Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу та демонтажу електромережі з частковою заміною освітлення в адмінбудівлі МЗС за адресою: м. Київ, вул. Велика Житомирська, 2 (поточний ремонт) (код ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Очікувана вартість
862 330,00 UAH
UA-2020-09-21-013160-b 1e9c4e87355742f2bba0affbdbda4c93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Чолач

+380442381869 mariia.cholach@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Контактна особа: Марія Чолач
+380442381869
mariia.cholach@mfa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 20:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:14
Очікувана вартість: 862 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 246,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу та демонтажу електромережі з частковою заміною освітлення в адмінбудівлі МЗС за адресою: м. Київ, вул. Велика Житомирська, 2 (поточний ремонт) (код ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, м. Київ, Михайлівська площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний (розрахунковий) рахунок Виконавця за фактично надані Послуги на підставі Акта, Довідки та Відомості, протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника та Виконавця. У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідних асигнувань. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 20:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 20:58
оголошення.pdf
21 вересня 2020 20:36
Додаток 2 до ТД (Технічне завдання).docx
21 вересня 2020 20:36
тендерна документація.docx
21 вересня 2020 20:36
Додаток 3 до ТД (проєкт договору з додатками).docx
21 вересня 2020 20:36
Додаток 1 до ТД (форма тендерна пропозиція).docx
21 вересня 2020 20:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 20:58
оголошення.pdf
21 вересня 2020 20:36
Додаток 2 до ТД (Технічне завдання).docx
21 вересня 2020 20:36
тендерна документація.docx
21 вересня 2020 20:36
Додаток 3 до ТД (проєкт договору з додатками).docx
21 вересня 2020 20:36
Додаток 1 до ТД (форма тендерна пропозиція).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-013160-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:39029289
Дата подання: 19 жовтня 2020 13:26
Вимога щодо дискваліфікації
Щодо скасування повідомлення про відхилення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2020 16:21
Шановне Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІА ГРУПП», відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про доступ до публічної інформації», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись наведеними вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації.
Підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вимагалося надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі обов’язково інженерно-технічних працівників, електромонтажників. На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації вимагалося надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу, який буде задіяний у наданні послуг та зазначений у довідці, а саме про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В; навчання з пожежної безпеки; охорони праці; навчання правил охорони праці під час робити на висоті.
Враховуючи зазначене, беручи до уваги, що Вами у довідці довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, окрім директора (на якого було надано підтверджуючі документи про навчання з пожежної безпеки) були вказані й інші працівники, тендерною документацією належним чином вимагалося підтвердження навчання з пожежної безпеки на усіх відповідних працівників.
Крім того, відповідно до підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Вами у наданій довідці про відсутність підстав відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджено відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», натомість не підтверджено відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків).

Документи подані скаржником

19 жовтня 2020 13:26
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП" 711 178,80
UAH з ПДВ
692 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕНЕРГЕТИК 841 041,42
UAH з ПДВ
701 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС" 815 279,64
UAH з ПДВ
780 786,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ" 837 326,23
UAH з ПДВ
785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:47
Протокол+посвідчення.pdf
07 жовтня 2020 01:31
Електронний підпис
07 жовтня 2020 01:31
витяг.pdf
07 жовтня 2020 01:31
витяг ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 01:31
Виписка з ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 01:31
наказ на директора.pdf
07 жовтня 2020 01:31
опис статут.pdf
07 жовтня 2020 01:31
Статут.pdf
07 жовтня 2020 01:31
дозвіл.pdf
07 жовтня 2020 01:31
ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 01:31
Договір - Дитячий світ.pdf
07 жовтня 2020 01:31
Договір - ДНДІ.pdf
07 жовтня 2020 01:31
Додаток 2 до ТД.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:24
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:27
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:22
3_Технічна частина.pdf
07 жовтня 2020 09:22
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 09:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:13
2. Технічна частина.rar
07 жовтня 2020 09:13
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 18:01
Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 18:01
Договор по утилізації.pdf
06 жовтня 2020 18:01
13 Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП"

ПП ЕНЕРГЕТИК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП"
#39029289
Відхилено 692 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 12:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 19:55
ПП ЕНЕРГЕТИК
#32752288
Відхилено 701 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 16:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"
#43643441
Переможець 780 786,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 16:24

Вимога про усунення невідповідностей

В поданій тендерній пропозиції виявлені невідповідності в частині підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі обов’язково інженерно-технічних працівників, електромонтажників. На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації вимагалося надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу, який буде задіяний у наданні послуг та зазначений у довідці, а саме про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В; навчання з пожежної безпеки; охорони праці; навчання правил охорони праці під час робити на висоті. Товариством з обмеженою відповідальністю «ДІА ГРУПП» не надано копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу, який буде задіяний у наданні послуг та зазначений у довідці, а саме про навчання з пожежної безпеки. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно подати завірені в установленому порядку копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу, який буде задіяний у наданні послуг та зазначений у довідці, а саме про навчання з пожежної безпеки.

Документи

15 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

В поданій тендерній пропозиції виявлені невідповідності в частині підтвердження наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за останні три роки, яка має містити інформацію про назву, адресу, номер телефону контактних осіб замовника послуг, період надання послуг. На підтвердження наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за останні три роки, необхідно додати завірені учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг. У випадку невідповідності суми договору та актів виконаних робіт надати письмове пояснення наявних розбіжностей. Під аналогічним договором розуміється договір, який виконаний в повному обсязі та предметом яких були поставка світлодіодних світильників та виконання робіт/надання послуг з встановлення, заміни, реконструкції, капітального ремонту чи будівництва систем (мереж) світлодіодного освітлення. Приватному підприємству «Енергетик» для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копію/копії договору/договорів предметом якого/яких були поставка світлодіодних світильників та виконання робіт/надання послуг з встановлення, заміни, реконструкції, капітального ремонту чи будівництва систем (мереж) світлодіодного освітлення. У випадку якщо інформація щодо предмету договору/договорів «поставка світлодіодних світильників та виконання робіт/надання послуг з встановлення, заміни, реконструкції, капітального ремонту чи будівництва систем (мереж) світлодіодного освітлення» зазначена в додатках до договору/договорів, необхідно надати відповідні додатки. До виконаного в повному обсязі договору/договорів необхідно додати акти наданих послуг.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"
#43643441
780 786,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 10:19
договір.pdf укладений
05 листопада 2020 10:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 780 786,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 131,00 UAH)