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 липня 2021 17:07
586 692,00 UAH UA518201720344321001190062398
ДП"Служба МАД у Волинській області
UA183808050000000026003448548
ТзОВ "УНІДОР СЕРВІС"
Оплачений
13 липня 2021 17:07
463 176,00 UAH UA518201720344321001190062398
ДП"Служба МАД у Волинській області
UA183808050000000026003448548
ТзОВ "УНІДОР СЕРВІС"
Оплачений
26 липня 2021 17:45
814 224,00 UAH UA518201720344321001190062398
ДП"Служба МАД у Волинській області
UA183808050000000026003448548
ТзОВ "УНІДОР СЕРВІС"
Оплачений
26 липня 2021 17:45
722 118,00 UAH UA518201720344321001190062398
ДП"Служба МАД у Волинській області
UA183808050000000026003448548
ТзОВ "УНІДОР СЕРВІС"
Оплачений
26 липня 2021 17:45
573 090,00 UAH UA518201720344321001190062398
ДП"Служба МАД у Волинській області
UA183808050000000026003448548
ТзОВ "УНІДОР СЕРВІС"
Оплачений
26 липня 2021 17:45
65 382,00 UAH UA518201720344321001190062398
ДП"Служба МАД у Волинській області
UA183808050000000026003448548
ТзОВ "УНІДОР СЕРВІС"
Оплачений
28 липня 2021 17:51
134 856,00 UAH UA518201720344321001190062398
ДП"Служба МАД у Волинській області
UA183808050000000026003448548
ТзОВ "УНІДОР СЕРВІС"
Оплачений
28 липня 2021 17:51
98 160,00 UAH UA518201720344321001190062398
ДП"Служба МАД у Волинській області
UA183808050000000026003448548
ТзОВ "УНІДОР СЕРВІС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додатку № 02 "Орієнтовний план фінансування" та додатку № 03 "Календарний графік надання послуг"
Номер договору про закупівлю: 99-пд/е/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору Додатком №4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік".
Номер договору про закупівлю: 99-пд/е/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.08.2021р. Коригування Додатку №1 "Договірна ціна" без змін загальної вартості Договору, обсягів та якості робіт, та Додатку №3 "Календарний графік виконання робіт" до Договору.
Номер договору про закупівлю: 99-пд/е/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 3 457 698,00
UAH (в тому числі ПДВ 576 283,00 UAH)